Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 11 septembrie 2011

We were always running

Uneori pare că totul se prăbuşeşte din cauza nepăsării,
doar pentru a renaşte din cauza entuziasmului.
I'm talkin' about ză hopeless meh.

 




           N-am mai trecut pe aici pentru că aş fi făcut-o fără vreun motiv, doar de dragul de a avea o postare nouă. S-au întâmplat multe, dar nimic care ar fi putut să mă schimbe. Astăzi am avut o şedinţă serioasă cu mine şi mi-am dat seama cât de abstractă poate fi vara. Mâine va fi prima mea zi de liceu; am aşteptări destul de mari, eu fiind o persoană care a învăţat din propria experienţă să nu-şi facă niciodată aşteptări. Ironic, nu?

           Cineva nu mai răspunde la telefon. De zile, chiar săptămâni [acum mă voi ridica să iau telefonul ca să încerc s-o sun din nou; nici acum nu pare să răspundă]. Asta mă face să-mi dau seama de faptul că uneori văd numai defectele la oameni.
            Uneori îmi dau seama că sunt singură şi, deşi undeva în adânc mă doare, mă consolez cu tipica mea nepăsare. Am fost atât de rănită în trecut încât am ajuns o fiinţă nepăsătoare, care niciodată nu pune valoare în nimic, pentru că mi-e frică să nu fiu rănită şi dezamăgită din nou. Şi toată chestia asta nu face altceva decât să-mi expună mie lacunele sentimentale.
         Mâine încep liceu; acum mi-a trecut prin cap prima mea zi de grădăniţă, pe care nu mi-o amintesc deloc. Copilăria s-a dus, şi totuşi în adâncul vrea să fiu copil din nou; pentru că pare obositor să fii licean. 

M-am certat iar cu tata. Nu mai suport.

Do you still remember
that song that went well with the glow of the sunset?
You always fell silent,
And sadly sang it to yourself

Now time passes
And that melody is stained in sepia.
 

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top