Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 3 mai 2011

Asta fiindcă suntem ai dracu' de serioşi

Să vă fie frică de cea mai mare 
ameninţare a parchetului şcolilor
The Milky Wars



                      I'm not gonna brag. Not today. Vacanţa de paşte a fost prea tare. Nu m-am dezlipit de telefon şi de aparatul de fotografiat. Cică. Am scăpat de o săptămână de şcoală, am făcut o excursie tipică cu familia mea şi am mai văzut un ciot de România. M-am jucat The Sims de mi-a venit rău. N-am văzut decât un film dintre cele vreo 7 pe care voriam să le văd. Am văzut nuştu câte episoade din Shakugan no Shana. Am lenevit ca deşteapta. Life's beautiful.

                     Ar trebui să-mi fac o agendă. Luna asta am o grămadă de evenimente. Goosh. Sara şi Nexa-şi fac zilele de naştere şi onomastică împreună. Până la urmă le-am zis că le pun nişte bani într-un plic şi-şi  iau ele ce au chef. N-am pic de creativitate când vine vorba de cadouri, iar ceva hand-made...poate lu' Sara i-ar plăcea [i mean she'd luv it just cuz m-a rugat ca până la sfârşitul anului să-i umplu un carneţel cu desene şi prostii d'ale mele]. Apoi sunt tezele, era să uit. Damn, am o tonă de învăţat pentru amărâta aia de geografie, iar la istorie ne dă test că nu dăm teză. Şi vine Otaku şi am de gând să mă distrez de nebunie acolo. Şi Cash-Cash zicea că vrea să pună pe facebook un free hugs event, ceea ce-ar fi prea tare. Pluuus, am de gând să-mi aranjez colecţia black şi să-mi iau ceva tricouri d'alea black cu trupe. Am primit unul and I so god damn like it, arată genial. Şi mi-am pierdut crucea; aveam o cruce gotică super mişto, dar s-a rupt şi s-a făcut cam bucăţele. Pe lanţul ăla de piele era o plăcuţă, vreo două inele şi încă o cruciuliţă şi arăta prea tare. Trebuie să-mi mai iau aşa ceva, dar chestiile de genu' n-am văzut decât la mare. I'll just look for it, sau mă duc la Vama Veche o tură şi gata. 
                     Şcoala e la fel de phunny. Adică azi Nexa, Ştefan şi Adi s-au bătut cu lapte mai rău ca-n război. Şi aruncă Nexa cu lapte în Ştefan, iar copilu' întrebă cine a aruncat...iar eu am ridicat mâna. Nuştu ce mi-a venit, adică Nexa nu mi-a dat încă verigheta oficial, dar totuşi. Astfel că acuma shuzii mei sunt jumate uzi de lapte şi jumate călcaţi în picioare. And many other fuckin' stuff happend, dar parcă aş tăcea. They always tell meh to shut up. I wanna run away.

Haaaaaappiness >.<

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca te gandesti si la mine :))
    da ... well i don't know when to put that event :D
    Any ideas?
    Ps : vii duminica la gradina Botanica

    RăspundețiȘtergere

 
back to top