Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 6 mai 2011

S-a terminat aşa cum a început

-Crăceală Naţională-
Fost'au odată trei dudui,
Cu'adevărat pierdute, cu'adevărat nebune



   

 

                  E fascinant cum o situaţie poate lua o întorsătură imensă, pentru a deveni doar o mică ruptură aruncată în trecut. Viaţa de zi cu zi îmi dovedeşte că principul meu este atât de adevărat : niciodată nu-ţi pune tot sufletul într-o relaţie, fie ea şi cea mai mare prietenie sau iubire. Dezamăgire, trădare şi minciună şi bârfă vor apărea mereu. Norocul meu că am puterea să nu-mi pese. Şi voi ăia sensibili şi proşti, de ce vă pasă? Iar voi ăia care n-au ce face decât să omoare viaţa altora, luaţi-vă dragă şi voi o viaţă şi omorâţi-o p'aia.
                 
                  Aseară am vorbit cu Kata şi mi-a spus că n'o lasă taică'su la ziua lu' blondă'său. Azi de dimineaţă era în stare depresivă avansată, iar prin clasă circulau tot felul de zvonuri tâmpite. De ce unii nu sunt în stare să aprecieze relaţia cuiva? Oameni, iubirea e importantă, nu e jucărie. Oricum, la sfârşitul şcolii, cei doi se ţineau de mână şi se luau în braţe fericiţi. Tipic, de ce ar trebui să le pese. Nu vreau să înţeleg ce s-a întâmplat, vreau doar să ştiu că tot e roz. Acuma că unii pur şi simplu nu vor asta, măcar să-i lase pe alţii să se bucure de roz, nu?
                  După şcoală am ieşit cu Kata şi Sara. Am mers la Sara, iar după ce am mâncat ca nişte ţărănci mândre, folosindu-ne sfintele lăbuţe am făcut o tonă de poze. Am râs, am urlat iar Kata a avut curajul să facă o chestie prea îndreazneaţă pentru a fi precizată. Sunt unele nebunii pe care nu le poţi pur şi simplu povesti. Sunt chestiile alea pe care ai curajul să le faci pe stradă, după ce te-ai îmbătat cu o picătură de apă, nişte are afumat şi mult râs. Nu-mi place că clasa mea pare să se despartă uşor, tocmai acum. Să moară Jibii dacă-i înţeleg pe maniacii ăştia, n-au şi ei chef să se simtă bine?! Ce bine de viaţa mea că sunt tolerantă.



Hahahahahahahhappiness >.<

Un comentariu:

  1. Miauu!Prietenia este, in primul rand, pacea reciproca si zborul spiritului pe deasupra amanuntelor vulgare.Acum stiu cine imi este prieten si cine nu.Lasand partile negative ale zilei a fost miauneala totalaaa:X! Sa moara trio-matzelor:X!!!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top