Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 11 mai 2013

Otaku 2013

Când rutina devine
culoare

    Am relizat astăzi, probabil din nou, că diversitatea şi complexitatea fiinţei umane rămâne ceva de neînţeles pentru mine. Pe mine nu simt nevoia să mă înţeleg, şi cred că nu voi putea înţelege într-adevăr şi în totalitate pe cineva niciodată, deşi simt că ar fi nevoie să fac asta.
    Pierdută într-o lume de culoare, fie ea pe gratis sau bani grei, nu e ca şi cum m-am simţit ameţită. Sau mai bine zis m-am obişnuit cu ameţeala, am ajuns la un nivel în care a devenit ceva normal. Sau poate că mi-o doresc. În orice caz, şi la acest Otaku n-am putut să nu mă gândesc că am intrat într-o rutină.
    Şi totuşi a fost distractiv. Otaku 2013 a fost cea de-a şasea, şaptea dacă pun Comic Con-ul la care am stat câteva ore, convenţie. Deja mă simt altfel decât la început când eram tottaly awkward and feeling like a newbie, experienţa...să-i zicem destulă, pe care o am, îmi dă încredere şi mă ajută cumva să mă distrez. Asta şi prietenii mei.
    Nu mă mai trezisem de la 8 de multă vreme. Deşi dormisem cam şase ore, eram energică. Am ajuns acolo cu vreo zece minute înainte de deschidere şi m-am revăzut cu Sara şi Koori, venite de la Braşov. Apoi mi-a venit cineva în faţă, se uita la mine..."o cunosc...da, o cunosc, dar cine e?!", Freak-chan. "Unde e Misa?" Până la urmă, Misa a venit, cu o colegă de-a ei pe care o ştiu de la Nijikon, J.D. Iar la intrare o fată ciudat de entuziasmată m-a abordat (i think she poked me), era prima ei convenţie, deşi e mai mare decât mine, şi nu ştia nimic, Diana o chema.
    Am stat muuult la intrare şi iarăşi au avut uşile alea mici ce naiba nu le puteau deschide mari, în fine, într-un final am intrat. Am mers dreeeeeept la standul Otaku să luăm cărţi poştale cu Reika, pentru a putea intra la sesiunea de fotografii. Nu ştiu dacă am mai menţionat pe blog de Reika, cred că da, în fine. My mind is all over the place, I'm tired. Ziceau că o să fie limitate, dar în final cred că au rămas. Nu foarte multă lume a fost interesată de cospayeri. Eu şi Sara am fangirl-uit şi vom fangirl-ui grav în legătură cu Reika though. Aaaaapoi la mangashop. Şi apoi noooo more mooney yeeey. Mi-am luat trei doujin-uri cu Alice. Oricum le voiam, deşi nu le-am citit. 
Am uitat de poster-ul ăsta. Loving those black gloves. Două din volume sunt vol. 1 din 2 aşa că nu le citesc până nu le iau şi pe celelalte iar online manga astea nu cred că se găsesc.
    Ce a fost pe la stand-uri a fost mişto rău anul ăsta. Nu m-am uitat mult că ştiam că n-am bani, dar au fost postere şi merch with Kuroko no Basket şi alte miiiii de chestii. Mangashop a adus merch care a fost chiar tare, adică chestii pe care nu le văzusem până atunci şi la nimeni alţii, gen cărţi de joc, insigne cu serii noi, erau mari şi din materiale mişto (Chuunibyo, Binbougami, Sekaiichi Hatsukoi, K), şi tot soiul de merch. Ce mi s-a părut interesant mie au fost nişte inele maaari, lungi, aveau şi d'alea ca ale lui Nana, dar defapt sunt cam grele şi incomode, apoi pluşuri cu Nyanpire şi alpaca (erau 2 mil wtf), merch în general cu Project K. Aleea artiştilor a fost drăguţă dar de mult n-am mai dat banii pe acolo, mi-am luat o chestie drăguţă cu yukata, un soi de carte poştală. Erau pe acolo şi tot soiul de hăinuţe şi bijuterii, muuulte, numai bani să ai. Şi totuşi nimic cu UtaPri...ăştia chiar nu vor să-mi ia banii!
    J.D. şi Diana au rămas împreună să se uite după băieţi, erau entuziasmate şi se distrau, le plăcea ce văd - mi-au reconfirmat că nu sunt atrasă mai deloc de mare majoritate a tipilor din ţară, probabil şi din lume, e greu să găsesc pe cineva care să-mi placă. Vorbind de tipi, era acolo cineva cu o perucă...groaznică, de proastă calitate, cel puţin aşa părea, cu două culori destul de stridente împreună, şi face Koori "I've fallen in love with a plastic hair." (Koori are hair fetish, îi plac tipi cu păr lung), normal că făcea mişto.
    După o tură luuungă de cumpărături în care eu mai mult am aşteptat, cu pauze pe afară că era rece şi bătea o briză miştoacă rău, ne-am retras în cantină şi normal că am mâncat ceva. Ne-am uitat la ce şi-a luat fiecare şi a fost cam aşa - Sara adoră chestiile drăguţe, ştiam asta dar acum e sigur, lui Misaki i-au scăpat multe chestii pe care voia să şi le cumpere şi în principal a fost un mic soi de haos. 
    Pe la...2 juma' parcă începea o prezentare cu cosplayer-ii, aşa că ne-am dus în sala mare. A fost ceva drăguţ şi simplu, cum a fost şi la Nijikon, publicul a pus întrebări. Am vrut şi eu să pun una dar nu mi-a venit nimic bun în cap. Cosplayer-ii invitaţi au fost patru fete, două franţuzoaice, Nikita şi Sikay, o fată originară din Singapore, Julia Laurant şi REEEEIKA din Japonia. Care aprent face cosplay de 18 ani de zile. I'll talk more about her later. Prezentarea în sine a fost drăguţă, le-am cunoscut mai bine pe fete, personalităţile lor, experienţa lor şiiiiii normal că m-am holbat la ele. I love good cosplay.
    Despre fete...Nikita şi Sikay nu m-au interesat aşa de tare pentru că eu sunt o rasistă nenorocită care preferă cosplayer-ii asiatici. Dar au fost drăguţe, interesante, sunt un duo şi lucrează împreună, ceea ce e frumos şi de respectat, par a fi bune prietene. Costumele lor au fost din Evangelion şi au arătat genial, ofc, absolut totul, inclusiv perucile au fost foarte bine îngrijite. Zic asta pentru înainte de premiera concursului de cosplay am stat în spatele lor.
Aaapoi, Julia e pur şi simplu cute. A venit cu un cosplay după Asuna din Sword Art Online, foarte frumos bineîneţeles, şi a fost drăguţă, sociabilă, ştie bine engleză că a stat pe la englezi. Zicea la un moment dat cât de greu a fost să facă costumul acela, că nu e primul costum Asuna, că detaliile au fost dificile, a cusut de mână şi alte minuni. Respect. Era o întrebare "câte costume pe an şi cum îţi organizezi timpul" şi Reika a zis 30. Eheee.

So here was supposed to be a Reika rant but i though let's make this another post cuz why not.

    După prezentare cred s-a decalat programul cu juma' de oră. Naibii organizare. Apropo, cică Sara şi Koori au auzit Granrodeo afară la difuzoare. WAY TO GO, aşa da. Bun bun buuun.
      Aaaapoi some himatsubushi aka waste of time şi recitalul Raluca Manea. A fost foarte frumos, tipa mi-a plăcut foarte mult, mi s-a părut pur şi simplu o persoană deşteaptă şi talentată, carismatică şi simpatică. A cântat două compoziţii d'ale ei şi două cover-uri din melodii legate de anime, prima n-am recunoscut-o dar a zis că e compusă de Yoko Kanno (coloana sonoră pentru Sakamichi no Apollon şi seriile Aquarion printre altele), şi BECCA's I'm Alive, adică primul ending pentru Kuroshitsuji. Le-a adaptat pe stilul ei foarte frumos, a cântat impecabil live, după părerea mea, şi vocea ei e foarte miştoacă, destul de joasă, poate mai joasă ca a mea.
       More waste of time până al concursul de cosplay. Înaintea căruia am ieşit până la baie şi vai câtă lume era pe scări it was weird but fuck it e nevoie de o sală mai mare, clădire e ok, dar sala e mică, nici backstage n'are şi a fost cald. Concursul a fost decent, de obicei mi se pare că cosplay-ul de la Otaku e uuuun pic mai bun decât ăla de la Nijikon. Lemme remeber, a fost o tipă care a făcut cosplay după Inori din Guilty Crown, un Itachi Uchiha foarte tare care a avut un prop, un panou care l-au atârnat de un microphone stand şi eram sigură că o să cadă şi baaamf a căzut măcar tipul a fost cool şi l-a ridicat şi şi-a continuat numărul. Premiile au fost distribuite frumos, premiul de popularitate s-a dus la o fată care a făcut cosplay după Rin Okumura şi a dansat pe Gentleman aka urmaşul lui Gangnam Style. Aaaaaapoi disco time yaaaay └(★o★)┐
 S-a pus Gentleman şi apoi Gangnam Style şi cosplayerii au dansat, toţi incusiv juriul, cu tipul ăla care s-a ridicat când au difuzat Gentleman în sală în timp ce aşteptam să înceapă concursul şi a dansat. Deci eu stăteam jos şi tot m-am entuziasmat la greu, Julia a dansat, nu s-a sfiit, restul erau semi-awkward dar până la urmă pare că unii s-au distrat. [goes back to Reika paragraph to rant more]
        Then me and Sara dashed to the amfiteatru să prindem seisunea de autografe. Ia poza cu Reika a Sarei de unde nu-i. Am fugit până jos ca să-i iau alta că se panicase răăăău, am urcat câte două scări odată (gotta love my jeans). Pe fete le-am lăsat înainte că trebuiau să plece (de ce toţi prietenii mei sunt presaţi de timp?), am rămas singură şi am stat la coadă. Am luat autografe de la Julia şi Reika, some derping şi apoi acaaaaasă.
         Am uitat să iau poze de la Sara, mi mi-e lene să le fac pe ale mele, mi-am pierdut abonamentul deci mâine dau bani pe bilet shit i hate this, voiam să păstrez biletul şi baaaaani meeei daaar nu ratez eu s-o văd pe Reika cu fund de Jinguji. Am să pun poze cââândva când fac rost de ele de la Sara, cred.
         Ah da, foarte miştoacă arta de anul ăsta, stickere şi poster-ul. Se pare că şi cea de anul trecut, şi aceasta, sunt făcute de japoneze. Awww yeah. Thank you Otaku for bringing us beautiful art and beautiful cosplayers.
Ştiu că nu ştiu să scriu.
         Şiiii şi şi a fost zonă live drawing adică un soi de şevalete dar cu hârtie şi markere mişto, d'alea gen pensulă, i waaaant them se scrie aşa tare în japo cu ele. We just derped though too bad I dont have pics yet. But it was phun. Am scris mare numele lui Reika, wonder if she saw it. Apoi cineva a desenat swimming anime şiiiii fandom moment ciudat să mă întâlnesc cu oameni de pe tumblr (that place is crazy) in real life.


Everybody loves somebody anime
...now I have Shingeki no Kyojin and Chihayafuru to watch. Haaahhaa look at the time I'm so fucking tired how can people get tired when having fun. Şiiii se pare că am răguşit yeeeeeeey să nu uităm că în 2011 am rămas a doua zi de Otaku fără voce heehe.

2 comentarii:

  1. You gotta love plastic hair. Hell yeah.
    Haha. Mi-a placut. Ti s-a confirmat ca-mi plac chestiile dragute. Dar imi plac si baietii sexy. I want to see Reeeeikaa as Jingujiii. Ah.
    Julia was so damn cute, pana si autograful ei e adoorabil :3

    Eu imi scriu postarea maine, si tot atunci o sa-ti trimit si pozele (pe mail e ok? ).
    Acum comentez de pe telefon, am ajuns acasa tarziu and i'm tired and papa and mama don't let me use laptop-kun right now.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gosh ur fast arrgh Reika.
    You gotta love Reika's hair.
    Seems like Reika also likes cute stuff. I'm sure Reika also likes sexy buys too I mean Jinguuji. Ce păcat că nu o să o vezi pe Reika ÎN Jinguji if u know what i mean/wat.
    Julia a fost adorabilă, dar Reika a fost badass.

    Aştept cu nerăbdare postarea despre Reika şi altele, pe mail e ok.
    Laptop-kun :)) I wanna see Reika's, saw her phone, I bet she's also tired as we are.
    Do you get how much I love Reika/omg what.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top