Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 22 mai 2011

OTAKU 2011

Viaţa e frumoasă.
Viaţa e gratis.
Viaţa asta îmi urlă în ureche.



           Acum e 02:19. N-am nici cel mai mic gând de a mă culca. Ai mei vin mâine şi trebuie să găsească casa curată, mai ales că ieri după ce a plecat lumea era dezastru. Am teme la română, dar parcă numai la ele nu mă trage cheful. Mai sunt trei săptămâni de şcoală, timp în care ar trebui să învăţ pentru examen. Pe bune? Abia aştept să nu mă duc la şcoală, să dorm bine şi să râd mult cu lumea p'afară.

           Am ajuns la Otaku cam pe la 10 fix, ora deschiderii. Kata n-a venit [findcă'i o tufă, să n-o fac altfel], iar Malina a fost la olimpiadă la mate :O. Astfel că m-am întâlnit cu Misa şi Cosmin, apoi au venit şi Cash Cash cu creaţa de Ana. Împreună cu Misa am luat la asalt grămada de postere la preţ genial de mic, apoi am spart banii la manga. Totul într-o oră. Nu-mi pare deloc rău, am postere să-mi fac tapet în cameră iar Misa şi-a luat manga cât pentru o bibliotecă. Ne-am aşezat un pic să ne odihnim, iar eu am făcut prostia să deschid sticla de pepsi a Misei : a făcut spume ca o fântână şi m-a făcut praf pe blugi; până să-mi dau eu seama ce se întâmplă, mă uitam pur şi simpul cum curge pepsi pe mine şi aşteptam să simt că e ud.
           Am făcut cunoştinţă cu două fete care mergeau cu Free Hugs, dar n-aveau pancardă calumea aşa că am mers cu ele. Am cunoscut-o pe Pikachiu, am luat ceva hugguri şi am băut frumos o bere. Ceva gen înainte de concursul de cosplay am răguşit praf. M-am trezit eu de dimineaţă puţin ameţită, dar mereu îmi revin. Nu şi azi. Acum abia dacă pot să mai vorbesc, dară să ţip. Concursul de cosplay a fost genial, am făcut o tonă de poze. Am fugit prin tot locul ăla doar ca s-o prind pe Hastune Miku şi pe Grell Sutcliff ca să facem poze.
           Oamenii sunt geniali p'acolo, acelaşi entuziasm şi sociabilitate ca la Niji, m-am distrat destul de bine şi mâine merg cu Malina cu Free Hugs. Trebuie, dar trebuie s-o fur odată pe Misa la mine. Parcă văd că ne punem concertul Vocaloid proaspăt downloadat în seara asta şi spargem difuzoarele =)).

KYAH!

Un comentariu:

 
back to top