Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 6 mai 2011

Orihara Izaya

ORIHARA RULLZ.



             Hai să lăsăm la o parte faptul că mă aflu într-un maraton postare-comentarii cu Kata, am să fac o scurtă şi sinceră postare despre cel mai extrordinar tip care a spart un telefon vreodată: Orihara Izaya.


             Orihara Izaya este mafiotul principal din seria Durarara!!. E un tip sarcastic, un psihopat dedicat şi poate chiar şi-un gay declarat. Dacă nu mai punem la socoteală că râde ca un maniac, că-şi pilează unghiile şi că-i place să se joace cu un cap, tipul arată chiar bine.
         Personajul ăsta...când l-am văzut prima dată, nu mi s-a părut mare lucru. Dar atunci când cineva ca Shizu-chan aruncă cu un automat de băuturi în el, n-ai cum să nu-ţi dai seama că tipul e cool. Cel mai mult mi-a plăcut felul în care merge, zici că stă mereu pe un fir de aţă. Are un comportament atractiv de enervant, e un obsedat de cam orice ţine de ciudat şi are o voce genială. Pur şi simplu îi ador vocea aia, numai prin modul în care vorbeşte zici că e cel mai mare miştocar escroc al lumii. Cred că cel mai mult mi-a plăcut o fază anume, atunci când nu s-a stingherit să calce în picioare telefonul unei tipe, râzând ca un nebun psihopat.
             Poate că simplul fapt că el conduce, indirect, tot firul povestirii în face şi mai intertesant. El influenţează pe toată lumea şi se joacă cu ei ca şi cu pionii pe tabla de şah. Ironic, la sfârşit pur şi simplu arde piesele care erau mai importante, astfel că totul rămâne în mâinile lui. Chestia asta mi se pare egoistă. Adică sunt atâtea personaje în anime-uri care vor putere şi influenţă şi vor să ajungă la statutul de zei, încât te doare capul.
             Oricum, Izaya, prin simplul fapt că e o bunăciune mică şi brunetă, obsedantă şi genială merită să fie furat. He he.

Un comentariu:

  1. Whaaa,barbatu perfect,ce ochi,ce piele,ce zambet:X. L-as insela pe Blondin cu asta:X [asta ramane intre noi]

    RăspundețiȘtergere

 
back to top