Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 12 iulie 2013

Braşov reloaded

...au trecut aaani!

    "Au trecut aaani şi viaţa s-a schimbaat!" Trecerea timpului mă loveşte şi mai tare acum pentru că sunt conştientă de ea mult mai bine decât eram când eram copil. Acum viaţa se scurge altfel, lăsând în urmă un soi de regret pe care n-aş avea de ce să-l bag în seamă. M-am...refugiat trei zile în oraşul ăsta din munţi şi am făcut ceea ce n-am putut face acum un an.
    Anul trecut am vrut să merg la Corina la Braşov, să văd şi eu oraşul şi să ne distrăm, dar fata s-a îmbolnăvit şi n-am avut de ales decât să mă întorc acasă. Aşa că am revenit la începutul săptămânii pentru trei zile şi m-am plimbat până m-au durut picioarele.
    "Cred că mi-am făcut socializarea pe doi ani" zice Corina, iar eu completez cu ceva de genul "şi eu cred că am ieşit afară cât pentru tot restul anului". Nu că mi-ar părea rău că noi gândim aşa. În fine.
    M-am urcat în tren dimineaţă devreme şi m-am uitat la anime pe drum (slavă cerului că în zilele de azi trenurile au prize). Corina a întârziat aşa că am luat singură drumul de prin spatele gării şi prin parc, pentru că încă îmi aminteam. Mă laud cu simţul meu de orientare. Ne-am întâlnit doar ca să constatăm că e cald şi am ajuns repede la ea acasă. A fost cumva nostalgică, întoarcerea în apartamentul acela.
    În prima zi, luni, am luat-o pe Aleaa După ziduri, către Turnul Negru şi apoi pe o alee care dă într-un fel înconjur oraşului. Pe seară am fost la un mic lac aflat către periferia oraşului. Marţi ne-am luat abonamente pe o zi pentru transportul în comun şi ne-am plimbat mult - am ajuns la grădina zoologică dar era închisă pentru reparaţii şi am bătut bine de tot centrul. E foarte frumos Braşovul, cu clădirile vechi care într-o bună parte sunt monumente istorice. Ah da, i saw ur highschool Sara ^^. Am trecut pe Strada Sforii (înguuuustă >.<) ca să luăm telecabina şi să urcăm pe Tâmpa, dar până la urmă n-am mai urcat. [Later edit] Am uitat să menţionez că bineînţeles c-am văzut Biserica Neagră, care mi s-a părut interesantă dar nu extraordinară, şi am audiat acolo un concert la orgă (care într-un fel mi-a amintit de Ukyo). N-am mai auzit niciodată o orgă adevărată, deci a fost frumos. Ceea ce-mi aminteşte de faptul că am asculat-o şi pe Corina cântând la pian, care mi-a interpretat câteva piese din pura ei dorinţă (creeed >.<).
    Miercuri am stat şi ne-am uitat la chestii cu seiyuu, la primul event Hetalia, la un DVD cu TsudaKen al lui Koori (genială chestie, dar foarte creepy), şi al multe altele. Am aruncat un ochi şi pe manga-urile ei (ea are mult yaoi bun) şi am râs o grămadă.
    A fost interesant şi ne gândeam să mergem împreună în Otaku Camp. Vara mea oricum devine mai dinamică la final.

Everybody loves somebody

3 comentarii:

  1. Încă mi se pare stupidă sincronizarea pe care o avem. Când vii tu aici, eu sunt plecată -.- Îmi pare rău cănu am apucat să ne vedem, dar mă bucur că te-ai distrat ^^
    Braşovul e într-adevăr frumos. Şi trebuie să ajung şi eu cândva pe la Biserca Neagră să ascult concertul ăla la orgă.
    My highschool? Îmi place că-i vechi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Încă mi se pare"...? Am eu impresia greşită sau s-a mai întâmplat asta? Memoria mea e bună de nimic :)) Ştii, mai sunt şanse să ne vedem *chough*youcancometomyplace*cough*, deşi ar fi fost interesant să fim toate trei.
      Mmm pentru mine Braşovul are farmecul arhitecturii vechi la care mie îmi place să mă holbez oricând şi oriunde >.< Concertul de orgă se ţine destul de des pe perioada verii şi nu e scump (8 lei biletul), deci ai timp să mergi.
      Mmmhmm deci şcoala aia e veche nu m-am uitat bine dar e frumos că-ţi place^^

      Ștergere
    2. Anu' trecut. Tot aceeasi treaba a fost. Cand m-am intors am vazut postarea ta cum ca ai fost la Brasov.

      Ștergere

 
back to top