Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 15 septembrie 2011

Stau aici pe ghimpi şi aştept 
să iasă ultimul episod din No. 6.
i. lăăăăv. thut. anime.
One hell of a UKE.
        Sunt zile în care mă gândesc că poate o întorsătură totală ar mai da un refresh vieţii mele. "Începutul" ăsta nu pare decât o continuare monotonă a greşelilor mele.
         
        « Îşi amintea gustul amar al momentului în care sângele curgea valuri. Poate că în agonia lui nu şi-a dat seama atunci că sângele are acelaşi gust ca şi multe alte amintiri ale lui. Dar dacă nu ar fi apăsat trăgaciul, acela ar fi fost sfârşitul unui vis cald pe care amândoi îl doreau. Realitatea realităţii devenise atât de adevărată încât, fără ezitare, acea fărâmă de ură ce se ascunse într-un colţ al inimii sale, răsări ca o cunună de ghimpi, odată cu hotărârea sa. Singurul lucru pe care-l ştia era că trebuie să rămână împreună cu el; toate aceste amintiri îl schimbaseră atât de mult încât nici nu mai dorea să se întoarcă la ce a fost odată. Pentru că atunci era fără el. »

Simt că am nevoie de o redozare.
________________________
        Azi m-am văzut cu Ayano. N-am mai văzut-o de mult şi chiar mi-a prins bine chat-ul cu ea. Presupun că uneori oamenii cu care te potriveşti sunt cei pe care nu-i cunoşti atât de bine. Dar totuşi, în jurul ei [sau mai bine zis în jurul grupului de otaci nebuni], mă simt eu. I'm kinda relieved, honestly.

        M-am apucat de Special A. Am lăsat anime-ul la primele episoade ca să citesc manga înainte. [Doamne câţi ţânţari am prins în mâini :))], pe care sincer o ador. Deşi am întrebat-o azi pe Ayano cât de densă [adică cât de greu îşi va da seama că tipul o place] protagonista feminină este; şi am primit fix răspunsul pe care-l aştepam : "foarte". Oare această orbire parţială a duduilor noastre din manga e cumva fabricată de dragul de a aveam mai multe capitole? Pentru că mă cam foarte enervează proastele astea care nu-şi dau seama nici că cerul e albastru [îmi amintesc ce nervi aveam când m-am uitat la Kimi ni Todoke]. Etc.
       No. 6. Anime-ul toamnei ăsteia. Este absolut genial. Când văd ultimul episod îi fac un review acilea pe blog. Plus alte chestiuţe, cu vampiri şi vârcolaci, cu idoli, cu...iepuraşi şi am terminat Haruhi Suzumiya.

Long Live Anime.
Happiness >.<

Un comentariu:

  1. whaaaaa tu si anime-uriele <3 Geniala combinatie <3
    Frumos rau fragmentelu ala de acolo <3
    Miss you, iubire. TE VREAU!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top