Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 19 august 2010

Dor(m) de mult

Am visat o grămadă de tâmpenii astă-noapte. Ce mai început nu? Mi-a fost lene să mai scriu în blog, plus că nu prea am avut ce scrie. Mă tot plimb cu ai mei prin ţară. Mi s-a stricat mp3-ul, căştile sunt bune de aruncat. Mă miram că rezistă prea mult =]]. M-am chinuit să-mi fac unghiile negre, ca să le şterg după două zile. Şi eu care la aranjasem să reziste două săptămâni. Lucruri mărunte, nimic interesant. M-am apucat de ascultat mai multă muzică rock, şi vreau să trec la metal. Aş fi vrut să merg la concertul Iron Maiden, dar am fost plecată şi ai mei s-au încăpățânat să mă ia şi pe mine. Oricum, nu's fan, deci nu'i mare pagubă (încă). L-am visat pe blond...a fost naşpa rău. De ceva timp îmi tot zâmbeşte când ne vedem (sau când ne visăm =]]). Am o grămadă de teme şi nici nu m-am apucat de ele. O să mă omoare profa de română, dah n-am ce să-i fac. La anu' jur că nu mă mai duc la nici o olimpiadă sau concurs. Prea mult stres. Deşi ar fi tare s-o fac praf (din nou) pe deşteapta clasei. Ador trăncăneala asta. Dar mă opresc aici, tre s-o sun pe Malina. Be right back. Defapt, tre să plec. See you in an hour.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top