Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 13 mai 2011

Pitzi Coca Miaaaaau!

"I got you and me, that's a family"
"Mâncai-ai rookie-u' lu Cookie!"
Plouă.


                 *Mi-au dispărut două postări de aseară. Cică ăştia de la blogger le-au şters pentru că azi au făcut nuştu ce procedură de menţinere a reţelei sau ceva de genu'. Dacă nu le văd până mâine fac scandal.*

                 Zi tare. Zi penală. Zi de neuitat. Zi de ieşeală. Zi de miştocăreală. Zi de cookiecăreală. Zi de holbeală şi bipăit. Zi de distracţie. Zi perfectă.
                 Sunt zilele alea geniale în care nici timp să calci pe acasă nu mai ai şi cutreieri oraşul în lung şi-n lat, parcă simţind aerul acela de vacanţă şi frumuseţea libertăţii, chiar dacă e printre betoane. 

                 M-am trezit azi fără chef de mers la şcoală. Dacă nu mergeam, cred că făceam greşeala săptămânii şi pierdeam o distracţie pe cinste. Ziua a început cu trei ore chiuleală, una lălăită de chimie şi după ce am făcut pregătirea pentru teză la română, am şters-o la târgul de ofertă educaţională [prezentare de licee, anu' ăsta intru şi eu :))], cu Sara şi Kata. Am plecat cu diriga [o damă super cul de zici că are cu treizeci de ani mai puţin, dotată cu câta'mai balcoanele şi o decapotabilă], păcat că nu ne-a dat capota jos, că aşa făceam distracţie. Când am ajuns la târg ne-am întâlnit cu vărul şi mătuşa lu' Kata. Băiatul ăla are un an şi e o bunăciune de copil, blond cu ochi albaştri şi mort de răsfăţat. E atâââât de drăguţ. Am intrat, am văzut câteva standuri cu Sara şi am luat ceva pliante ce mă interesau. La standul "Colegiului Naţional Gheorghe Lazăr" era o tipă super-drăguţă de a10a care mi-a zis toooot despre locul ăla genial. Vreau să intru acolo şi sunt sigură că am medie mare [să moară matematica că aia mă trage în jos *bleah* ].
                 După am mers să mâncăm ceva la McDonald's şi ne-am mai plimbat. La metrou, după ce le-am băgat fetelor abonamentu' meu [am dat gata săraca cartelă la cât am frecat-o], pe Kata o sună soţă'său, că e în faţă la metrou. Ţeapă, iese prinţesa să-şi vadă prinţu' şi înapoi n-a venit decât după trei bipuri. Ăştia doi sunt geniali împreună =]]. 
                 După fost'am cu Kata în Heră la o şedinţă de shootingăreală. Faza tare a fost că Kata l-a sunat pe soţă'său şi i-a zis că mai suntem cu doi tipi, iar ăla fierbea de gelozie. Săracu blond, în ritmul ăsta o să-şi ardă sufleţelu' =)). Am făcut destule poze, ne-am plimbat şi am lenevit. Făceam mişto ca deşteptele de tot felu' de tâmpenii. Vroiam să-l chemăm pe prostu' de Ghildi, duh l-am sunat de patru ori, zici că dormea ca porcu'. Dacă venea copilu' cred că râdeam de el până plângea. Şi, ciudat, Dizzy m-a salutat el la metrou. Mereu ne vedem acolo şi eu îl salutam prima de obicei. It's kinda weird. Plus, mâine ies cu nebuna de sor'mea mai mică, Misaaaki. O genială manga-maniacă pe care am cunoscut-o acum o săptămână.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. Miauuu!Cea mai matzaitoare zi plina de Cookie si melodia aia cretina=)).Deja se simte aerul expirat de vacanta si abia astept sa terminat scoala ca sa putem repeta ziua de azi la nesfarsit.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top