Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 13 iulie 2010

Vacanţă, nu?

Notă: Anunţul ăla mare şi roşu e pus pentru că n-am de gând să postez chiar aşa de des, dar mai am şi eu zile când îmi frec timpu' p'aci.

Azi am băgat pe gât o veste proastă. Vacanţa se anulează...Trebuia să mergem la mare peste graniţă eu şi cu mama, tata neputând veni. În dimineaţa asta mama şi tata s-au dus binişor să-mi facă mie paşaport (aşa e, am 13, şi ce? ) ; după ce au depus actele alea, s-au dus pe la diferite agenţii să se intereseze. Şi bineînţeles că tata şi-a schimbat decizia subit şi a vrut şi el să meargă...Şi aşa toate planurile mele au fost ruinate. Când am aflat m-am crizat răău, că doar aveam totul plănuit şi vine ăsta şi-mi dă totu' peste cap. Şi ca să-mi treacă "supărarea" m-am dus şi-am cheltuit nişte biştari. Aşa-s eu, când mă supăr ori dau gata toţi banii care-mi pică-n mâini ori dau gata grămada de dulciuri...Ciudat, ştiu, mare parte din persoanele care le ştiu se cam înfometează la depresii d'astea temporare.
Şi ca să fie totu' ok, vorbit-ai cu Malina şi ieşirăm în parc. Eu mereu ajung în parc înaintea ei...Rău am făcut că n-am aşteptat-o pe canicula aia, serios! M-aşez eu pe-o băncuţă din Poli şi sesisez că un anumit băiat după care mă uit eu mai insistent de ceva timp e p'acolo, cu alţi băieţi care-i ştiam şi c-o tipă a cărei mutră mai târziu avea să atragă cea mai mare doză de scârbă din vara asta. Deci, era un tip p'acolo cu o sticlă de apă. Şi aşa apare ecuaţia Tip+Sticlă cu Apă+Eliberarea Apei din Sticlă = Tipa Nouă Face Contact cu Hidrogenu'.
Pe scurt: unu' din cunoscuţii lu' Dy ( tipu' care-mi place) o udă pe tipa nouă. Don'şoara fleşcă este înconjurată de Dy şi prietenii lui, care după ce se vor face şi ei fleaşcă, vor reuşi să-i ia sticla tipului care avea dependenţă de hidrogen :)). Nimic anormal, înafară de tipa nouă, până acum. Ăştia de bat constant cu apă, că doar au cişmelele alea din Politehnică la discreţie. Rămâne Dy cu tipa nouă, singuri şi-şi pune braţul în jurul gâtului ei, el aflându-se lâgă ea, nu în faţa ei (complicat, ştiu, dar dacă eşti prost şi nu înţelegi, înscrie-te la grădi ). Când i-am văzut, plus că eram destul de departe şi mai erau şi nişte copaci prin jur, mi s-a părut un pic ciudat, dar Dy ştiu că mai face aşa uneori şi cu alte tipe. Când am văzut că se sărută, serios că am rămas mai indiferentă decât am fost vreodată. Ăla a fost primul sentiment: indiferenţă. După, m-am gândit şi mi-am imaginat imaginea care şi-acum îmi face scârbă : " Cu picioarele pe skate, blond, vechi 'prieten', cu cămaşa neagră desfăcută, cu berea în mână şi urlând = Dy". Şi mi-am zis că nu trebuie să-mi pese. Şi acum mă mir cum de nu m-am supărat sau ceva; cred că deja mi-a trecut faza cu fluturaşii în stomac la fiecare privire, oricum îl cunosc de atââââta timp. Plus, tipa e banală: prea slabă, blondă destul de deschis (deşi nu părea vopsită ), mai scundă şi decât mine, îmbrăcată în tricou negru şi pantaloni scurţi negri albi parcă; şi mai era şi stridentă, plus că arăta penibil fiind singura fată în mijlocul a 6-7 băieţi. Banală, punct.
Toată chestiuţa asta s-a întâmplat înainte să vina Malina. Şi vine Malina. Şi îi spun. Şi frate, cred că în zece minute vorbeam cu totul altceva. Şi ne-au mâncat ţânţarii. Şi blonzilor, sunteţi banali. Şi dragă Faust a VIII-lea, Sor-ta, Regina Elementelor, încă te priveşte :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top