Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 25 iunie 2010

Evanescence





   Zilele astea n-am avut ce face şi am început să puric netu' în căutare de tot felul de informaţii legate de trupa mea favorită, Evanescence. Ascult Evanescence de cel puţin un an şi tot nu mă satur :]]. Prima melodie pe care am ascultat-o a fost Lithium cred, melodie care am luat-o de pe mp4-ul unei foste colege, împreună cu melodia My Imaginary. N-am dat prea multă atenţie, mai ales că atunci aveam 10-11 ani şi nu mă omoram după muzica rock. Apoi am auzit  My Immortal printr-un AMV pe youtube şi bineînţeles că mi-a plăcut; am mai ascultat câteva cântece pe net până când am vorbit cu Remus :]. În două cuvinte, Remus este un tip super de treabă care ascultă muzică rock de ceva timp. Când a venit prima oară la noi acasă, eu m-am dus, am dat 'bună ziua' şi m-am întors frumuşel înapoi la muzica mea. Peste vreo juma' de oră apare mama care vrea să-i arate tipului nişte poze la PC. Intră ăsta pe uşă şi aude ce ascultam :]] "Asculţi Evanescence?!" N-am să uit mutra lui mult timp de-aici încolo :]]. Eu, 'boboacă' cum eram, de nici nu ştiam să pronunţ numele cum trebuie, a trebuit să fiu instruită, nu? Mi-a scris el vreo două piese pe-o hârtie şi-aşa a început goana "ascultat-plăcut-downloadat-bătut lumea la cap' :]]. Şi aşa azi mă laud cu un bagaj măricel la mansardă pe care scrie mare 'Evanescence'.



 Deci, zilele astea m-am informat temeinic şi am aflat o grămadă de chestii. Înainte de primul lor album ştiam că formaţia mai scosese nişte discuri EP (EP=extended play=de obicei CD cu câteva melodii) şi mai multe demo-uri. Şi aşa am aflat că o grămadă de cântece pe care le ştiu mai au vreo două versiuni de pe EP-uri diferite, sau au două versiuni demo, sau că au fost cântate acustic acum cel puţin 5 ani. Deci, în mare, au o grămadă de cântece pe care nici nu le-au lansat. Pentru fani, mai toate cântecele existente înainte de albumul Fallen se pot găsi aici: http://evanescencereference.info/music/
Coperta primului disc Evanescence, numit Evanescence EP

  Şi aşa mania m-a luat pe sus :]] Poate am să m-apuc să fac un CD, just for the fun of it, ofc. Despre Evanescence cred că-am aflat mai tot ce se putea afla. Mie personal îmi place pentru că au un stil inconfundabil, care variză de la elemente de hard metal până la cântece 'pian-voce'. Amy Lee, solista formaţiei nu numai că are o voce extraordinară, dar pentru mine este ca un idol. Şi-a creat un drum printre toate piedicile vieţii şi a reuşit să se impună ca fiind cineva care poate face orice. Formaţia a întâmpinat de-a lungul timpului foarte multe piedici. Oricum, este şi va rămâne favorita mea mult timp.  
Melodia mea preferată este 'The Last Song I'm Wasting On You'; Melodia transmite un mesaj foarte 'adânc', versurile sunt foarte semnificative. Simplitatea îi dă frumuseţea: este cântată doar la pian, fără nici un fel de efecte de Amy Lee; 


Asculta mai multe audio Muzica

  Alte melodii preferate ar fi (în nicio ordine) : Thoughtless, Hello, My Tourniquet, Lies(Remake), Your Star, All That I'm Living For, Solitude, Farther Away, Understanding, Give Unto Me, Together Again şi multe altele. În definitiv, îmi plac aproape toate.
  Şi aşa, ca încheiere, abia aştept noul album din toamnă :].
















Amy Lee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top