Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 7 mai 2011

Miku Sketchin'




Hatsune Miku - [ワールドイズマイン] World Is Mine


Aşa e, am părăsit era metalului, ce-i rău în asta?!
Mă simt din ce în ce mai Otaku :>


             În seara asta am lucrat cu îndârjire ceva ore la două desene. Am desenat-o pe Hatsune Miku şi ca să meargă treaba mai bine am luat de pe net cel mai nou al album al ei, ca să am ce asculta. La început vocea ei mi-a cam strepezit dinţii, să fim sinceri, dar la a doua ascultare mi-am amintit că e japoneză şi că e Miku. E Miku aia după care's nebuni o grămadă, deci hai să împărtăşim spiritul de turmă.
             De ce îmi place Miku? În primul rând e atât de chiut şi adorabilă şi kawaii şi irezistibilă încât vreau s-o halesc. E pe departe cel mai chiut personaj anime [sau ilustraţie, desen, voce sau ce-o fi ea] vreodată. O întrece pe Yui [K-ON!], cu tot cu îngheţata ei. Vocea...hai să zicem că e unică. Deşi pentru mine seamănă cu toate vocile alea chiut şi weird din anime. E prea kawaii ^^.


















2 comentarii:

  1. Iete la ea! Eu imi dau duhu,iar ea freaca foaie cu creionu.Creionara dementa si talentuasa ce esti:X.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti aveti talente >:P tu la desen . Eu n-am nimic, stii !? Te urasc si te invidiez.!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top