Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 17 aprilie 2011

Părăsind Roşul

"Vreau să zbor doar pentru a cădea undeva prin visele tale."


              Mâine plec la ţară de Paşte şi o să vin peste vreo două săptămâni. M-am pregătit cu de toate, am încărcat laptopul cu vreo trei filme pe care vreau să le văd şi mi-am descărcat tot sezonul doi din Shakugan no Shana. Sigur am să am timp să-l văd pe tot. So, Hahadio.

Un comentariu:

  1. Paii , Paste fericit si toate alea... :* ! Sa ma anunti ce ti-a adus Iepurasul ! Sa te uiti la luna , in noaptea de Inviere ! Ma voi uita si eu. Poate ne intalnim telepatic :> !

    RăspundețiȘtergere

 
back to top