Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 29 iulie 2010

Momentul Momentelor










Mood: Plictisită de moooarte
Status: N'am
Locaţie: Acăsică
Mănânc: Nothin', da aş mânca o cioară =))
Beau: Nimic
Sunt îmbrăcată în: Haine...Tricou turcoaz, blugi
Ascult: Nightwish - Amaranth
Privesc: Primăria Municipiului Bucureşti. Mă aflu cam la vreo 30 de metri de clădire :|
Status mess: N'am
Vorbesc pe mess cu: Nobody
Citesc: Ar trebui să citesc cărţile care mi le-a dat profa de română, dah...
Mă gândesc la: Mare...Vreau să plec odată în vacanţă!
Dating: Not yet
Doresc: Să-l dau cu capu de pereţi pentru ce mi-a făcut aseară
Iubesc pe: Dumnezeu
Nervoasă pe: Mulţi, foarte mulţi
Urăsc pe: Nimeni, poate Francesca
Îmi lipseşte: Marea
Abia aştept să: Apară noul album Evanescence

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top