Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 9 mai 2011

Michi-biraki

Am găsit raiul pe pământ :
Să stai la o masă, înconjurat de 
puşti amuzanţi şi teancuri de manga
Şi să te gândeşti că n-a fost vreodată 
mai mişto să ai o carte în mână



              Dacă numai la un mic festival fără prea multă propagandă m-am distrat atât de bine, atunci la Otaku cred că va fi manie. Sau nebuneală. Sau poate fan-girl screams. Kyaaah! Plus, dacă apare Kata, o să fie colorăleară la superlativ. 

 
             Afară picura urât şi-mi venea să blestem norii că nu lasă soarele să iasă. M-am întâlnit cu Malina, apoi cu Cash Cash şi cu Ann-chan şi am mers să descoperim pe unde e festivalul acela în toată imensa grădină botanică. Ar fi trebuit să vină şi Kata, dar ea a picat în spital. Altă poveste, fata asta n-are vindecare. Apoi ne-am întâlnit cu un tip destul de...ciudat, Cosmin [adică era zodia leu, pe naiba, şi unde dracu' le era energia; adică pe Mali o cred, era blonavă, dar să rămân doar eu singura nebună mă face să cred că's cam sărită de pe fix...oare? =))] şi am terminat cu Misaki care a devenit sora mea mai mică. Se pare că zilele astea îmi găsesc familia de mult pierdută prin vieţi anterioare.
             Am ţipat. Şi urlat. Şi aş fi sărit în bălţi, dar nu erau. Astfel că, am fost singura [şi cu Cosmin, care a aşteptat frumos cu mine la coadă] care s-a bucurat de sushi. I mean that stuff is like sooo yummy! Iar ză cookies s-au dus în maxim 4 ore, şi erau prăjituri colorate cu răvaşe, de ce n-am luat tot standu' nu înţeleg. Aş fi vrut să merg la karaoke, dar mi-am dat seama că nu's un j-music listener, deci nu prea ştiam melodiile. În acel moment îmi lipsea metalul meu [metal saves you from death]. Misaki a luat o toooonă de origami şi kirigami, eu am luat unul cu care am jucat mingea şi a ajuns acasă ca o mare chestie semi-distrusă. Iar ultima oră am pierdut-o la manga cafe, unde Cosmin citea cea mai porcoasă manga evăr [Manga cu "Fuck you!"- not so japanesse] iar Misaki nu se mai obosea să scrie titluri de manga d'alea siropoase de care-mi plac şi mie. Iar Malina mea s-a ţinut mai tot drumul de mine, că îi era frig mitica. He he.
             În concluzie, abia aştept Otaku. Şi chiar dacă's un mic novice într-ale anime-ului şi ale japonezei şi j-music-ului, e întotdeauna loc pentru new people, no?

KYAH! Katon Fan-Girl Scream!
Hahappiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top