Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 18 mai 2011

Enjoy right now

Trăieşte momentul.
Trăieşte dracului momentul ăla nenorocit 
şi nu te mai întreba de ce te plictiseşti.
Şi niciodată să nu crezi că cineva îţi va da numărul 
lui de telefon doar pentru că tu ai curajul să-l ceri.
Viaţa nu e atât de uşoară.



             Sunt practic falită. Îmi venea să mor când am auzit-o pe Kata că a primit sponzorizare de o tonă de milioane pentru Otaku. Nu mă vait, am decis că banii nu sunt ceva necesar pentru a trăi. Şi totuşi...soarele ăsta mă omoară. 

 
Eatmewhileimhot! - All my friends


               Ieri n-am fost la şcoală. Aveam note şi un chef de dormit de mă durea. Am mers în schimb la coafor şi m-am tuns. Venea vara şi părul prea lung şi greu, care-mi ţinea pe post de fular iarna, ar fi fost prea mult. Îmi place cum a ieşit, e mult mai uşor de purtat şi parcă se aranjează altfel. Azi trebuia să dau teza la română. Am ajuns la şcoală cu două ore mai devreme, aşa că mai jumate de clasă ne-am dus într-un parc din apropiere. Când am ajuns la şcoală, ferm convinişi că avem teză la română, ne intră pe uşa clasei profa de civică [femeia aia merită bătută, violată şi furată de toţii banii pentru câte tâmpenii ne-a făcut anu' ăsta]. După, n-am mai putut da teza la română, aşa că am plecat la meci, cu ideea de a merge după în Heră. Am stat vreo 4 ore la două meciuri ale echipei de fotbal a şcolii [principala vedetă fiind blondul Katei]. Eh bine, la un moment dat mi s-a pus mie pata pe un blond [parcă numai mie mi se părea atractiv], iar Nexa a avut minunatul curaj de a-i cere numărul de telefon pentru mine. Bineînţeles că nu mi l-a dat, aşa sunt blonzii. L-aş fi rugat pe Sonic să le dea vreo două, doar aşa de nervi, dar parcă n-aş fi vrut să-i văd morţi. Încă îl mai am pe Cookie al meu, deci nu că m'-ar interesa. Mai mult am făcut mişto de ei, mai ales că Nexa şi Kata râdeau ca deşteptele când se uitau la moacele lor.Meciurile...interesante. Poate că băieţii puteau să ţină galerie fără înjurături. La un moment dat i-au mituit pe nişte pitici de grădiniţă ca să strige pentru şcoala noastră, până când profesoara lor începuse să facă spume. N-a fost prea minunat, dar mai bine decât ora de istorie. În Heră n-am mai fost, din diferite motive. Sâmbătă vine Otaku. Yeeeeeeeeeeh!


Hahahappiness >.<

2 comentarii:

  1. Dah,ce sa zic...futeala pe sistem turbo.La meci cu seminte si manele...tolaniti pe niste banci din fier ce imi intrau in c*r.Mdah,zi penala,zi tare,zi cu soare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă fată, ţie-ţi lipseşte blondu' de eşti sictirită aşa? Şi ce, vroiai să citeşti cum mă vait? Hai să ne văităm amândouă mâine, vrei?

    Nuştu de ce, dar mi-ai dat nişte nervi. Mi-am amintit că sunt falită =)).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top