Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 20 septembrie 2011

Choco feeling

Iartă-mă
Am avut un sentiment că nu te voi mai vedea niciodată.
Soarta râde

             Lumina oarbă a nopţii topea şi ultima picătură de speranţă din inimile lor. Existau momente în care şi-ar fi dorit să nu se întâlnească niciodată, doar pentru că această întâlnire i-a făcut să cunoască fericirea adevărată. Iar lovitura fericirii poate fi cea mai puternică.

             Îmi vine să râd. Dar vai cât îmi vine să râd! N-am mai râs de mult. Defapt...de aseară. E ciudat şi ironic cum nişte mici detalii neimportante îţi pot aduce un zâmbet pe faţă. Vreau să mă îndrăgostesc. A trecut mult timp de când n-am mai simţit acel miros dulce ce plutea prin aerul fanteziilor mele. Mă apucă nostalgia când mă gândesc la multele momente ce nu se vor mai întoarce. Eu care credeam că nu sunt o persoană nostalgică.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. uuuuu, chiar vrei sa te indragostesti? 0.o Tuuu?!
    Uitat-e in oglinda mai bine si indragosteste-te numai de persoana de acolo, restul nu merita ;;)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top