Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 5 august 2011

Mascara[dă]

Ieri am avut o zi
care nu seamănă deloc cu mine.
Ironia.


          Devine enervant. Alţii dau vina pe tine, când defapt eşecul se datorează proprii lor nedeterminări. Şi ce e şi mai enervant e că te pun să repari propriile lor greşeli de parcă ar fi ale tale. De parcă ar fi vina ta. Cât de urât.

          Niciodată n-am putut să mă înţeleg, din multe puncte de vedere, cu mama. Cred că asta va fi problema adolescenţei mele; până la urmă e mama, nu am ce să fac [I mean ieri a vrut să-mi dea cardul ei când i-am cerut bani O__O]. Şi totuşi, deşi uneori e genială, sunt o tonă de chestii pe care nu le suport la ea [pe care aparent le-am moştenit şi eu -.-"]. But whutevă, odată ce mă toacă bine la cap şi trage o ţigară, îşi revine miraculos. De aia o iubesc.
          Ieri [sau alaltăieri, fuck :))], am făcut nişte chestii destul de interesante. După ce m-am plimbat o oră după nişte hârţoage de-ale lu' tata, am stat după Mali 2 ore ca să mergem la o sesiune de machiaj Avon. Dacă nu suport ceva la Mali [şi sunt multe chestii pe care nu le suport] e faptul că mereu întârzie. Mereu [nu că ei i-ar păsa :-<]. Ne-am întâlnit şi cu Mădă, prietena lu' Mali şi toate trei ne-am îndreptate spere sediul Avon de la Romană [aproape de liceul meu :X]. Sincer nu's fan Avon sau Oriflame, pur şi simplu nu-mi plac produsele lor. Plus că fondul ăla de ten de ni-l trântiseră pe faţă ieşise portocaliu :|. Iar când am ajuns acasă, ca să dau dracu rimelu' ăla waterproof jos, m-am băgat la baie şi am frecat genele cu două rânduri de săpun, şampon şi gel de duş exfoliant şi după am mai dat şi cu demachiant. =)) 
          Anyway, la Avon m-am văzut cu Cash Cash, pe care chiar n-o mai văzusem...de la Otaku? Nici nu mai ştiu :)); şi speram s-o văd şi pe Ana creaţa, dar oricum o văd duminică la Haramichi. Anyway, Cash Cash era cu două tipe foarte de treabă. Finaaaaally, dar thoame, în sfârşit am cunoscut şi eu pe cineva de-i în Orange! Tipa asta, Lidia, cu care m-am înţeles chiar bine [pe chiar vreau s-o mai văd, sincer], desenează genial şi mai ştie şi japo. Hi-hi ;)).
          Vorbeam zilele trecute cu Misa şi vai cât puteam să râdem. I mean if you read Fukuyama Jun [seiyuu lui Grell din Kuroshitsuji] îţi iese la coadă "magiun". Ah, şi azi i-am spus mamei numele ăsta şi ghici ce a auzit ea..."fuck magiun". O___O =))); mama are dăţi când e prea genială.

Haaaaahaahaaappiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top