Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 17 iulie 2013

Anime Vară 2013 - PRIMA IMPRESIE

Pentru că de ce nu.
I'll try and make this short
...it may end up sort of sensless


Sezonul se anunţă a fi destul de interesant şi pentru că e vară nu m-am abţinut şi acum cred că m-am apucat de vreo 20 de titluri. O bună parte din ele sunt continuări ceea ce face totul şi mai divers. Însă momentan nu am văzut nimic care să mi se pară extraordinar, ceea ce e cumva trist. N-am dat niciun zece vreunui anime de anul ăsta. Eeen fin, let the fangirling begin:

Hakkenden 2 - ...SHINO SHINO Shino Shino Shiiiiiiiinooooo my kiiiiiid >.< Mi-a fost dor de hoarda asta de frumuseţi...dar povestea aia încă nu are deloc sens.
Uchoten Kazoku - Oh yeah Sakupyon! (Sakurai Takahiro în rol principaaal) Chestia asta...cu un raton...sau un băiat...care se îmbracă în haine de şcolăriţă...n-are sens şi d'aia îmi place!
Blood Lad - The amount of boobs is too much arrrrrrgh. Is that Ohsaka Ryouta? Ah...speram ca asta să fie ceva mişto, cu un plot solid şi personaje badass, dar pare doar o comedie puţin mai interesantă decât restul. Şi arătau aşa bine în ilustraţii...but how can i not like a main chara name STAZ c'moooon.
Maki Ouji: Devils and Realist - Eguchi Takuuuuya! TEEERASHIII cu vocea lui joasă vaaai mi-a fost dor de asta. Fukujuuun! OMG is that Toriumi Kousuke (goes on crazy seiyuu recognizing rampage). Deeee cee personajul lui Eguchi Takuya nu e din  nou un puştan aparent idiot dar cu replici geniaaaale? Fie, William e interesant. O...capră? ...Don Valentino! This look so promising yet so gay it's like a brother of some sort of Hakkenden.
Inu to Hasami wa Tsukaiyou - Sufletul unui tip obsedat de citit trece într-un câine...interesant...but why does this seem boring from the start.
Kami Nomi Zo Shiru Sekai: Megami-hen - [Am văzut primele sezoane şi ova-urile KamiNomi de curând] KEIMAAAAAAAAA IS BACK my looove my GOD. ...ştiam că au skippuit arcuri, dar era nevoie să ne spoilărească şi pe noi cu ele?! But this shit is soooo intresting...well it's KamiNomi it's bound to be good.
Watamote - De ăsta nu eram sigură dar m-am apucat de el când eram la Koori. Dar cearcănele alea...mă zgârie pe mine pe ochi c'moooon. Mainly I don't rlly like it but it has it's good parts.
Brothers Conflict - MY SISTEEER! Mechakucha ni aishiteeeru~ Oh no that shit is stuck in my head. Another silly reverse harem i have no idea if this is good or bad. 
Senyuu. 2 - Ohooooohohohooo s-a întors!
FREE! -  ...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHH nu-mi vine să cred că au făcut chestia asta un animeeeee *drowns in feels*. MY SHARK TEETH BOOYA I love Rin so much I CANT and that ending song it's gonna kill me until it's realsed look at that mothafucker extaziându-se în apă nebunul vai cât îl ador.
Dangan Ronpa - ...la final are numărătoare..."n indivizi morţi"...chestia asta o să fie foarte interesantă. It's sort of creepy but gosh Togami that chara is too much.
Love Lab - Should I drop this? I didnt even want to watch it rlly...it has a plot, shit happenes and charas are nice but...
Servant x Service - Is this "Working'!"?! Gosh that opening is cool. Ooooh is that Nakahara Maaai...SUZUKI TATSUHISAAAA excuse me while i love his character. Me likes this.
Gin no Saji - This is noitaminA so me haves expectations. "Oul găinii iese din anus...oul găinii iese din anus...oul găinii iese din anus..." Oare voi mai percepe ouăle normal vreodată?
GATCHAMAN CROWDS - ...vorbeşte cu " 'su"...FATA AIA VORBEŞTE CU " 'su" (aşa vorbesc şi Kise Ryouta şi parcă Gokudera Hayato, eu de la Kise am luat chestia şi ador şi eu să vorbesc aşa). Ok I'm already loving this. This girl gets turned on while looking at cute notebooks? OOOOH (゜◇゜) But still look at that blondie he's such a blondie and all this art is weird but so nice and colorful. "Gatcha~Gatchaaa~" Vaaai extratereştrii coloraţi...whoaaa s-a transformat! Whoaaa de ani de zile n-am mai văzut o transformare care chiar să-mi placă. ...Am simţit eu ceva când mi s-a părut că ăsta o să fie ceva bun, momentan aşteptările mele sunt satisfăcute.
Monogatari Series: Second Season - Seria asta e aşa mişto. Inclusiv ecchi-ul îmi place. Dar Hanekawa NU te băga. Oricum n-o să te lase iubita mea Senjougahara să te bagi dar NU te băga. Why no Araragi yet?!
Kamisama no Inai Nichiyoubi - Am subestimat chestia asta. Vai uită-te la frumuseţea aia cu părul alb. Vai are un pistol. My kokoro is so done. This is soooo intresting.
Kimi no Iru Machi - Let this not be a stupid annoying ecchi. Let this not be a stupid annoying ecchi. But still it's been a while since I've heard Hosoyan's voice. Arătau mai bine în OVA aia de acum n luni de zile. VAI ENDING-UL ĂLA n-am mai fost de luni de zile obsedată de o melodie de la prima ascultare în halul ăsta HOSOYAN UR VOICE IS SO PERF.

That being said...azi iese Free! episodul 3. Already bracing myself.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top