Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 12 august 2010

Mă simt ca o fantomă

   Sunt într-o stare groaznică. Îmi tremură picioarele şi muzica asta depresivă accentuează sentimentul. Dar e singura pe care o mai pot asculta. Dacă am să cad, vă rog să nu mă mai ridicaţi. Aş vedea aceleaşi lucruri care m-ar face să cad din nou, la nesfârşit. Visez ca o proastă. Începe să mă complexe faptul că n-am prieteni. Întotdeauna am fost prea selectivă şi prea pretenţioasă. Şi atunci când am găsit oamenii potriviţi, n-am ştiu cum să-i abordez. Mi-e dor de copilăria mea, atunci când nu mă interesa dacă parcul era plin sau gol. Acum parcul e prea plin. Şi mie mi-e prea greu să-mi dau seama că aşa va rămâne. Nici nu mai ştiu ce vreau. Ridic ochii şi văd aceleaşi lucruri, aceleaşi mutre care parcă mă urmăresc. Dar defapt eu îi urmăresc. Abia aştept să înceapă şcoala şi să îmi taie gâtul temele, ca să nu mai am timp să mă uit! Am început să mă cert cu ai mei. Mereu mă întreabă de ce sunt supărată, dacă am păţit ceva. Practic, n-am păţit nimic, dar sunt clipele astea în care vreau să mă arunc în gârlă şi acolo să rămân. Măi, voi ăştia, măcar voi să fiţi fericiţi!

"Would you mind if I killed you?
Would you mind if I tried to?
'Cause you have turned into my worst enemy,
You carry hate that I fell'

Un comentariu:

  1. Hey! Cum n-ai prieteni? Eu ce sunt aici? Bine, chiar îmi pare rău că am lipsit, dar văd că te-ai distrat destul de bine cu ai tăi, iar acum chiar nu ai de ce să te cerţi cu ei..doar le pasă. Eu mă bucur când ai mei au toane deastea şi le pasă pentru că se întâmplă rar şi atunci cu un motiv întemeiat, deci poţi zice că eşti norocoasă cu aşa părinţi.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top