Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 16 iulie 2010

La Mulţi Ani 2011!!!

Azi a fost o zi penală, blonzilor! De ce? Pentru că tocmai mi-am dat seama că suneţi penibili! Da blondo, aşa mă hârjoneam şi eu cu el. Şi da blondo, pe mine m-ar fi ţinut mai strâns în braţe! Şi da, blondo, din păcate visez...
Şi mă refeream la blonda lu' Dy, nu la altă blondă care m-a adus în centrul atenţiei azi. Malina, La mulţi ani fată!

Lăsând deoparte dedicaţiile zilei de azi, să vă spun de ce sărbătorim. Dar, să-ncepem cu începutul:

După lălăiala de dimineaţă (adică pe la ora 11), m-am învârtit prin casă, am avut musafiri şi aşa mai departe. Pe la 6 juma' mă sună Malina. Pe la 7 juma' fost-am în parc la mene. Malina venise cu Blaky, un căţel drăguţ şi micuţ, căpos şi puricos :)) (bine, puricos chiar nu e, e cel mai curat chine pe care l-am văzut). Şi abia ne întâlnisem noi că deja ne trezisem cu vreo doi copii pe lângă câine, care era teoretic infosensiv. Teoretic, nu şi practic... Şi mai facem noi nici doi paşi, că inofensivul drăgălaş ne-arată cât de căpos e: mic aşa cum era el, se ia la trântă cu câtamai bulldog-ul (habar n-am dac-am scris bine) şi atât i-a şi trebuit...celelalt câine l-a cam şifonat un pic şi don'şoru' căpos, în zbuciumările lui prin ghiarele fiorosului oponent, a reuşit să rupă lesa. După cele cinci minute de atenţie intensă, după ce copii ziseră "sărăcuţu'!" şi după ce puştanii ziseră "mă da ai şi tu o zgardă!", lăsate total în uitare :)), eu şi prietena mea ne aşezăm pe o bancă. După lălăiala de rigoare, de ducem la mine acasă, ca să aranjăm lesa aia nenorocită :]. Şi da, ştiu c-am folosit de prea multe ori cuvântu' 'după', dar mi-i lene să gândesc la ora asta. 
Aşa, reparăm zgarda şifonatului şi ne întoarcem în parc. Lume cunoscută, zero. Blonzi, zero. Nu mai era chiar nimeni p'acolo? Ba da, studenţii Politehnicii erau destui. Ne aşezăm noi pe bancă, dăm telefoane, citim horoscoape ş.a.m.d, până când din stânga şi din dreapta, la o anumită depărtare, se aud nişte bubuituri. La început eu m-am speriat, că nu se mai terminau. Până-mi arată Malina că erau defapt nişte artificii. Şi cum tocmai vorbeam despre faptul că urma ziua Malinei, îmi zice ea râzând: "La mulţi ani 2011!"
Artificiile deja apăruseră, bubuiturile se auzeau şi eu, în toată splendoarea orei 10, m-am cocoţat pe bancă şi m-am uitat mai atent la artificii. Un moment mai târziu, am strigat râzând: "La mulţi ani 2011!" . Multă lume prin jur nu era, dar mie mi-a plăcut la nebunie. Şi am râs!

Edit: Malina si-a pierdut telefonul aseara si m-am trezit ca ma suna cineva de pe telefonul ei zicand ca l-a gasit pe jos. Pana la urma am vorbit cu respectivu' si l-a lasat in cutia postala :)).




Aşa că blondo, tot şifonată rămâi! :))
Aşa că Malinuşco, la mulţi ani 2011!

2 comentarii:

  1. Ooo dah..
    La multi ani 2011! :]]
    Blacky meu face toata actiunea..adica e de recunoscut ca jumatate de zi m-am chinuit cu zgarda lui..dar am ajuns victorioasa acasa unde mi-a taiat iar degetul :-"
    Hey! Ai uitat sa zici de LG-ul meu varza..app, l-am gasit in cutia postala pana la urma :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Msik ca ai scris si de LG..
    Se simte vedeta :))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top