Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 12 mai 2011

"Mă cheamă opt"

O fată n-ar niciodată destui pantofi
O fată n'are niciodată crize de nerăbdare
Când vine vorba de pantofi
Teeheehe :X

Luv for accessories <3



             E ciudat să-ţi dai seama că ai şifonierul plin. Şi nu plin cu lucruri inutile, ci doar cu lucruri prea multe pentru a fi purtate toate. Dar totuşi există mereu ceva ce-ţi mai trebuie, ceva care să completez universul maniac al umeraşelor tale. Astfel că te avânţi în căutarea a ceva nou; uneori iei o grandioasă ţeapă şi pierzi mult prea mult timp pe nimic, iar alteori îţi dai seama că ai luat atât de multe lucruri încât te-ai putea îneca în ele.

             Astfel că aseară şi azi mi-am mai umplut şifonierul [care începe să devină cam mic] cu lucruri noi, strălucitoare şi colorate. În curând am să mă mut în camera mea, mai precis weekend-ul acesta şi abia aştept să o umplu cu chestii spooky şi chiut [un poster cu Alice Cooper şi unul cu Vampire Knight, plus desenele mele în loc de tapet]. Deeci...[nu mă laud, nu mă laud cică =))]


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top