Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 26 mai 2011

Kaichou wa Maid-sama!


Pentru că orice fată adoră siropul!

"So you knew about it.
Do you want me to say it out loud?
You always lie at times like this.
Are you enduring as well?"

"...I am. I've been enduring!
Why must it be you?! I don't get it at all!
You're a pervert who annoys me all the time.
You're always running ahead of me and teasing me.
It's your fault!
I wouldn't have realise it if not for that game!
I wanted to join hands with you since a long time ago!
Just what are you thinking?
Why is my heart beating so fast?
Why do I feel lonely when you leave me?
Why are you...the only one causing me so much confusion?
You idiot, why do you always tease me?"

"You're really sly, Ayuzawa.
How much are you going to make me endure?
I wanted to see you interesting expressions, that's why  teased you.
Your sudden smiles always surprise me.
They're interesting, but dangerous enough to make my heart race.
I have been enduring a lot of things, and I can't phrase it short.
Even now...”












 Pentru că orice fată adoră siropul!
                 Asta o să fie o postare lungă. Am dat anime-ul ăsta gata în...două zile; aş fi vrut să fie una, dar asta e. O să fac şi asta, când n-o să fie mama obosită acasă. [Eventual cu Misa :X]. Deci, trei...doi...unu [de ce fac asta ?!]:
                 Kaichou wa Maid-sama! este un anime destul de nou, pe genul ăla de comedie romantică. E vorba de o fată, Ayuzawa Misaki, care e preşedinta consiliului studenţilor într-un liceu populat în foarte mare parte de băieţi. În timp ce la şcoală are o atitudine tare [aproape demonică], pentru că trăieşte într-o familie săracă are de asemenea un job. Lucrează ca ospătăriţă la Maid Latte, o cafenea unde tot personalul este alcătuit din femei care se îmbracă ca servitoare şi-şi tratează clienţii ca pe stăpânii lor. Odată ce Usui Takumi, bomba blondă a liceului, află de job-ul ei, o nouă aventură îi va schimba viaţa. E un serial destul de interesant, are o doză frumoasă de amuzament şi o tonă de sirop foarte dulce.
                  Mi-a plăcut foarte mult pentru că nu există un episod în care să nu fie un moment romantic sau siropos [dacă pui şi modul în care vântul le ia părul, chiar n-a fost ^_^]. Deci am avut momente în care pur şi simplu ţipam şi o speriam pe mama =]]. Nu m-a plictisit. Deloc. Un anime [şi chestia asta se aplică cam la oriceee lucru de pe planetă] care te plictiseşte nu verită văzut. Kaichou wa Maid-sama! mi s-a părut foarte interesant, amuzant şi...plin de emoţie [waaai cât de clişeic sună =))]. S-o luăm pe rând :
              1. POVESTEA : Genială. O poveste destul de interesantă, un amestec de elemente tipice ale anime-urilor romance-comedy cu alte elemente noi [adică cine se aştepta la un costum de servitoare?]. Uneori mi s-a părut trasă de păr, dar cu siguranţă m-a ţinut alertă.
              2. GRAFICA şi SUNET : De'asta îmi plac anime-urile mai noi. Grafica e superbă, adică personajele arată relativ uman şi n-au moace distorsionate. [Deşi uniforme verde prăzuliu arătau expirat, dar asta nu ţine de grafică, nu?] Melodiile şi coloana sonoră...la fel de geniale. Adică reţeta perfectă : un tip blond miştoc cu ochi pătrunzători, un pic de roşeaţă în obraji şi un pian lent şi relaxant pe fundal. =]] [Waii thoamne cât pot să visez].
             3. PERSONAJE : Tipice. Dar unice. Misaki e o tipă destul de normală, arată destul de drăguţ şi are o atitudine puternică care personal îmi place. Iar Usui...blondul ăla e de neînţeles. E băiatul perfect reinventat; are o atitudine destul de ciudată, dar când îl apucă romantismul îmi vine să-l mănânc. 
             Sfârşitul. Deci la orice anime ultimul episod e cel la care m-aş uita de 3000 de ori. A fost superb, minunat şi extraordinar. Şi abiaaa aştept să mă apuc de manga.

Kyaaaahh!

3 comentarii:

  1. Nu m-a interesat niciodata anime-urile . Mi s-au parut tare ciudate si niciodata n-aveam rabdarea sa ma uit pana la capat. Frumos descris , chiar m-ai facut curioasa . Fii mandra ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai citit!
    [Adică nu mă aşteptam să văd vreun comm la mania mea anime]

    Aşa-i, anime-urile sunt lungi şi-ţi trebuie răbdare, dar acesta mie personal mi-a plăcut foarte mult. Şi fi şi tu mândră că ai auzit de Kaichou wa Maid-sama! =]]

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, acum ca ai mentionat asta, cred ca ai dreptate, cam exista cate un moment "siropos" prin fiecare episod...dar e foarte mic, miiiiiic de tot! Eu zic ca seria e perfect echilibrata, zau ca n-as clasifica-o ca siropoasa, mai ales in comparatie cu altele:))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top