Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 9 august 2010

Something to keep...

     Zilele astea toride de Bucureşti trebuiau să-mi atace dispoziţia. Şi deşi căldura nu m-a afectat deloc, m-a afectat plictiseala. Lumea a plecat din oraş şi eu abia am sosit. Şi-am să mai plec la sfârşitul lunii când, parcă văd, au să vin toţi prietenii mei înapoi. Plus mai am o tonă de teme de care nu ştiu cum o să mă descotorosesc. Întotdeauna am detestat temele de vacanţă. Îmi amintesc de fosta mea dirigă, femeie pe care am urât-o din tot sufletul. Ne mai era şi profă de română, deci era pe capul nostru mai mereu. Dar o iubesc pentru un lucru : niciodată nu ne dădea teme de vacanţă. "Vacanţa-i pentru relaxare, distracţie, nu pentru învăţat. Că doar d'aia-i vacanţă". Dah, nu pentru mine..

     
     Deci, am ajuns acasă iar ai mei au constatat că nu au cheia de la casă. Norocul nostru că avem două uşi la casă, dintre care una are cheia în broasca dinăuntru. Şi aşa m-au pus ai mei pe mine să intru în casă printr-un "geam". Era defapt o cutie de metal ce dădea spre geam, pe care iarna ai mei o foloseau drept frigider pentru anumite chestii. Mai mult de 25-30 de cm înălţime nu avea. Problema nu era faptul că n-aş fi încăput, doar că dacă intram pe-acolo mă umpleam de praf şi mă zgâriam toată de la metalul ăla. Practic, era imposibil. Dar n-am intrat pe-acolo, aleluia! Din fericire o adevărată fereastră era deschisă, doar că ai mei nu-şi dăduseră seama. Mi-am făcut loc printre troacele din curte şi am intrat frumuşel în casă. Iar astăzi, mama a găsit cheia undeva adânc ascunsă, în căptuşeala genţii sale fără fund. Când mi-a zis, am pufnit în râs şi i-am arătat degetul mijlociu. Ea mi-a răspuns la fel şi-a aruncat cu cheile după mine. =]]
       Altă fază tare ar fi perna mea. Aseară mi-am dat seama că pe ea scrie RIP, lucru super tare, dar în acelaşi timp super ciudat. Dar, din nefericire, ochii mei cei minunaţi m-au ajutat să-mi dau seama că acel "I" era defapt un "T". Am întrebat-o pe mama de ce scrie aşa pe faţa de pernă. De menţionat că acea faţă de pernă are o vârstă preistorică. Aşa deci, am aflat că "RTP" sunt nişte iniţiale frumos brodate ale unor cinevauri care s-au dus de mult. Nu v-am spus eu că e o poveste preistorică? =]] Totuşi continui să cred că perna mea poate fi asemuită cu un mormânt. Mă gândeam să fac în aşa fel încât "T"-ul ăla să pară un "I", nu ştiu, poate am s-o tai sau am să descos broderia. Oricum, fac eu cumva şi tot ajung la "RIP"-ul ăla. Măcar fac şi eu ceva amuzant în vacanţa asta.


Asculta mai multe audio Muzica
       Să continuăm deci cu prostiile care m-au mirat pe mine. N-am să mai lungesc aşa de mult, oricum postarea asta e cam lălăită, dar fie :]. S-a mai întâmplat o chestie amuzantă să zicem : când am vrut să fac curat printre lucrurile mele, mi-am dat seama că tot ce-aveam eu prin casă nu mai avea loc în dulap =D. Zilele astea, cu tot cu picanteriile lor au fost aşa cum trebuia să fie. Acum am de gând să mă duc prin Poli, că tot n-am ce face. Sau ar trebui să mă apuc de teme? =]]

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top