Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 14 septembrie 2011

Sincer

...
vroiam să scriu
"habar n-am dacă am să mai trec pe aici"
dar m-am răzgândit.

もう二度と会えないような そんな気がして

            Poate că locul ăsta mic are prea multe amintiri ca să-l las baltă. Dar se pare că încercările mele de a crea noi amintiri eşuează în fiecare secundă. Şi totuşi eu sper.

            Am să fiu total sinceră. Vorbeam azi cu un blond [care printr-o ciudată cioncidenţă a trecut azi pe la mine prin şcoală şi nu l-am văzut :-?] şi-mi spunea că nu i-a plăcut la liceu. Ciudat, nu? Dar momentan şi eu sunt de acord cu el [bine, au trecut doar două zile de şcoală =))]. E ciudat de plictisitor [d'aia o bat pe mama să-mi ia tabletă ca să mă uit la yaoi când nu facem ore; kiddin' about ză yaoi stuff =))], dar abia dacă cunosc câteva persoane şi nici măcar nu ştiu cum îi cheamă pe unii [i mean 5 boys and 26 girls?]. Dar sper că lucrurile se vor mai schimba.
            Ceea ce e naşpa e că am un orar groaznic, am zile în care termin la 8. Am cunoscut trei fete [i mean two that got mah attention and ză other one e colegă'mea de bancă], toate săgetătoare [cupidoane cum zice blondu' XD]. Şi am ajuns la concluzia că săgetătorul este o zodie complicată [I'm a sagittarius too :-<], că e greu să spargi gheaţa şi că e a dracu de complexă. Sau nu. Poate că originalitatea unei persoane nu e nepărat definită de zodie, dar unii sunt pur şi simplu plictisitori [vorbesc în general].
            Schimbând subiectul. Tocmai mi-am dat seama că nu sunt atât de puternică pe cât credeam că pot fi. Poate că slăbiciunea mea că preţuiesc prea mult amintirile.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. whaaaa liceul x_x
    e asa de aiurea si totusi interesant, ca o carte unde d'abea astept sa dau pagina :)) Dar AIUREA
    Argh si ma simt ca o ciudata p'acolo
    Siii, ca de obicei, iara vorbesc despre mine =))
    vroiam sa spun ca te inteleg, sau ma rog, cat de bine pot eu sa te inteleg.
    Have fun >:D<

    RăspundețiȘtergere

 
back to top