Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 7 iulie 2010

Yeah, such a fucking feelin'...

Phh...de când n-am mai trecut p'aci.
Deci, zilele astea m-am plictisit undeva în craiul munţilor. N-am chef nici să-mi amintesc, tot ce ştiu e că a fost extra boring. Plus, săptămâna trecută au venit nişte veri de-ai mei şi a trebuit să stau eu cu ei; a fost kinda fun, dar tot m-am plictisit, că deh, m-a cam ars soarele de Bucharest :)) Următoarele 2 săptămâni plec pe litoral, şi nu cred c-o să fie ăla românesc, plus că am o tonă de cărţi de citit în vacanţă, de care abia m-am apucat ieri. Deci nush când o să mai trec p'aici...şi, da, ştiu că n-o să vă fie dor de mene :)).


Asculta mai multe audio Muzica

Şi o leapşă luată de pe blogu' lui Metal

Nume: Sayuuki or Maria
Vreau să devin: Nush...ori psiholog, ori să-mi fac o trupă rock
Îmi plac[e]: Să frec menta, să desenez, să ies prin parc sau scriu tot felu' de tâmpenii.
Nu îmi plac[e]: Căcăniul şi beţele de urechi :)) Hai, c'asta a fost scârbos. Păii...cred că piţipoancele, albul şi insistenţa.
Cuvântul meu preferat este: Habarnix
Azi am făcut: Research for ză vacation şi-am ros juma' de creion -.-
M-am plictisit de: Clădirea vecină, că doar e primăria...
Sunt: Acuma...bored. În general...enervantă >:)
Am nevoie de: O doză de limonadă. Neah...o nouă bike.
În curând voi: Pleca în vacanţă, yeah!
Dacă va fi fată, primul meu copil se va numi: Lily sau Alexandra
Dacă va fi băiat, primul meu copil se va numi: Tiberiu sau Cristi
O trupă: Evanescence
O melodie: The Last Song I'm Wasting On You
Eu spun copac, tu spui: WTF!
Site-ul preferat: My ză Blog
Cel mai scârbos lucru: Când oamenii îşi rod unghiile murdare
Cel mai drăguţ lucru: Eu şi vocea mea.
Stilul pe care îl adopţi: My own style, 'cuz' I'm unique, baby!
Dulciuri: Îngheţată de tiramisu.
Ceva de băut: 7Up sau Montain Dew
Dependenţe: Ochii negrii şi să frec menta.
Ce reacţie ţi-a provocat HSM?: L-am văzut prima oară pe la 9 ani, şi-atunci mi-a plăcut. Dar acuma e cam prăfuit.

Oricum, abia aştept să merg la mareeeee!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top