Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 9 mai 2011

De ce sunt nebună.

"Pe sistem mâtzitooor, vere!"
"Eşti nebună, pe sistem turbo!"
"Pe bune, tu eşti cu capu'...!"
"Taci, că te aude! Cât de nebună poţi să fii?!"


Mă simt mândră că oamenii de pe această planetă mohorâtă mă consideră atât de COLORATĂ



             De vreo doi ani de când mi-am ieşit din carapace şi am făcut mare şi radicala schimbare în adolescenţa mea, inclusiv mama, care teoretic ar trebui să mă iubească aşa cum sunt, îmi reproşează că sunt prea nebună pentru ea.
             Când eram un kid mic şi neintrodus, nu vorbeam cu nimeni, râdeam la orice şi nu înţelegeam o varietate de lucruri care-mi făceau viaţa mai grea. Mă ofticam, visam să fiu o barbie şi să am o tonă de barbie şi să fiu altfel. Bineînţeles că înăuntru nu m-am schimbat, doar că...am crescut. Oameni cu care stau un minut sau chiar ani îmi zic că sunt sărită de pe fix. Eu argumentez simplu că nebunia mea iminentă e doar o modalitate de a ieşi din tot felul de situaţii, dar nici eu nu ştiu dacă e aşa. Poate că faptul că am fost o stridentă şi o repezită de când eram copil m-a ajutat să devin aşa.
             Ce este nebunia? Şi nu, nu mă refer la acea nebunie bolnavă, doar că pur şi simplu nu pot să găsesc alt termen. Nebunie colorată, nebunie neortodoxă, ieşită din tipare, nebunie anormală sau pur şi simplu o stare d'aia de beţie imaginară, amestecată cu nişte râsete şi nişte oameni extraordinari. Această nebunie a mea e simplul curaj de a face ceva ce n-ar trebui să faci, ceva ce "n-ar fi normal" să faci. Să urli în mijlocul drumului, de exemplu [asta se trage de la faptul că urlam ca o descreierată la pisici şi căţei când eram mică], să sari într-o baltă sau să pui pariuri nebune; sau să faci mişto, sau să vorbeşti perversiuni, sau să scrii nebuni sau o grămadă de alte tâmpenii.
             N-am să mă schimb. Nu pot, nu vreau şi-mi place să fiu aşa pentru că aşa sunt eu. Just 'cuz' I'm like that chiut rainbow, it's just that I show my face way more often than it.

Kyah!

2 comentarii:

  1. fawk you + nebunia ta ca esti amazing asa cum esti <3 si da,asa e,nebunia chiar ne scoate din unele situatii,si ..uneori ne ajuta sa ne bucuram de viata si sa zambin chiar daca lumea asta nu prea merita xD......take a deep breath,and amaze everyone with the real you :x love yaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. nebuna colorata distractiva minunata superba sexoasa grozava amuzanta (etc ca-s prea lenesa sa mai gandesc.... ) ce esti!
    Frate, stii ca totusi yo yo yo te iubeste?:))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top