Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 7 iulie 2013

30 Anime Facts

This is basically a tumblr challange
but why not do it like this

I am totally aware that in the last few days this place has been only anime, I have warned you. I REGRET NOTHING.

1 - Very first anime
"Uităte-n jur..." Teoretic e Pokemon dar nu.

2 - Favorite anime you’ve watched so far
Vampire Knight, Kuroshitsuji, Ouran Highschool Host Club, PSYCHO-PASS sunt cele patru mari favorite.
3 - Your anime crush
Zero Kiriyuu de patru ani de zile şi probabil şi de acum încolo mulţi ani.

4 - Anime you’re ashamed you enjoyed
This shit ruined my life.

5 - Anime character you feel you are most like (or wish you were)
Shin, AMNESIA. Practic eu versiune masculină.

6 - Most annoying anime character
Deci eu rar urăsc personaje, foaaarte rar. Ştiu că a fost unul odată care m-a călcat grav pe nervi dar nu-mi aduc aminte cine e and that shows how many fucks i have to give.
7 - Favorite anime couple
Senjougahara Hitagi şi Araragi Koyomi din Bakemonogatari. Eu n-am otp-uri de niciunfel dar ăştia doi îmi plac mult.
8 - Most epic scene ever
..epic e ceva cu impact, nu? PSYCHO-PASS, ultimul episod, moartea lui Makishima Shogo.
9 - Saddest anime scene
...aceeaşi? Plus finalul de la Suisei no Gargantia, o fază din ultimele episoade din Shiki, moartea lui Thoru şi a lui Ricchan şi probabil din Togainu (am auzit că e şi în anime), moartea lui Keisuke.
10 - Favorite fighter anime
D.Gray-man
11 - Favorite mech series
Aquarion Evol
 12 - The anime you've rewatched the most
UtaPri şi Ouran ☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆
13 - Cosplay of your a character you would cosplay as (or want to)
Deci eu sunt foarte pretenţioasă în legătură cu cosplay şi personal n-aş face, dar dacă ar fi să fie...
Camus (by yamonoch) and yes i am srs.
 14 - current (or most recent) anime wallpaper
Ăsta pe laptop pentru că-l folosesc să mă joc Amnesia, restul aparetelor cu DMMd.
15 - Anime you want to see but haven't yet
...când mă uit în lista cu peste 100 de titluri de văzut nu mă atrage nimic, dar ăsta e Nitro+ şi se pare că mie-mi plac chestiile făcute de ei.
16 - Favorite attack someone used in a anime

17 - Favorite weapon or gear from an anime
GIF luat de aici. Sus, Bloody Rose a lui Zero Kiryuu. Aici, Dominator din PSYCHO-PASS. Deşi îmi plac şi lamele, prefer armele de foc.

18 - A picture of a scene from a filler episode you hated
Ironie totală, bineînţeles. Singurele fillere pe care le-am văzut la viaţa mea au fost din Naruto Shippuden şi la vremea aia nu ştiam ce-i aia filler.

19 - A picture of any anime character in a swimsuit
Nu puteam să nu fac asta.
 20 - Favorite anime of characters attending high school
Seitokai Yakuindomo. Teoretic ar fi Ouran...dar asta mi-a venit instant în cap. Probabil pentru că am dat de el recent.

21 - Favorite goofy character from any anime
Erekpyle Dukakis, Ixion Saga DT
 22 - Favorite animal side kick, pet or summoning from any anime
Pet, Ixion Saga DT
23 - Anime you think had the best, or most interesting art
Universul vizual din Madoka este absolut unic.

24 - Favorite anime hero or heroine
25 - Best anime villian
Makishima Shogo. GIF luat de aici.
26 - Favorite anime opening theme song

27 - Favorite anime ending theme song

28 - Favorite pokemon
Articuno. Din puţiiiini pokemoni pe care îi ştiu mi-am amintit de pasărea asta frumoasă şi rară care avea ceva de-a face cu gheaţa şi care se ascundea în munţi or smth şi Ash şi gaşca voiau s-o găseacă. Ţin minte că mi-a plăcut mult episodul ăla, şi pokemon-ul în sine.

29 - Favorite school uniform
Vampire Knight
Starry Sky
30 - An anime you wish never ended
All good things have an end, so...
 G'night

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top