Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 24 august 2013

SEVENTH HEAVEN: Yuuri

ユーリ

    "Haide, te rog să trăieşti înăuntrul meu. Nu urăsc lucrurile urâte. Te vreau pe tine aşa cum eşti. De la vârfurile degetelor picioarelor, până la vârfurile degetelor mâinilor, totul. Chir şi parfumul tău îmi este drag. Acestea toate, vreau să le capturez. Haide, relaxează-te.
Aşa, ca să poţi pleca în mod comfortabil. Ai încredere în mine, încrezinţează-mi totul. Continuă să trăieşti.
...Numai pe tine, vreau să te dau peste cap!"


Mad Insanity, Fallen Into Darkness
Yandere. Do-S. Bizarre. Insane.

Age: 1535 Height: 181 cm Weight: 57 kg Blood type: AB Favorite food: Macaroon
“Let your body be filled with me. I have to turn your body's color, sound and everything to fit my taste…”

     You idiot you idiot you idiot you idiot you idiot you idiot you idiot YOOOU IDIOOOT.
     I DO NOT RECOMMEND THIS.
     Loook at this motherfucker's eyes theres nothing that can be good about that look but thats his actual good point i mean i was hoping for shit BUT NO THIS IDIOT *piled up frustration overflows*. I DID NOT ENJOY THIS. C'mon this gotta be the black hole of SEVENTH HEAVEN for me. I was never so annoyed with smth anime in my life, ever. And i dont get annoyed with anime shit AT ALL but this. Dacă Toma e aşa, im gonna scratch my eyeballs.
     Mmmhm. *still frustrated and angry* Deeeeci, yandere. N-am avut niciodată ceva cu ei. Le înţeleg sentimentul de a dori să aibă total control asupra persoanei iubite şi de a dori ca acest sentiment să fie cumva reciproc, dar extremele sunt extreme şi chestia aia cu excesul dăunează se aplică aici. Nu ştiu eu prea multe despre yandere, dar ştiu că latura bolnavă a Rejet loveşte aici. BA BAAAM.
     La început, Yuuri chiar m-a interesat. Îmi plac tipii nebuni şi privirea aia numai sănătate şi pace n'are în ea. Zicea acolo că e yandere dar SEVENTH HEAVEN nu pare să ducă astea la extremă. Cică tipul e şi doS, pe naiba (or am i too used with sadists). Am ascultat şi am trecut de la "oh clasic SEVENTH HEAVEN stuff" "oh that was to be expected" "HE DID WHAT but that was also to be expected" "idiots idiots idiots IDIOTS IDIOTS" "i pity u so much i can't".
     Deci sentimentul final faţă de Yuri este milă. Pură milă. Dar, ca să fie clar, problema lui nu este el în sine, ci scenariul. Pentru mine are cumva gust de bad end.
This is called simbolism my friends and I mean the spider webs.
     Pfffuuu *deep sigh* Lăsând la o parte frustrarea mea. N-am mai scris de astea de aşa mult timp că am uitat ce şi cum heehe. N-am s-o lungesc pentru că its the same thing as always.
     Personajul, am stabilit, e un yandere. Ăştia sunt veşnic nesiguri şi instabili, imprevizibili şi uneori şocanţi. More like u always now a yandere's gonna do shit but u never know what colossal shit its gonna do. Am zis, yandere aint mah cup of tea, dar nu mi-e insuportabil. Am observat la el că vorbea politicos (poate chiar keigo), calm şi totuşi cam reţinut (yaaandere). Mi-a plăcut la el asta, modul în care se controla fără să se reţină. 
     Arta superbă, muzica superbă (haaaaarrrpăăăă), păcat că nu prea e posibil să scoată coloană sonoră, iar microfonul aceeaşi jucărie ca de obicei. Cântecul distrugător pentru că râde malefic acolo şi mă face să plâng. Seiyuu'i Kondo Takashi, hardly ever heard him, Hibari Kyouya in Katekyo Hitman Reborn, sounded so perf he made me cry. Almost. Haaahaha.
     Nu recomand chestia asta decât dacă vă cunoaşteţi bine gusturile. Adică orice serie tre' să aibă o oaie neagră sau ceva de genul ăsta, o chestie care să fie relativ respingătoare pentru majoritate Mink i'm looking at you. The shitty thing is they always have rlly reasonable REASONS. Pffft too lazy to rephrase that.

I was obviously lazy with the translation up there.
Also fuck you kanji for bein' so convinient.
I mean look at this.
逝き続けてください [ikitsuzukete kudasai]
That aint kanji for "living" ofc.
It's been like two months, but after this Yuri bitch, I'm especially starting to love Itsuki. Also Takahashi Naozumi, that man's voice is rlly magnificent.
THIS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top