Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 29 mai 2011

Your beauty that doesn't rely on adorements

WTF, PEOPLE?! FUCK LOVE.
Zilele trec.
Sentimentul s-a dus.
Şi asta concluzionează confuziile mele.


          Nu sunt atât de proastă încât să ţin o dragoste doar de partea mea pentru atâta timp. Nu sunt atât de proastă încât să-mi zic "cu siguranţă de vom mai întâlni într-o zi". Şi totuşi. Kiito mata aeru. În concluzie, oameni : dragostea arată bine de la depărtare.
          Ciudat. Fooaaarte ciudat. De un an şi ceva am aflat că sunt genul de om care-şi poate omorî sentimentele fooaaarte uşor. Adică într-o zi. Adică de ce să păstrez ceva alimentat de fantezii? Da, fantezii. Nu din alea perverse. Alea nu le are nimeni când e vorba de dragoste. Noroc.  Nu. Dragoste. Nu. Obsesie. Ce darcu?
          Normal, dacă era frumos totul mergea altfel. Dar nu. Nu din partea mea. Deşi pe bune, când m-am apropiat de el m-am simţit mică pe lângă el. Mi-a plăcut. Şi ce? Avea o atitudine de moarte. Nu mai încerc. Nu când are figura aia pusă. Mi-e silă.
          Parcă văd că am să ajung să-l urăsc. Aşa, din nimic. Adică blondul s-a făcut praf imediat ce-am reunuţat eu la el. Cum dracu să te faci din skater...cocalar? Mă doare capul. Nu mă mai interesează. Momentan aştept să intru în liceu, poate acolo lucrurile vor fi altfel. Şi, până atunci mă alimentez cu anime-uri atât de adevărate încât mă fac să ţip şi muzică atât de adevărată încât mă face să cânt.
           Vreau să merg la un concert. Am nevoie de o autorizaţie oficială să-mi urlu plămânii afară. Ce naiba? Dragoste?! Prea greu de înţeles azi.

Redozare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top