Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 12 mai 2013

Otaku 2013.

GYAAAAH
*more screams*

      La Otaku, m-am redescoperit ca şi otaku. Pentru că, de fapt, se ştie că "otaku" denotă o persoană obsedată. Obsesiile nu sunt ceva rău atâta timp cât nu ne fac să facem lucruri care ar putea fi percepute ca rele, sunt pur şi simplu un mod de a ne exprima. Chiar dacă nu ţipăm sau ne exteriorizăm, cu siguranţă există obsesii în adâncurile inimilor noastre. Acestea sunt, până la urmă, o formă de iubire necondiţionată şi eu le consider pur şi simplu frumoase. Deşi eu sunt genul care alege să ţipe.
      Excuse my while I strangle myself, I'm so stupid. În loc să merg la workshop-ul legat de aranjarea perucilor pentru cosplay, ŞI SĂ O AM PE REIKA LÂNGĂ MINE PLIMBÂNDU-SE PE BĂNCI CA LA ŞCOALĂ, am ales să stau la concursul de Amv-uri. Am văzut acum poze pe facebook şi-mi vine să mă zgârii pe ochi. Ziceau că Julia ţine workshop-ul, m-am gândit că ar fi o şansă să fie şi Reika dar nuuuuuu m-am dus de idioată. I'm such a stupid human being. Acuma Reika e la aeroport. *sob*. Maaaaai multe despre Reika de azi în postarea de ieri
      [Still regreting and shit] Ooook, m-am culcat undeva pe la patru ăsta-noapte pentru că somnul a decis să se ducă la mama naibii care evident nu sunt eu. A sunat alarma la 9 juma', am oprit-o şi am mai dormit o oră fără să vreau. Am ajuns la Otaku la 12. 
Nice colors this year ^^
      Vreau să mulţumesc organizatorilor Otaku pentru promptitatea cu care s-au ocupat de problema mea - îmi pierdusem ieri abonamentul. La intrare am explicat ce şi cum, thank god and my brain că am avut ideea să iau tableta şi azi deşi n-am folosit-o. Am folosit un mail de confirmare a comenzii pentru bilete şi bonul de la ele pentru a dovedi că nu mint. Persoana care s-a ocupat de mine a fost foarte drăguţă, şi totul s-a terminat cu ceva de genul "eu cred că nu-i nicio problemă, e bine că ai fost pregătită". Toată faza a durat maxim 20 de minute. Şi...aparent, biletul meu a fost găsit de Misaki şi dus la info point. Fuck fate.     
      A doua zi de convenţie e mereu mai statică pentru mine - nu mai sunt cumpărături de făcut, vine mai puţină lume, vin mai târziu şi plec mai devreme. M-am întâlnit cu fetele în cantină, se uitau la amv-uri şi yaoi şi alte minuni. Coborând la merchandise, am aruncat un ochi, nimic interesant, dar cărţile poştale cu cosplayeri erau un leu (haaha Sara >.<). So I grabbed them cuz ofc REEEEIKA. Alea semnate le pun naibii în ramă, nu cu scotch pe perete. Şiiii nişte stickere drăguţe şi alea ieftinite şi în final o manga românească care pare tipică.
      Am avut o tentativă de a merge la host club dar era cam înainte de cosplay şi voiam loc bun aşa că n-am mai fost îîîn primul rând pentru că eram awkward. Au dat la screening Senyuu, toată sala a râs, şi eu mai tare decât atunci când l-am văzut singură acasă, deh, atmosfera. Aaaaapoi concursul de cosplay pe grupe.
       Nu la fel de amuzant ca în alţi ani. Prezentatorul...n-am zis ieri de el, a fost cam obligat să facă beatbox (la fel ca şi anul trecut, şi să nu uităm de faza cu Pon Pon), a venit pe scenă cu cap de unicorn, nu cal şiii multe altele. Grupele au fost cam în acelaşi număr ca în anii trecuţi, unii buni, unii mai puţin buni. Premiul trei l-a luat un duo cu un număr drăguţ, elegant, cu aceeaşi fată care a făcut cosplay Sailor Moon ieri şi a luat premiul I. Premiul doi au fost Boom Service, cu care eram obişnuită cu ceva praf de amuzant, daar anul ăsta am avut un cosplay dramatic din KARNEVAL. Fuck yeah perfeeeeect. Li se potriveau rolurile, staturile, tooot, costumele arătau mişto, mai ales al lui Tsukumo şiii Nai l-a omorât pe Gareki care o luase razna. *Cries*. Premiul I a venit unei grupe cu cosplay din Sousei no Aquarion...atât de mult mi-a plăcut seria aia încât nu am recunoscut costumele, pffft. Nu m-a impresionat neapărat numărul lor, dar se poate spune că au luat premiul I pentru un echilibru frumos între costume şi skit. Whatevă they got some money.
       Concursul de AMV a fost relativ interesant, au fost AMV-uri care m-au plictisit şi unele drăguţe - în lista mea de favorite intră unul cu SAO, unul foaaaaaarte frumos cu Mawaru Penguindrum tre' să revăd seria aia eu uitasem ce se întâmplase şi mi-a zis Misaki i find that to be a spoiler. Şiii, pe locul doi, unul cu Psycho-Pass, miştoooc rău, adică-şi merita premiul I MEAN MAKISHIMA mmhmm.
       Staţi să mă mai zgârii pe ochi odată că n-am fost la faza cu perucile. Aaaaşa, apoi ne-am cam luat tălpăşiţa, am trecut prin Herăstrău, parc mare cu multă lume proastă, şiii acasă. Aaaaah da au mai dat la screeing un film...pe care mi l-am spoilerit că nu l-am văzut pe tot ci cam ultimele 20 de minute, mi s-a întâmplat asta şi anul trecut. Filmul, Death Billiards, a fost foarte bun arrrrgh nu i-am auzit nici pe Seto Asami, nici pe Maeno Tomoaki, în schimb pe Nakamura Yuuichi l-am auzit instant arrrrgh seiyuu. Tre' să văd chestia aia şi nu cred că ar trebui să las timp că nu uit cum se termină. ŞIIII Hataraku Maou-sama. Da, ăla pe care-l mai am eu de văzut ca să fiu la zi. La început eram "tiiiiiipic, ce-i chestia asta de ce vorbesc în limbă străină oricum idgf about fights and maou-s aaaand wait now they are in another world and WAIT AINT THAT MAOU WAAAAA MAAOU...mmmyeah. 
       Şii aaaah da am văzut recitalul de Taiko adică tobe tradiţionale japoneze adică acei kanji pe care i-am făcut eu la shodo la Michi-biraki. A fost interesant, nu m-a atras în mod special dar apreciez efortul celor care s-au pregătit. Între bătăi ziceau "sore!" şi apoi "sa!" şi "su!" de câteva ori, care în acest caz se reduc la a fi interjecţii. Şi nişte idioate notorii bune de dat cu capu de pereţi şi jupuite de vii din spatele meu râââââdeau că ziceau ei  "su!", că lor le suna "suge". Laaaas că o să sugeţi voi destul la viaţa voastră dar aşa ceva n-avea loc şi sens în acel moment. Nu ştiu dacă e educaţia mea minunată (nuuuu voi fi modestă ai mei m-au crescut într-un mod de care sunt mândră şi le sunt recunoscătoare) sau percepţia mea diferită, pentru că eu aud clar japoneza şi româna ca două limbi diferite, japoneza o gândesc ca atare (adică, de exemplu, când e "koi" adică dragoste sau peştele ăla portocaliu, păi eu asta aud, nu "coi"-ul românesc; alţii însă numai la cel de-al doilea se gândesc, că deh).
       Să vezi acuma cât anime am de văzut începând cu Shingeki no Kyojin. Uite d'aia învăţ eu japoneză, ca să pot, printre altele, să fiu ghidul şi traducătorul, şi deci să stau lipită două zile continuu de un cosplayer japonez superb precum Reika.
       Asta o să sune crud, dar...vorbind cu fetele azi, sau mai bine zis ascultându-le, mi-am dat seama că sunt fericită, că sunt norocoasă. Fac ceea ce-mi place şi o să am o carieră, speeeer, legată de ceea ce-mi place. 
All hail Nihon.
(lol Death Billiards are 25 de minute deci înseamnă că am văzut cam tot pffft)
Edited the REIKA-SAMA post folks.

8 comentarii:

  1. Omfg.Îmi vine să te zgârii eu pe ochi. Mă oftic până şi eu pentru tine. But that's it.
    Chiar că haha eu. Can't believe it. Uf.

    Vreau să văd AMV-urile şi concurenţii câştigători de la cosplay, but no good internet pentru următoarele 2 săptămâni. Claps for me.

    Înţeleg sentimentul pentru japoneză! Oh, yes.

    All hail Nihon.

    RăspundețiȘtergere
  2. HAAAAAAAAhaaahahhaaahahahaaaa *more eyes scratching* las' că mai bine că am ratat amândouă faza oricuma impresia că Reika mai vine la noi (sau visele dorinţelor mele), adică pare a se fi distrat (we ruuuumanians - she said it like dat SOOO CUTE - are a bunch of happy crazy fella's) şi pare că a fost tratată foarte bine din ce am văzut eu MOOOR dacă vine în ceva gen trei ani de zile minim s-ar putea ca eu să fiu traducătorul ei/wtf im dreaming.
    Aaaaşa e mereu a doua zi trebuia să-ţi iau şi ţie dar n'aveam bani as alwaaaayz.

    MMmm păi nici AMV nici cosplay n-au fost mare fază D'AIA TRE SĂ STAI TU LA MINE ARRRRGH mhmmm excuse me. No net? *sob* Tha enjoy the image of Reika, I know I burned it into my braid for evă.

    NIHONDORI, NIHONDORI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *BRAIN and fuck the other typos

      Ștergere
    2. Da, mai bine, altfel aş fi murit eu de ciudă. Soarta a vrut să mă mulţumească şi pe mine, îmi pare rău :))
      Sincer, şi eu am impresia asta (sau visul ăsta) adică chiar părea că s-a simţit bine şi a fost bine tratată and she posted a lot of picture (on twitter as well) so maybe she'll come again sometime. AND MAYBE YOU'LL BE THE ONE THAT WILL SPEND THE WHOLE DAY TALKING WITH HER IN JAPANESE. God, mă rog ca asta să ajungă realitate.

      *sobbing forever* crede-mă, aşaaa aş fi vrut. Reika as Jinguuji. Şi ar fi fost mai fain, să fangirluim împreună şi a doua zi.. Aaah *sighs*

      I will to. În curând o să-i memorez semnătură. Aah.

      NIHONDORI, NIHONDORI!

      Ștergere
  3. Pt prima oara comentez si eu la tine, ca tu la mine ai comentat de multe ori. Payback time! ^_^
    Ma intrabam ce ai facut la otaku si stiam ca sigur ai facut un post despre asta, so here I am.

    Nu ai fost la host club pana la urma? Parca asta asteptai? Uite eu am fost, daaar...le sigh... am nimerit la o fata. Noi am incercat sa-i explicam -poate prea politicos si delicat- ca am prefera un baiat (japanese bishi sitting right effing there, bring him to us!), but she wasn't having it. Oricum a fost interesant sa vb cu ea, i-am pus intrebari despre cosplay, cum a ajuns sa fie maid, cum e la nijikon blabla. Ceaiul a fost f bun also and free pocky-like candy, yay! Am vazut-o apoi pe tipa in multe poze, deci probabil e membra veche.
    Data viitoare... I won't take no for an answer ( *soon* face)

    Sper din tot sufletul ca toate cosplayeritele sa se fi simtit bine, sa nu creada ca suntem o tara de inapoiati. Btw, did you catch Reika saying she loved otome games? I was slapping my friend's arm, going kyaaa~! Real mature, I know.

    Si noi am ramas la amv-uri in loc de mers la peruci, tot pe principiul I don't do cosplay, ce sa caut eu acolo. Also, finally we could sit down, ca am stat pe scari in rest.

    Mersi ca ai zis din ce anime sunt aia de pe locul 1 la grupuri pt ca habar nu aveam cum sa caut. Cei de pe locul 2 din Karneval nu i-am recunoscut :| Bine, vazusem doar 2 episoade la momentul ala (I don't like it very much tbh) dar aseara, uitandu-ma plictisita la inca niste ep, I was like... wait, is that??? OMG! Mda >.>

    Anyways, good luck becoming a translator and meeting lots of awesome japanese peoplez! ^_~

    Sorry for the looong comment. Teehee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LAAAAAAAAAAAAAAVIIIIIIII
      u are the light of this moments for my kokoro O(≧∇≦)O

      Heehe so glad you got here weeeell am vrut să te contactez ceva dar avut teeeze and other crap keeping me busy şi am zis că dacă ar fi nevoie să vorbim anata ga koe wo kakeru'n da tto omotta.
      I always make posts about conventions duuuh.

      N-am fost la host pentru că, realized now, I have socially awkwardness moments. Şi nu programul de la host club nu s-a pupat cu programul meu de stalk-uit Reika. U got a MAID? Waaahooo I wouldn't have minded a maid either daaar asta înseamnă organizare proastă. Pin the blame on 'em! Eu dacă mergeam, mergeam şi pentru pocky >.<

      Eu am impresia că cosplayerii s-au simţit bine, am văzut poze pe facebook şi părea că s-au distrat, mai ales Reika. Reika and otome? Pfffft am fost cu ochii şi urechile pe ea cât de mult am putut, şi când de jocuri, mă aşteptam să zică UtaPri duuuuh Ren Jinguuji. Eu eram cu o prietenă (asta care comentaşi mai sus p'aci xD) şi eram îîîînnebunite la fiecare cuvânt al ei arrrgh Reika.

      Pfffft aţi stat pe scări d'aaaaia mă duc eu cu juma de oră înainte meeeeereu. Too bad for you though nu încerc să-ţi fac în ciudă.

      Păi legat de cosplay dacă întrebai pe facebook sigur îţi zicea cineva but glad I could be of help. Vrei să vezi Sousei no Aquarion? I found it deadly boring. Cât despre Karneval, nici eu nu am recunoscut din prima dată, but I love the anime.

      Thaaank you very much and good luck to you becoming with becoming whuteva u wanna become, be it a best selling VNs creator ;)

      I love long comments (betcha knew dat) and come again >:D<

      Ștergere
    2. Ce primire entuziasta! chotto hazukashii. :))

      A fost multumita tie ca am fost pana la urma. Daca nu vorbeam despre asta cu tine, poate nu ma chinuiam sa gasesc pe cineva sa mearga cu mine. eien ni kansha shiteimasu.

      Si eu am fost awkward as hell la maid cafe, dar... still fun. Multumesc prietenei mele alex, ca daca ea nu insista nu mergeam. Era o fata care a intrat singura (bravo ei) si a fost one on one cu un baiat, like in a real hostclub. *sigh*

      Singurul regret e ca aveau o melodie la karaoke pe care eu o ador, dar mi-a fost prea rusine s-o cant singura si nu cred ca o stia cineva.

      Nu vreau neaparat sa vad sousei. mecha is kind of a turn off for me. (cel putin de obicei, suisei no gargantia de exemplu, imi place). Si-asa acum trebuie sa vad mawaru penguindrum si sa termin senyuu :))

      Ștergere
    3. Dunno if you got by now but i'm one hell of a enthusiatic girl, iar pe pe blogul meu nu mă sfiesc xD Hazukashiku koto wa nai zo, nai, nai!

      Well dacă te-ai distrat bine atunci mă bucur că te-am făcut să mergi la Otaku >:D<
      Cât despre host club and maid cafe, din ce spui tu pare că a fost cam dezorganizat, dar dacă ai trecut peste sentimentul ăla ciudat, cre că ai reuşit să te simţi bine. Cât despre fata care a stat singură cu un tip, dacă eram în locul ei cred că-mi ieşea fum pe creieri tot timpul.

      Nici n-am dat pe la karaoke again cuz i'm sooo awkward DAR VOIAM SĂ O AUD PE REIKA CÂNTÂND adică am căutat-o pe net şi cântă foarte tare, arrrrgh!
      Than dont watch Sousei I find it very typical and a waste of time. Suisei no Gargantia nu e un mecha tipic, adică mai deloc, pfffft. Mawaru, eeeeeeh, Mawaru e genial. Nici n-ai idee cât de bine mă simt că sunt probabil printre puţiiiinii care ştiau Senyuu dinainte de proiecţie >.<

      Ștergere

 
back to top