Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 7 august 2011

HARAMICHI

This I call:
...
ONE AWESOME DAY!


             Sunt unele momente în viaţă când oamenii sunt legaţi între ei de un fir invizibil şi subţire, dar mereu acolo şi indestructibil. Poate că totul are o şansă, nu?

             Aşa de rău îmi pare că mi-ai irosit minutele vieţii ca să o sun de 20 de ori pe Misa. Când o văd e moartă. Ha-ha >:). Aşa, revenind. A fost foarte frumos, extra phun şi ciudat de colorat. A fost unul din evenimentele alea la care oboseşti numai pentru că e genial [nu vreau să mă gândesc la organizatori]. Am fost cu Lidia, cu Ann-chan şi cu Cash Cash. Am cunoscut foarte mulţi oameni geniali şi sigur vreau să merg la următoarea ediţie.
             Cred că personajul care a atras cea mai multă atenţie a fost Shota, un tip care mi-a bătut amanta când vine vorba de awesomeness-ul cracilor, if you get meh. Thaomne, ce am mai râs când a dansat, pe mine şi Lidia ne dureau obrajii. Karaokele a fost chiar foarte tru, mai ales o tipă, care cred că aveam rădăcini asiatice, care a cântat supeeeeerb. Cel mai mişto a fost că după-aia am plecat toţi [i mea like 30 people] către Afi să mâncăm. Ziceai că eram o clasă de copii mici în excursie, la un moment dat cântam pe stradă iar în metrou se holbau oamenii la noi ca la bunăciuni [heeee-he =))].
             Deci in ză end, ziua de azi m-a obosit praf şi mi-a făcut un dor apocaliptic de Misa. Plus azi noapte mă trezesc eu cu chef de anime-uri şi ca proasta fără să-mi dau seama am văzut aproape tot ultimul episod din Hanasakeru Seishounen. And I hate spoilerz.

Taaaaahaaahaanoshiii~

2 comentarii:

  1. Nimeni nu ma ia la craci >:).Il prind si ii tai picioarele:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Don't call me CASH CASH T^T it makes me feel old or something like that , vreau o porecla noua !

    RăspundețiȘtergere

 
back to top