Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 29 mai 2011

Ce fac artiştii în nopţi de vară

"Danger is a risky business"
1. Blondul divin.
2. Două tipe şi un aparat de fotografiat
3. Oameni. Oameni care se iubesc la nebunie =]]


Vineri. Sâmbătă. Duminică. Trei zile pline de chestii.















            Deci. Vineri : Am făcut poze. Da, am făcut poze unui skater pentru că l-am văzut şi aveam chef. I-am revăzut moaca, mă aşteptam la ceva mai diferit, dar ce mai contează? Am mers, am vorbit, a zis da, am făcut pozele. După mă sună Mali "Ieşim?". Sigur, cu Mali la orice oră din noapte şi zi. I-a părut rău că n-a ajuns mai devreme, m-a stors de entuziasm şi avea chef la ora 11 noaptea să facem poze. Astfel că au ieşit nişte superbităţi cu lanţul meu, funda mea, eşarfa ei sau pur şi simplu imaginaţia noastră.






















            Sâmbătă : Plănuisem o ieşire cu Misa, apoi o chestie cu Mali. Misa avut nişte probleme cu ai ei şi nu mai putea să vină, iar toată chestia cu Mali nu mai era valabilă dintr-o anumită cauză. Astfel că mama, cu chef de plimbare, m-a luat prin mall. Cu gândul de a-şi lua ea ceva, desigur. Bineînţeles că eu într-o jumate de oră i-am secat cardul >:). Eh, nici chiar aşa. Aveam nevoie de pantofi şi o jachetă adecvată pentru banchet. Mi-am luat o pereche de sandale negre, cu ţinte, destul de înalte, dar foarte comode şi o jachetă de blug negru cu paiete pe umeri. Cu rochia mea, merg perfect.






















             Duminică : M-am trezit cu nici un chef, un pic răcită. Mama a avut cheful să fac nişte liste cu opţiuni de licee pentru mine. Prima o pun sigur Lazăr, apoi cred că o să pun Creangă - japoneză [dacă nu intru la Lazăr, mă apuc de cursuri de japo], şi după mă gândeam la Şcoala Centrală. Trebuie să fie aproape de casă [adică Şcoala Centrală e foaarte departe, dar am auzit că-i oke...cică] şi să fie lumea oke. Dacă stau să mă gândesc, medie numai de Sava nu am [plus că e habar n-am unde, foarte şi mult prea departe de casa mea]. Hua, gata. Deci, după o dimineaţă normală, vorbesc cu Mali. "Facem chestia aia, că tipul a venit". Până la urmă, am rămas aşa când pe lângă China [tipul în cauză, colegă'miu din spate], erau Sonic [>.>] şi Nexa mea iubită. Astfel că totul s-a transformat într-o ieşire pe cinste, în care lumea s-a îmbătat de la câteva gure de pepsi. "Sayuuki, hai cu mine într-o scară de bloc. Numai noi doi". =]] Să mor de râs, copilul ăsta e genial. Dar arată mai bine beat. E mai vulnerabil >:).
















Happiness >.<

2 comentarii:

  1. Ooo dah..
    Mi-ai pus pozica mea..şi l-ai pus şi pe MJ pe skate! :)) Numai noaptea vine inspiraţia adevărată. Te ubex!
    Adol sandalele, şi jacheta e bunăăă!
    Cât despre China, a fost genială ziua aia. P.S. azi am chiulit cu tipii de îşi uitase Şonc (musculosu lu' mama) telefonu în clasă şi Mădălina în inspiraţia ei genială i-a dat porecla lu' China, Chinu. Toată ziua îl stigam aşa! Px.
    Mi-e dol de tine >:D<!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top