Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 12 mai 2013

REIKA la Otaku 2013

└(★o★)┐
Hee he i love this.

    Ceva frumos va rămâne frumos chiar şi atunci când va încerca să-şi schimbe identitatea. Dorinţa de a fi altcineva, de a părea a fi altcineva, poate un cineva mai frumos, mai plăcut, mai perfect, nu-l schimbă pe cel care se află înăuntru, în spatele măştii. Probabil că acel cineva nici nu are dorinţa de a se schimba. Bucuria, fericirea, pasiunea, se pot exprima în diverse şi infinite moduri. S-ar putea spune că cosplayerii sunt cei care aleg să exprime aceastea prin construirea unei măşti care să-l facă pe cel care o poartă şi mai frumos.
    Reika Arikawa este un cosplayer japonez care portretizează în principal personaje masculine gen bishonen. Am dat de ea la Otaku 2013 şi m-a fascinat

        ...M-am asigurat, e tipă. Văzând poze pe facebook cu ea fără machiaj şi uitându-mă la bustul pe care nu-l are, m-am întrebat serios dacă nu cumva m-am păcălit. Dar nu. Şiii...ca şi fapt divers, pe pagina ei de facebook, la sex, scrie "neutru (obiect". What.The.Fuck. În fine, eu tot o iubesc şi mi se pare frumoasă, atractivă, graţioasă, etc. I would do her/wat
     Numele ei în kanji arată aşa 麗華, primul kanji se pronunţă uruwashii, o formă mai frumoasă a "frumos" (pffft) (şi mai are sensul de minunat, graţios, stălucitor) şi al doilea, citit hana, înseamnă floare (nu e kanji-ul normal, are o grămadă de alte sensuri cum ar fi gay,  splendid, luciu, ostentativ). Waaaa japanese why u so beautiful?

Şi asta, voiam să scriu în postarea cu Otaku, dar a ieşit prea lung (mă aşteptam): 
    Cât despre Reika, o ador. Face cosplay în principal numai după personaje masculine, nu e neapărat înaltă, deşi asta nu se vede în poze. E japoneză, se comportă ca atare, e mai reţinută, mai respectuoasă. Haaai să înşir toate elementele din zi referitoare la ea şi după mă întorc la convenţie în sine. Deci a ajuns acolo undeva pe la prânz şi Sara care era cu Koori a zărit-o prima. Purta costumul de Riville din Shingeji no Kyojin.

    Deja mă agitasem, voiam să o văd. A trecut prin cantină când eram acolo, a ieşit pe o uşă pentru personal. Apoi am ascultat tot ce a zis la prezentare, am înţeles tot (probleme cu numerele). A fost un moment în care eu şi Sara am aplaudat când ea a terminat în loc să aşteptăm traducătorul. Vai cât de puţină lume ştie japoneză acolo. Fie. Din întrebări, îmi aminteeeesc...
Primul cosplay? Rurouni Kenshin
De câţi ani cosplay? 18, ceea ce o face cam bătrână, adică în niciun caz tânără, tre să aibe peste 30 de ani, e posibil având în vedere modul de îmbătrânire al asiaticilor.
Cum te machiezi pentru personaje masculine? Cu poza personajului în faţă mereu, încearcă să arate cât mai mult ca el, nu foloseşte produse scumpe, un anumit brand, îşi cumpără machiajul de la Daiso, un magazin ieftin. Ceea ce înseamnă că machiajul japonez e praf de bun.
Cum a fost prima experienţă pe scenă? Se pare că avea emoţii, deşi era o convenţie mică, şi mintea ei a fost cam goală pe toată durata prezenţei ei scenice.
Manga şi anime preferate? Nu-mi amintesc sigur ce-a zis, dar a zis că joacă otome, a zis de UtaPri, a zis d Final Fantasy şi altele
Mai erau întrebări dar nu-mi amintesc, Sara feel free to complete this and maybe i'll edit.
Aaaaaaa da, ce talente aveţi? Reika desenează foarte frumos, în stil manga, şi îi place să CÂNTE. Sala a vuit cu mine şi Sara în frunte, dar Reika tot n-a cântat.
[edit after Sara's comment thank you darling am să dezvolt puţin heehe i'm also remembering stuff thank to u]
Cel mai dificil aspect al costumului pe care-l purtaţi şi cât a durat să-l faceţi? Normal că cea mai problematică fază a costumului lui Riville a fost armele, sunt voluminoase şi complexe, a fost complicat să le şi poarte; cât despre durată, dacă-mi amintesc bine, 3 zile pline pentru costum în sine şi 1 pentru arme (sper să nu fie invers).
A venit cineva, o tipă chiar, cu întrebarea "ce pijamale purtaţi?" şi Reika parcă a spus că normale şi uneori tricouri tip otaku cu Hatsune Miku şi alte minuni
Cel mai popular costum? Normal că rezervată, respectuoasă şi modestă cum pare ea a fi (chestii accentuate de educaţia japoneză), a spus un pic ruşinată că nu se consideră populară, dar probabil cele mai cunoscute costume ale ei ar fi cele din UtaPri.

Semnătura mai de aproape pentru că e mişto
    Înainte de premierea cosplayer-ilor am stat în spatele ei. Nu mă simt...chiar aşa nebună, dar am savurat ce am văzut. M-am uitat la păr, nu ştiu dacă era perucă, atât de bine era făcut. Jacheta avea siglele cusute de mână, habar n-am dacă de ea. La prezentare a venit şi cu armele, păreau incomfortabile, însă la premiere nu le-a mai avut. M-am aplecat să o miros. Yes i did that, pentru că am putut. Pfft, mirosea jacheta ei a piele, şi ceva...normal, curat, dar frumos, i-am simţit un piiiic din parfumul, mirosul propriu. Am făcut poză cu ea dar n-am atins-o. E foarte...nu puternic, nici curat...clar, să zicem, machiată, era dată cu fond de ten şi corector şi probabil şi pudră, tot tacămul, avea tenul uniformizat, ochii făcuţi cu negru şi purta lentile, cred că avea şi nasul ceva conturat pentru că părea subţire. Şi ah da, are iphone, carcasă roz cu ceva sclipici pe ea, wallpaper cu Ren Jinguji (duh, a făcut cam aproape orice costumaţie a lui) şi un breloc cu un personaj cu păr roz, n-am văzut ce. 
[eehem] După premiere s-a pus Gentleman şi Gangnam Style şi cosplayerii au dansat împreună cu alţi câţiva oameni, a fost foarte distractiv numa să privesc. Reika a dansat cam stângaci dar pare că s-a distrat, nu ştiu dacă ştia dansul de la Gangnam Style dar s-a descurcat, oricum chestia aia e uşoară. Când am fost să fac poză cu ea avea o picătură de transpiraţie pe gât I mean plz is it weird că sunt aşa atentă cu detaliile la ceea ce mă interesează?  La sesiunea de autografe s-a comporat foaaarte frumos şi respectuos, a mulţumit fiecărei persoane şi a înmânat cărţile poştale cu ambele mâini, aplecându-şi capul. Japonezii ăştia...arrrgh  îmi vine să o iau acasă. 
Cineva le-a dat carneţel să semneze şi când am văzuţ mâţa aia mică am cerut să fac poză. Ce a trecut prin foaie e semnătura Juliei Laurant.
Everybody I loves somebody Reika 
Pozele cu Reika (normal că) nu-mi aparţin, sunt luate de pe pagina ei de facebook. 
Să updatatez chestia asta mâine? Heeehe
         Până la urmă continuu aici pentru că în a doua zi nu s-a întâmplat nimic foarte interesant, interacţiunea cu cosplayerii a fost mai limitată. A fost workshop-ul de peruci la care nu m-am dus cu logica mea de om sincer şi socially awkward "eu n-am de-a face cu cosplay şi mai bine merge cineva interesat", şi am ratat să fiu în aceeaşi mică sală de clasă cu Reika (facem pariu că au fost oameni care au mers acolo pentru cosplayerii?). *Încă mă zgârii pe ochi*
          A venit, aşa cum a spus pe facebook, în costum de Ren Jinguji, versiunea Uta no Prince-sama Debut (să vezi nebunie când ajung să joc jocurile). Apropo, ăia de la Otaku au scris pe cartea poştală a Reikăi cu Tokiya "UtaPri Maji Love 1000%" când naibii costumul e din jocul "Debut". Geh, shouganai, but still. N-am văzut-o până la concursul de cosplay.
Those perfect eyebrows. And look just how cool a pic made from a jap phone looks.
       N-am apucat toată ziua să mă apropii de ea decât într-un scurt moment. La concurs a stat unde aşteptam să stea dar nu era loc în spatele ei (cineva neinteresat ţinea locul ocupat ptiu!), aşa că am stat pe lateral şi m-am uitat cât de bine am putut la ea. Când a ieşit de pe rând m-am holbat bine la costum şi a trecut pe lângă noi and I sniffed her again. Eu şi J.D., Misaki's friend, am fangirluit serios în legătură cu ea. Mirosea şi mai bine decât ieri, dacă ăla era mirosul ei. Nici la premiere n-am putut să mă apropii de ea din acelaşi motiv dar m-am uitat numai la ea când era pe scenă. Costumul ăla e total genial frate.
       Când am ieşit din sală mi-am dat seama că probabil n-o s-o mai văd niciodată, deşi există speranţă (poate o aduc din nou cum au făcut cu Shookie, să sperăm). O admir şi aş vrea pur şi simplu să stau la o masă la o cafenea cu ea sau la un ramen ceva şi să stăm de vorbă despre Ren şi UtaPari. Mă bucur că a venit în costumul de Ren, era şi de aşteptat defapt, cred că nu e costumaţie a lui Ren pe care ea să n-o fi făcut. E relativ mică, nu foarte, chiar înăltuţă pentru o japoneză, dar costumele, amblele, n-o ajută, din cauza pantofilor, dar asta nu contează. It's just that I like tall people şi picioarele ei sunt frumoase, dacă ar fi puţin mai lungi ar fi divine, dar nu contează, oricum e superbă. I wanted UtaPri butt, I got UtaPri butt, fuck yeah.
        Şi probabil din cauza ei mi-am descoperit un fetish pentru mirosurile/parfumurile oamenilor. Sau pur şi simplu mirosurile bune, normale, proaspete, mă fac să mă simt bine pentru că de un an de zile merg la şcoală cu un tramvai în care miroase mai mereu ciudat, fie a stătut, fie pur şi simplu urât. 
         Pe poza mea cu Tokiya, semnată de ea, e o urmă aproape invizibilă de la oja mea. Asta mă face să mă simt bine. I like to scratch the things I love, chiar şi neintenţionat. Printre primele lucruri pe care le fac când ajung în Japonia e să o revăd pe Reika, dacă nu vine ea la noi până atunci.

Acum probabil minunata noastră e în avion spre Japonia, şi astfel visele frumuseţii zboară depaarte. La propriu.



Heehe ia uite aici am ajuns faimoşi imoşi oups. Cam jumate din videoclip este Reika vorbind frumos cu vocea ei frumoasă despre frumuseţea cosplay awww yeah acuma am şi vocea ei n-o s-o mai uit eveeeer. yeah
yeah

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. てぇ~へへへ~
      (^~^)
      Oooh stop it you >:D<

      Ștergere
  2. A fost şi întrebarea cu pijamale la care a răspuns că poartă tricouri otaku, în general cu Hatsune Miku.
    A fost şi faza cu care a fost cea mai grea parte la costumul care-l poartă şi ofc, the answer was the weapons.
    The most popular cosplay. A zis că-i e ruşine să spună că e populară, dar până la urmă a răspuns cu Uta no Prince sama şi sala a început să urle.

    Şi nu-mi mai amintesc. Ah.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meeersi draga mea, de astea sigur uitasem.
      Am updatat postarea (după cum probabil deja ai văzut) şi acum sunt sigură că asta e cam tot. Waaaaaaai \(^ ^)/

      Ștergere

 
back to top