Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 6 mai 2011

Stăm într-o lumină care nu va apune

Am chef de scris.
Ascult Three Days Grace.



                      Viaţa e frumoasă. Viaţa asta e atât de frumoasă încât uneori de ia şi te loveşte atât de tare încât îţi vine să urli ca nebunul şi să întrebi "Ce vină am eu?!".

                      Faptul că cu toţi de aflăm în acest inconfundabil univers care defapt se învârte în jurul nostru poate fi dovedit numai de simpla existenţă a suferinţei. Uneori te doare atât de tare încât nu-ţi mai recunoşti propriul loc, alteori te doare atât de tare încât ai urla. Ai urla şi printre morţi, într-un cimitir înţeţoşat şi uitat chiar şi de fantome, numai ca să ştii că cineva te aude. Suferinţa asta dureroasă care ne roade pe noi, care ne dă vise şi ne face să credem că realitatea poate fi schimbată e doar o glumă. Viaţa asta cumva, chiar şi printr-o simplă sclipire, poate să fie extraordinară.


                      Ţipam la cerul de vară, iar el îmi răspundea cu lacrimile lui de foc. Îmi arăta că meritam să fiu distrusă, eram conştientă atunci că totul e doar un chin care trebuie dus pentru eternitate. Mă gândeam la el, la cât de mult l-am iubit şi la cât de puţin îmi pasă acum. Am trăit printr-o minciună atât de mult timp încât adevărul mi se parte ceva ireal, iar timpul pare îngheţat de lipsa acestuia. Nu credeam că am să ajung până aici, că am să fiu în stare să rezist şi să fug atât de mult.
                      Totuşi, atunci când rolurile se schimbă, pot simţi respiraţia grea a vânătorului. El devine obsesia mea, iar răzbunarea mea criminală se transformă într-o fugă de moarte. Furia mea îmi plânge de milă, fiind singura care-mi mai înţelege ura. Şi atunci îmi amintesc de lacrimile ca de copil pe care el le vărsa atunci când eu nu ştiam că am ceva ce merită protejat.


2 comentarii:

 
back to top