Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 12 mai 2011

Plouă cu soare

Norii cântă
Soarele se'ascunde
Şi-mi amintesc de ziua de vară când urlam împreună cu el


            E ciudat să mergi pe stradă şi să simţi picături reci de ploaie cum te lovesc, în timp ce soarele îşi aruncă razele calde peste tine. Zilele trec uşor şi tu nu încetezi să uiţi că ploaia îţi poate aminti de multe, şi cu un zâmbet fericit pe faţă îţi dai seama că vine vara.

            Voi vă daţi seama că vine vara? O să vină zilele alea amuzante în care o să te întreci cu căldura. Simt că vara asta am să topesc atmosfera, vrea să râd şi să uit şi să îmi amintesc noi minunăţii. Vreau să cunosc o tonă de lume şi să am curajul să vorbesc cu el. Nu zic el cu majuscule fiindcă n-ar avea sens. Aşa nebună şi curajoasă cum sunt, în faţa lui mă topesc şi uit cine sunt. Ironia asta. Poate că vara o să-mi dea şi curaj şi o să alunge şi ironia. Să nu uităm să ne zâmbim!

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top