Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 30 iunie 2013

Tell me about your body

 You'll never
truly know it

 Hair: What hair color looks best on you and what's your natural color?
N-am încercat niciodată altă culoare decât aia naturală care e un şaten închis care defapt variază pe parcursul anului, se deschide la culoare vara, dar eu îl prefer închis cum e iarna.
Skin: Do you tan easily?
Da, variata rac prăjit. Cred că e clar, eu mă ard. Astfel că mă apăr şi ajung să nu mă mai bronzez deloc pentru că nu-mi place.
Eyes: What is your favorite show to watch?
Focurile de artificii? Cum se luptă motanii noaptea la vecini? Unul singur, spui? Eeeeeh?
Nose: What is your favorite perfume/candle fragrance?
Măi eu nu prea ţin chestii parfumate în jur deci habar n-am dar...eu sunt tolerantă şi cu parfumurile, adică îmi place orice în afară de extreme.
Mouth: Do you want to kiss anyone right now?
Bineînţeles, oricând. I'm a passionate one.
Tongue: What was in your last meal?
Prăjitură cu vişineeeeeeeeee.
Windpipe: Do you sing?
În suflet în fiecare secundă. Şi cu vocea când mă simt bine.
Neck: Do you wear necklaces?
Da, dar din acelea mai lungi. Nu suport să simt că mă ţine ceva de gât.
Ears: How many piercings do you have (if any)?
Două, alea din urechi, şi n-am mai purtat cercei de ani de zile.
Cheeks: Do you blush easily?
Roşie mă fac pentru că mie-mi creşte temperatura uşor, dar dacă aici e vorba de roşitul de ruşine/timiditate, la mine nu prea se întâmplă.
Wrists: Have you ever broken a bone?
Oh god no.
Hands: Are you an artist/writer?
...să zicem că da.
Fingers: Do you play an instrument?
Vocea sufletului, am mai zis.
Heart: Are you in love? If so, does the one you love know?
Nu şi nu ştiu dacă asta e bine.
Lungs: Do you smoke cigarettes?
Nu le suport. Ptiu. Yuck. Just no, it's a waste of money,
Chest: Are your maternal/parental instincts strong?
Eu cred că da, dar probabil de asta îţi dai seama atunci când ai copii...în fine, cum sunt cam discriminatoare şi rasistă într-un mod ciudat, sunt şi o familiaristă, şi asta duce la faptul că eu îmi apreciez rudele de sânge într-un mod profund. My kids will be my soul.
Stomach: Do you feel confident in your body image?
Parţial. Eu am încredere totală, absolută şi necondiţionată în mine absolut oricând, dar am şi nişte idealuri.
Back: Are you a virgin?
Deci întrebarea asta mi se pare foarte incomfortabilă dar poate pentru că dau de ea destul de des în diverse contexte poate ar trebui să-mi schimb părerea (dar asta e cam imposibil pentru că eu sunt pudică). Răspunsul? Da.
Hips: Do you like to dance?
Deeepinde de situaţie. Depinde de dans. În ploaie DAAA. Şi ah da, depinde de partener. Dar există puţine lucruri pe lumea asta care să nu-mi placă.
Thighs: Has anyone ever called you fat or ugly?
*inexpressible feelings* Mdaa...
Knees: Have you ever cheated on someone?
Nu şi sunt a naibii de fidelă sau mai bine zis puternic ataşată
Ankles: Have you ever been arrested?
Nope. Ca şi fapt divers, am aflat că tata nu s-a îmbătat bine de tot încât să nu mai vadă pe unde merge niciodată în viaţa lui.
Feet: Favorite pair of shoes? *add picture*
În general fără toc, negri, din piele şi gotici.


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top