Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 26 iunie 2013

SEVENTH HEAVEN: HINATA

ヒナタ

       Kufufu...hahahaha...ahahaha! Zâmbeşte-mi mai mult. Vreau să-ţi văd o figură pe care nimeni altcineva n-o cunoaşte. Durerea o să dureze doar o secundă. N-ai de ce să-ţi fie ruşine. Nn...nu-ţi fie frică. Vei fi alinată în curând. Hei, poţi să mă chemi pe nume? Pentru că te iubesc. Te voi străpunge adânc. Înţelegi, nu? Ahh, eşti frumoasă, foarte. Mai îndură un pic, încă puţin...Pentru că...
Vreau să plec cu tine.

The Ill Smile, Starving for Love
Little devil. Wants to be abused. Yandere. Do-M.

Age: 919  
Height: 180 cm  
Weight: 63 kg  
Blood type: O  
Favorite food: Keema curry
“…kill me, with your own hands. Even if I say stop, please don’t stop…”

       E foarte târziu pentru postarea asta, având în vedere că în câteva zile se lansează următorul CD. De data asta v-a fi mai scurt, pentru că de Hinata nu m-am ataşat aşa mult ca de Akira. La Akira m-am identificat pe tot parcursul poveştii, însă aici nu m-am regăsit deloc. Aveam imaginea unei alte persoane în minte. Şi totuşi m-a lovit intens. That's what Rejet does to take people's money and hearts.
       De data aceasta, fata e dusă de dorinţa de a se sinucide până la conacul Hiiragi cu o sticlă de otravă în mână. Hinata o vede şi o opreşte într-un mod foarte blând, cu un soi de disperare în voce sau...oricum, cu un glas, să-i zicem tremurând. Se întâlneşte un motiv pe care eu îl ador: dorinţa foarte puternică de a muri a cuiva imortal. Şi mai era acolo şi o cameră toată din oglinzi peste tot şi alte minuni şi momente frumoase. De exemplu, e o fază în care el o pune pe fată să stea pur şi simplu cu ochii închişi şi ea normal că la un moment dat îi deschide şi el îi spune "dar voiam să te privesc mai mult". De aici mi-am dat seama că nu mă pot identifica pentru că eu în momentul acela aş fi închis pur şi simplu ochii după câteva secunde de gândire, dar fata s-a ruşinat. Aici eroina e mai tipică, defapt...ea e aceeaşi doar că Hinata e ceva mai non-convenţional şi de aici reacţiile diferite.
       Hinata e cel mai tânăr dintre shinigami şi chiar se comportă puţin copilăresc; defapt el e spontan şi pare a fi optimist. Personajul în sine este absolut minunat. Scria pe site cum că e yandere şi doM şi asta m-a speriat, oricum după ilustraţie mi se părea într-un fel obsedat, şi el chiar este, dar totuşi e foarte plăcut. Nu e extrem, asta e faza. Latura yandere se manifestă printr-o iubire puternică încă de la bun început ceea ce pe mine m-a derutat pentru că pentru mine dragostea e ceva ce se construieşte, nu apare rapid. Bine, poate la Hinata a fost construită rapid, haaha. E masochist ceea ce a gâdilat bine de tot simţurile mele sadiste dar într-un mod care m-a făcut să plâng. Oricum SEVENTH HEAVEN e în primul rând de plâns. E jucăuş într-un mod totuşi temperat, e blând şi foarte atent.
       Doar privit, arată...ciudat. Cam aşa e cu toţi din SEVENTH HEAVEN pentru mine. Dar privit şi ascultat, imaginea se schimbă altfel. E ca şi cum s-ar da lumină imaginii. Ca şi design, normal că Hinata e perfect. Părul acela multicolor este fabulos şi să nu uităm pe pierce-ul din ureche şi de clamele alea, acum dacă stau să mă uit mai bine sunt chestii care mie îmi place în special (îmi amintesc de Sho Kurusu şi de modul în care se îmbracă el adică eu m-am îndrăgostit de el în secunda în care i-am văzut mâna cu ojă neagră şi brăţară cu ţinte, abia apoi a venit figura şi personalitatea xD). Hainele sunt...omg acum îl văd din cap până în picioare well this I call fabulousness. Costumaţia lui e construită pe tonuri de mov care aduc aminte de otravă şi vai are ceva toc ok in points of fashion he's got my heart. Şi ceasul acela de la mână e cireaşa de pe tort.
       Vocea este Takahashi Hiroki, un seiyuu pe care-l ştiu din teorie (adică ştiu nume-figură-câteva roluri), din yaoi, dar a cărui voce abia o aud. Îl face pe Koujaku heehe, pe Japonia în Hetalia şi uuu pe Souji din Nana şi ah Squalo din KHR!. Eu îl ştiu cu vocea aia de Koujaku că l-am mai auzit prin yaoi xD, dar aici nu sună deloc aşa. E blând, profund, aproape rănit, când îi dă viaţă lui Hinata. E un piiiic miştocară pentru urechea mea vocea lui.

       Cântecul e ca de obicei superb. Nu m-a prins din prima ca la Akira, dar a doua oară m-a făcut să pic, nu alta. Să nu uităm că aici avem dummy head mic. Şi cum Hinata e mai direct decât Akira, am avut parte de mult şoptit în urechi şi chestii de genul. Cântecul, deci, se numeşte Ambivalent Requiem. Un titlu genial, absolut minunat, descrie în două mari cuvinte cele două idei de bază ale poveştii: sentimentele contradictorii ale lui Hinata, pentru că el o iubeşte pe fată dar o urăşte pentru că ea urmează să-l lase singur, şi recviemul, care este în sens un cântec funebru. Cântecul acesta e mai greoi la ureche, ca şi sentimentele lui Hinata de altfel. Are orgă ceea ce sună groaznic de minunat. Hinata râde pe acolo în nebunia disperării lui, e absolut fantastic. Monologul lui, tradus sus, e praf de trist, adică pur şi simplu distrugător pentru că deh Seventh Heaven. Vocea lui Takahashi Hiroki sună foarte frumos dar cum aici cântă sus...el sună cel mai bine în acea notă mai joasă pe care o vibrează frumos la începutul cântecului. Iarăşi aceeaşi jucărie cu kanji, de dă unor cuvinte dublu sens: "teorie" în loc de "cuţit", "îngropare" în loc de "trimitere" (către ceruri), toaate cu referinţă la poveste aşa de ultimă lovitură.
       N-am mai reluat cu traducere pentru că n-am simţit că e nevoie, plus că am ascultat CD-ul aseară, totul e încă proaspăt. Hinata a fost acel gen de personaj pe care pur şi simplu voiam să-l strâng în braţe şi să-l mângâi în creştet fără să-i zic nimic pentru că orice cuvinte ar fi fost de prisos. A fost, pentru că nu m-a lăsat cu prea multe sentimente după. Şi totuşi, este un personaj minunat.
       Următorul CD iese pe 29 şi cică avem parte de un personaj flirtuos. Vreau să văd ce înseamnă flirtuos în stilul Rejet dar din ce am citit pe site deja mă sperii. 
...acum, traducând, realizez că am interpretat sensul cu totul altfel ceea ce e şi mai dureros pentru că ambele variante sunt valide şi atât de adevărate.

3 comentarii:

  1. Whoa. Chestia asta e atât de promiţătoare. Cât de curând o să ascult şi eu toate cd-urile apărute. Până atunci, doar melodiile sunt un start destul de bun, zic eu :))
    Şi ai dreptate, în melodie nu sună aprope deloc ca şi Koujaku, eu nu l-am recunosct. O.O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmmm mie îmi place dar ştii ce zic eu? Dacă ai răbdare, stai cuminte până ies toate şi ascultă doar ce crezi că te interesează. Nu de alta, dar sunt triste rău. They're heartbreakers, eu nu sunt aşa sensibilă şi nu mă lovesc, dar lumea plânge pe net.
      ...să asculţi melodiile fără CD, mie mi se pare greşit. Că ele defapt sunt o parte din poveste şi când ai să asculţi n-o să se simtă la fel, dar faci cum vrei.
      Au fost maxim 5 secunde în care mi s-a părut că seamănă cu Koujaku, sincer. Undeva pe la început, primele două replici, s-ar putea să-ţi sune la ureche, în rest nimic. Iar seiyuu când cântă şi când vorbesc e cu totul altă poveste, e destul de greu să te obişnuieşti să-i recunoşti în toate ipostazele, trebuie timp.
      Oricum, îmi pare bine că ţi-am trezit interesul şi sper să-ţi placă, SEVENTH HEAVEN e ceva foarte bine făcut ^^

      Ștergere
    2. Atunci o să le ascult, pentru că chiar dacă inima mea se rupe, îşi va reveni. I gotta be strong.

      Ștergere

 
back to top