Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 4 iulie 2013

Nu vreau să-mi mai regret visele niciodată

二度と自分の夢に後悔したくない

        Nu ştia dacă lacrimile care se adunaseră în colţul privirii lui, gata să-i cadă pe obraji, sunt o apariţie crudă sau de mult dorită. În inima lui sălăşluia acel neînţeles sentiment care-i dicta să aleagă între două concluzii care în tot timpul vieţii sale erau atât de contradictorii şi totuşi indispensabile, dar acum devenite inutile. Oare o alegere ar putea schimba ceva?
        Mi s-a făcut dor de Vampire Knight. Normal. Stau şi mă gândesc că totul e gata şi nu-mi vine a crede.  Nu prea sunt şanse, dar sper că poate vor anima şi ultimele...cred că vor ieşi până la urmă 19 volume, deci 9. ...excuse me while I cry a bit in the depths of my heart. Am căutat un pic de curiozitate şi am dat de acele două pagini care păreau a fi un bonus de la finalul ultimului capitol, de data asta traduse. Sunt scrisori de la fani, alese de Hino Matsuri, şi răspunse de personaje prin intermediul ei. Răspunsurile par seci dar ascund adevărata natură a personajelor. Plus, vampirii de aici nu sunt prea vorbăreţi. Şi totuşi...blândeţea lor, îmi încălzeşte sufletul. I just love this manga.
        În ultimul timp tot ce-am făcut a fost să stau acasă şi să mă ocup de ceea ce mai aveam de făcut. Vacanţele mele de vară, de câţiva ani încoace, n-au fost ceva extraordinar, dar pentru o leneşă ca mine, relaxarea asta cu tot timpul din lume e tocmai perfectă. Zilele astea mama a avut de făcut un proiect şi şi-a petrecut mai tot timpul la mine în cameră şi...contactul direct şi de lungă durată cu ai mei nu e bun. Mai ales cu mama, care mă scoate din sărite foarte uşor (şi chestia asta e reciprocă). 
        Ştiam că nu prea am control personal, dar...devine stresant. Într-un fel e amuzant, îmi spun în minte chestii de genul "ce faci idioato ştii că dacă spui aşa tot ce faci e să-l enervezi aşa că taci taci taci de ce naibii încă-ţi mai merge gura". Nu cred că am cum să repar chestia asta, sincer, dar măcar încerc. Deşi totul evoluează foaaarte încet. Şi cum eu sunt temperamentală (nu înţeleg de ce ar fi nevoie să-mi suprim emoţiile, dar de, societatea în care trăim nu mă lasă să fiu aşa), şi dureros de directă (arunc cu adevărul ca şi cu o armă, o spun ca şi cum ar fi greşit, deşi urăsc să mi se facă asta), normal că nu pot să mă controlez. Sincer, nici nu vreau s-o fac, dar e nevoie pentru binele meu. End of pessimistic stuff. Defapt nu. Am ajuns la concluzia că urăsc conceptul de "control". Ş-aşa eu sunt într-un fel haotică şi uneori nebună.
        În rest, ai mei vor să mă târască la ţară şi eu tot ce vreau e să mă înec aici în oraşul meu prăfos. Am terminat cu sezonul anime de primăvară şi o să postez mâine dacă reuşesc să-i conving pe ai mei să mă lase acasă.
        Ah da, am avut un vis azi. În fiecare zi defapt. Mi s-a schimbat programul de somn şi acum am timp şi de vise. Deşi mă trezesc cu 2 ore mai devreme decât mă trezeam în mod normal vara trecută. That's sort of an achievement. Nu mai ştiu ce am visat, dar ştiu că am visat un loc pe care l-am mai visat. Mi se părea foarte cunoscut, puţin alterat (eram conştientă în vis că visez), dar când m-am trezit nu am putut să-l identific cu nimic din realitate. Ceea ce-mi aminteşte de un vis pe care l-am avut acum ani de zile în care fugeam de ceva şi treceam din dimensiune în dimensiune. Ăla a fost chiar interesant, se simte că a fost visul meu, total haotic. Am trecut de la o sală de operetă cu draperii grele şi roşii şi cu scări rulante care mergeau în jos şi eu voiam să le urc, la un soi de grădină cu plante colorate pe care eu săream (ca Mario) şi multe alte chestii.
        Recent mi-am format o pasiune legată de Aoi Shouta. E seiyuu, e vocea lui Mikaze Ai în UtaPri2 şi, de asemenea, cântăreţ. Sună şi arată ca o femeie dar mie mi se pare atât de perfect şi de frumos şi de masculin. Punându-l la calcul şi pe Yuya (vai mor de dor de melodiile lui că n-a mai lansat nimic din decembrie nesimţitul joacă în musical-uri la care eu cum naibii mă uit), care se poate spune că are nişte trăsături fine, am ajuns la concluzia că mie îmi plac tipii cu trăsături feminine, fine, d'ăia mai frumoşi ca mine. =)) Am dat acum ceva timp de nişte imagini cu seiyuu şi am zis că e un simplu photoshoot dar părea un proiect mai complex şi m-am informat şi e un soi de teatru cu o poveste tradiţională, în fine, tot ce vreau eu e să-l văd pe frumosul meu activând costumat în halul ăsta de superb.
        Vreau şi eu kimono dar cică sunt praf de scumpe. Şi plus unde naibii îl port, deşi pe mine nu m-ar deranja să merg pe stradă într-un kimono. Faza e că mereu m-a durut la ochi să văd străini (adică nu asiatici) îmbrăcaţi în kimono, nu ştiu de ce, mi s-a părut nepotrivit.
         În fine...se pare că nu mai am puterea de a sta târziu pe care o aveam acum un an. Am I getting old or wat.

Everybody loves somebody
...chiar mi-e dor de Vampire Knight

7 comentarii:

  1. Exact la fel sunt si eu,temperamentala si urasc URASC sa fiu controlata.Sa controlez pe altii,ei bine,asta e alta poveste:> Vampire Knight...oh my dear,I will miss this T^T

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa si am citit si ultimul capitol din Vampire Knight.My feels... T^T I'll say only this:PUTEA sa dezvolte mai mult finalul.Too rushed,too short.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmm oare există cineva căruia să-i placă să fie controlat? Oricum ar fi, e clar că omului nu-i place să i se spună ce să facă. Cu temperamentul ăsta, depinde cum îl vezi, că eu n-am nimic cu al meu, dar au alţii. De controlat pe alţii mi-e pur şi simplu lene xD.
      Măi mie mi-a plăcut finalul la Vampire Knight aşa cum a fost. Nu simt nevoia să ştiu mai mult. Dacă ştiu mai mult, chiar şi un detaliu aparent neimportant, s-ar putea să mi se schimbe părerea despre final. Finalul în sine e defapt undeva până la jumătatea ultimului capitol, restul se poate numi un epilog. Eu zic că e mai bine aşa decât să ne fi lăsat în vânt după ce se termină faza cu Kaname. Şi să ştii că e posibil să mai scrie ceva, eventual când se lansează ultimul volum. La VK există muuulte chestii pe care vreau să le ştiu şi probabil n-o să le ştiu niciodată, dar asta e. Uite, cum ar fi despre Sara Shirabuki şi defapt mai toţi vampirii pursânge, dar mai ales despre Juri şi Haruka. Cât despre feels, m-am dat cu capul de pereţi şi mi-a plâns inima o grămadă până acum. ZEEEEEEEEROOOOOOOOOO *excuse me while i cry*

      Ștergere
  3. Pai da,ar fi frumos sa mai fie un volum.Mi-ar placea sa stiu mai multe despre celelalte relatii;they showed only glimpses of who remained with who.Iar in legatura cu pursangii,ar fi ceva daca ar da niste detalii despre cei care au aparut in ultimul capitol,pareau oarecum importanti.Well,it had to end and it's better that it happened.Daca o lungea mai mult de atat deja devenea stupid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmm un volum sigur nu mai primim că aia înseamnă 200 de pagini. O mai fi luând şi manga-ka o pauză, nush. Văd că eşti nesatisfăcută, n-am cum să schimb asta, faza e că probabil că e clar că eu nu sunt. Mie îmi convine că măcar a băgat chestiile alea, acele bucăţele, ca să facă naibii totul canon, nu poţi să zici că ne-a lăsat în aer. Ştii, sunt vreo două cărţi, light novel-uri, cu poveşti despre ceilalţi, dar alea habar n-am dacă le-a tradus cineva. Cât despre vampirii pursânge, eu vreau să ştiu că-mi place pur şi simplu de ei. Cât despre faptul că s-a terminat...eu nu mă aşteptam aşa de devreme. M-a enervat grav ce s-a întâmplat la începutul ultimului arc, a avut Yuuki schimbarea aia de atitudine, tocmai atunci când începuse şi mie să-mi placă cumva de ea, dar fie. Nu ştiu dacă devenea stupid, depinde de cum o făcea. Nu e de o calitate extraordinară VK, dar mie îmi place mult şi cum sunt tolerantă nu mă deranjează ce şi cum s-a întâmplat. Am avut parte de finaluri mai urâte la serii xD

      Ștergere
    2. :))Nesatisfacuta?Nu prea.Asa cum ai patit si tu,am avut parte de destule finaluri nu chiar pe placul meu,atat la serii cat si la carti.A avut o grafica buna si personajul lui Zero mi s-a parut chiar foarte bine facut.In rest,e average.Hmm,nu stiu daca ai observat si tu,dar mi se pare ca seriile pe care le vrei mai lungi se termina super repede,iar cele care plang dupa un final go on and on and on.Eh,we just have to enjoy what we have,right?^^ Life is made from such little pieces of happiness like a good anime or an epic book.

      Ștergere
    3. Glad u like Zero. More like VEEERY GLAD u like Zero. Şi mie mi se întâmplă uneori să simt că vreau să mai continue o serie, sau să se termine. Depinde de evoluţie. Vampire Knight e consistent, împărţit în două mari părţi, pentru că ce-i animat se diferenţiază cumva de ce nu e animat prin modul în care e tratată povestea. Ofc we have to enjoy what we can and have, otherwise how would we be happy? ^^

      Ștergere

 
back to top