Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 12 iulie 2013

Scoici

    Dorinţa mea neaşteptată le-a trezit din somnul lor îngheţat, aducându-le în faţa dureroasei lumini care avea să le dicteze sfârşitul. Le-am scăpat în abisul arzător, le-am făcut să-şi deschidă porţile grele ale sufletului lor şi m-am bucurat de fiecare ţipăt care le trimitea viaţa către coşul de gunoi. Apoi le-am înghiţit sângele cu poftă şi fără să-i apreciez gustul acru, distrugând astfel ultima urmă a existenţei lor.
    ...vorbesc despre nişte amărâtă de supă dar am stat şi m-am gândit că chestia asta se potriveşte foarte bine şi unor oameni. Să le sug sângele din răni şi apoi să-l scuip pe faţa lor. This kind of shit makes its way to my mind when I think of sadistic stuff.
    Dar ziua de azi n-a avut nimic de-a face cu aşa ceva. De dimineaţă m-am trezit cu impresia că sunt odihnită, ca să mai dorm după aceea încă două ore. Mi-am contemplat tavanul şi camera curăţată ieri şi la apogeul căldurii adică la prânz mi-am cărat picioarele (asta e o expresie japoneză dar normal că nu se traduce aşa) până în partea aialaltă a oraşului, la profa mea de japoneză.
     Am dat un test din kanji, pe care l-am greşit un pic pentru că eu sunt nervoasă când se uită cineva la mine. Practic până acum ştiu foarte bine să definesc noţiuni de timp - dată, zi a săptămânii, oră, perioadă a zilei, d'astea. Totul începe să aibă sens şi să se fixeze, deşi e greu cu nişte kanji pe care nu i-am văzut în viaţa mea (eu am anumite cunoştinţe din jocuri, dar uneori sunt nefolositoare). 
     Sake, să ştiţi, e o chestie foarte bună. Zicea profa cum că se pare că noi ăştia fanii anime (că ea are elevi de tot felul, nu e ca şi cum toţi încep de la anime) ne entuziasmăm când auzim de ceva de are legătură cu Japonia. Ceea ce e adevărat, nu pot să neg, e obsesie într-un fel fără bază, dar, pe lângă asta, mie personal îmi place pur şi simplu sake. Cel puţin ăla pe care-l are profa, că nu e tare. M-aş îmbăta cu bucurie din ceva de genul ăla. Pentru că are o altă aromă decât băuturile alcoolice pe care le avem noi, nu numai pentru că e slab. Apoi am mâncat...băut...gustat miso (o chestie din orez/soia fermentat). Adică supă de miso, cu scoici. N-am mâncat nici una, nici alta în viaţa mea, dar a fost bun. Mirosul nu e puternic, dar nici plăcut, iar gustul e pur şi simplu diferit. Nu pot spune că mi-a plăcut pentru că creierul meu a fost foarte confuz, dar n-a fost rău. Tot ce ştiu e că n-aş vrea să pot mânca aşa ceva în fiecare zi...
     Am ajuns la concluzia că lecţiile mele de japoneză, deşi sunt încă începătoare, au ajuns la un nivel la care nu prea mai am ce discuta pe blog. Dar am să continuu să mă laud pentru că de ce nu =))

Everybody loves somebody

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top