Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 2 august 2011

Brand new sky

Se simţea singură.
Şi singurătatea
o lovea mai tare decât
puterea iubirii.


         Cine putea ştii că stelele zâmbesc? Poate că şi ele au sentimente, poate că strălucirea lor nu e eternă, aşa cum se crede. Atunci ne întrebăm, oare mai merită să credem în imortalitate?

        Privea cerul nopţii ca pe o carte deschisă, iar fiecare licărire a stelelor îi amintea de ochii lui. În locul acela, de unde cerul pare că va cădea odată cu lumina lui, totul pare la fel. Amintirile îi treceau prin faţa ochilor şi dispăreau în întunericul de neatins, doar pentru a-i aminti din nou că e singură.

        "Neee, îţi aminteşti când ne-am întâlnit prima dată?"
        "Am încetat să mai număr anii de mult, sincer."
        "Ştii ce cred eu? Poate că odată ce ne vom despărţi, universul meu va deveni mai colorat. M-am săturat de imaginea ta monocromă, uneori mă sperie."
        "Şi crezi că vei găsi pe altcineva mai bun decât mine?"
        "Nu. Am să rămân cu stelele mele."

        Poate că zâmbetul ei de atunci schimbase totul. Poate că dacă stele ar muri, el ar fi acolo.

Un comentariu:

  1. Epic...tu ori o sa ramai nu un gagiu din desene,ori uitandu'te la stele toata viata;;)
    Dar..na! Pana la orma esti unica si daia te iubesc matza :>

    RăspundețiȘtergere

 
back to top