Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 29 iulie 2010

Cuvinte Poemizate

Am să postez câteva poezii pe care le-am scris mai demult. Compoziţie proprie, deci mucoşii n-au voie să fure!
Mare parte din poezii nu au titlu, deoarece fac parte din diferite proiecte.


Asculta mai multe audio Muzica

1. Chip Neceresc

Cântecul mut al lunii
Răsare dintr-o stea,
Ca umbra albă-a fericirii
De la fereastra mea

Ca mii de flori îndepărtate,
Priviri ce-au fost de mult uitate
Ochi de zâmbesc cu nepăsare,
Parcă cerând adânc iertare

Pentru că eu m-am ofilit,
N-am vrut să mai privesc
Să văd cu-nfrigurare zugrăvit
Al tău chip neceresc.

2.

Cartea vieţii revarsă mii de secrete,
Pentru că sufletul meu nu s-a ofilit
Deşi am trăit în singurătate
Şi ochii tăi nu mi-au zâmbit;

N-am uitat ultimul vers
Al sufletului tău cel şters,
Mi-am amintit ce-i fericirea
Şi ţi-am readus iubirea

Din sentimente abstracte
Şi gânduri atât de îndepărtate,
Eu te-am ales pe tine
Şi am îndepărtat atâtea suspine.

3.

Privind cu vârful negricios,
Un mic creion portocaliu
Aşterne flori liliachii
Pe pergamentul străveziu.

4. 

Falling into-an endless stream
Filled with hate, love and fear;
I try to wake from such a dream,
Although I never find you near.

5.

Endless tear, don't cry.
Life could may still worth a try;
Endless smile, don't die.
Your soul may still worth a fly;

Tough you have never seen before,
A flower crying so much more.
You tried to open every door
And find yourself lost, anymore.

6.

Şi spune-mi tu, dragă foaie albă de hîrtie...
De ce dintr-o dată viaţa mea a devenit străvezie?
Şi luminează-mă condei ce-aşterni minuni
Cum de-am trăit doar într-un vis atîtea luni?

7.

Printre-al meu ocean de vise
O făptură s-a pierdut
Prin cuvintele nescrise,
Ars-a visul nevăzut

Şi-a zburat nefericirea
Către-azurul nesfârşit
Vântul pierzând amintirea
Acelui cântec neauzit



© Copyright by Sayuuki

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top