Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 23 mai 2011

Shakugan no Shana + AnoHana + MANGA

OTAKOISTĂ ÎN ACŢIUNE!



               V-am spus că la Otaku mi-am pierdut vocea? Azi am fost la doctor şi mi-a dat frumos o reţetă, scutire pe trei zile şi mi-a zis să nu mai scot nici un cuvânt. Ah, şi să fac infuzii cu saramură [pe bune -.-"]; ultima dată când a trebuit să fac o infuzie, am dat oala cu apă fiartă pe mine. În viaţa mea n-am urlat mai tare ca atunci.

Because the memories are no longer gone...

               De le Otaku, printre altele, mi-am luat Fanbook-ul oficial Vampire Knight [cred că vroiam cartea aia de 5 luni :X] iar până acuma mai am ceva gen 30 de pagini şi o dau gata. Dacă aş citi şi aşa pentru şcoală, aş fi fost praf de carte până acuma =]]. Cartea aia e absolut genială, adică defapt ea n-are nimic extraordinar dar eu venerez poate pentru că sunt singura din tot Otaku care o are [şi's sigură că mulţi ar fi vrut-o :>]. O s-o iau pe Misa la mine şi ne facem manga cafe :)).
               Am terminat SHAKUGAN NO SHANA, sezonul II. OVA-urile şi alte d'astea poate că am să le văd cândva când voi avea chef. Anime-ul e...Misei nu i-a plăcut -.-. Nu e extraordinar, genial, sau foarte mişto. Adică eu l-am terminat de dragul de a-l termina, mi s-a părut relativ tras de păr. E ceva gen supra-natural, plus ceva romance şi school life. Aveam mai multe aşteptări când l-am început şi chiar a avut episoade geniale, dar parcă sfârşitul e prea şubrezit. 
               La Otaku am văzut de asemenea un anime foarte drăguţ, proiectat în sala mare, şi i-am luat numele : Ano Hi Mita Hana No Namae Wo Bokutachi Wa Mada Shiranai, pe scurt AnoHana [şi da, i-am reţinut deja tot numele]. Până acum, adică 6 episoade, mi se pare foarte genial şi abia le aştept pe celelalte. Povestea în sine e superbă, iar când am văzut moaca tipului principal am zis "Oh da, îmi plaaace :X". E vorba de un băiat care începe să aibă un fel de halucinaţie a unei vechi prietene din copilărie, care-l roagă să-i îndeplinească o dorinţă. Pentru a îndeplini dorinţa fetei, el e nevoit să readune gaşca de puştani ai copilăriei sale. Şi aşa se chinuie ei =]]. O să-i fac un review când e gata, sigur o să-mi placă.
               Aşa...fiindcă azi am înfundat canapeau, fără vreo speranţă de comunicare, m-am apucat să mai citesc manga, că rămăsesem muuuult în urmă. Am terminat Heart no Kuni no Alice, o manga splendidă pe care-o recomand oricui. Sfârşitul a fost puţin ciudat, dar mie personal mi-a plăcut că fata a rămas cu cel cu care se înţelegea cel mai prost. Ironia asta. Am ajuns la zi cu S.L.H. -Stray Love Hearts! şi cu Barajou no Kiss, două manga pline de tipi miştoci pentru tipe care au chef de d'astea [ce tipă n-are chef de tipi frumoşi în orice oră din zi şi noapte?!].
               În seara asta vreau să mă apuc de Jigoku Shoujo, dacă mai apuc. Şi aş vrea să mai văd şi Fairy Tail [am văzut primul episod proiectat la Michi-biraki], adică mi s-a părut foarte mişto. Iar dacă am chef să citesc manga, o întreb pe Misa. Ultima dată avea 300 de manga la activ :O.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top