Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 2 august 2011

Stray Love Hearts!

"On the night of my 16th birthday
I had a dream...
or was it...a nightmare?"
"Your Heart Will Be Mine"

THIS...killed meh. :-<




     Stray Love Hearts! [sau S.L.H., pe scurt], a fost cred că una dintre primele mele manga. La început, povestea mi s-a părut sincer clişeică şi după...primul capitol [oh da!] mi-am dat seama cu ce tip se alege eroina la sfârşit. Well, let's get into it : 

     Este vorba despre o fată, Kozue Hiyoki, care are un coşmar în ziua aniversării ei de 16 ani şi inima îi este "literar" furată. Nu, nu se îndrăgosteşte telepatic de nimeni, inima îi e şterpelită de un tip cu părul argintiu şi un tatuaj ciudat pe piept. Şi, ironic, nu moare [ce păcat, putea să lase tipii frumoşi fanelor :>]. Astfel că se înscrie în Academia St. Nazareth, în căminul S, al cărui emblemă semăna ciudat de mult cu tatuajul tipului cu păr argintiu, sperând ca acolo să-şi găsească inima. Astfel află că are puterea de a pătrunde în visele oamenilor în timp ce aceştia dorm. Pentru a descoperi "hoţul" aceasta va trebuia să locuiască o săptămână în camera fiecărui rezident al căminului S...a bunch of pretty boys, for short.
              S-o luăm cu începutul:
      Povestea este originală, n-ai ce zice. Deşi uneori, mă repet, pare clişeică, n-am mai citit ceva la fel. Are de toate, de la momente care te fac să-ţi bată inima, până la cele mai criminale glume. Tipicul tău shoujo...şi nu prea; elementele de supranatural o fac mai interesantă decât un shoujo school-life tipic. Sfârşitul m-a omorât. Era aşa cum am prezis din primele...5 capitole parcă. Puteam să jur că aşa se termină, puteam să jur!
      Mor după stilul în care desenează Aya Shouoto. I mean look at the hottie up there ;)). Ăsta a fost un principalul motiv pentru care am citit manga, sincer. De asemenea, glumele şi replicile şi mai totul mi-a plăcut. Ca şi mangaka, o ador pe tipa asta. She knows what fan-service's about =)).
      Personajele...oh my gaaawd. [And here we go in obsessed fan-girl mode!]. Preferatul, adoratul şi zeul meu este Reizei Kuga [ză guy up there again]. E genul acela de tip tăcut, misterios [pitch black, for real], şi mai şi cântă într-o trupă. Apoi mai e Ren, care, ei bine...e leu. Şi eu personal am ceva de ador leii [dar încep să nu le mai suport narcisismul]; deci, reveind la Ren : el are titlul de primul amorezat de eroina noastră [atâât de ironic]; poate cel mai amuzant lucru la el e că mereu îşi găseşte o slujbă care într-un fel o va ajuta pe Hiyoki. Apoi ar mai fi Asukai şi Kitou, [care sincer ar forma un cuplu yaoi superb]; Asukai e genul de tip micuţ, drăguţ şi care adoră lucrurile kawaii şi rochile pentru fete, în timp ce Kitou este womenizer-ul adorat al găştii [sincer acuma, există vreun reverse harem care să nu aibă tipul ăsta de personaj?]. Cea mai tare fază a perechii ăsteia e că de câte ori Kitou se dă la Hiyoki, Asukai [ză chibi guy!] îl plesneşte sau ceva de genu =)).
În sfârşit, mai rămân Miki şi Yamashina, care sincer, din nou, m-au amuzat pe cinste. Mai ales Miki şi obsesia lui pentru prăjitură [he's just like me b-)].
      Şi câştigătorul nostru : Cain Kumoide. Deci de prima dată, din prima lui replică mi-am dat seama că el o să câştige. [kinda spoiler, but i just wanna brag about how smart i am b-)]. E genul ăla de tip care la exterior pare insuportabil, dar înăuntru e ca un fel de cutie neagră. Mi-a plăcut la el că o ţinea pe Hiyoki pe lângă el mereu, habar n-am de ce dar posesivitatea lui disperată mi-a plăcut.
    Şi eroina noastră, în sfârşit : Hiyoki Kozue. La început, sincer n-o suportam. Tot ce făcea era să se plângă de durere de inimă de câte ori un tip se apropia de ea. Văzând sfârşitul, parcă am început să mai prind drag de ea. Oricum, n-o iert pentru toţi tipii pe care i-a furat [plus e imposibil ca 7 tipi să se îndrăgostească de acelaşi gen de tip ruşinoasă şi fără putere,nu?]

    En fin, sfârşitul mi-a plăcut. Chiar foarte mult. Tot ce pot spune e că manga asta nu m-a plictisit deloc şi că m-a ţinut în priză mai tot tipul.
Oh da!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top