Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 10 mai 2013

Nu vreau să dorm

Aşa că-mi pierd timpul.
Până acum am tot cântat.
Chestie luată de pe tumblr, de la Sara mai specific.

1. Who was the last person you held hands with?
...ăăă...nu-mi amintesc clar...probabil Azumi ieri la şcoală
2. Are you outgoing or shy?
Sociabilă la suprafaţă şi timidă pe dinăuntru
3. Who are you looking forward to seeing?
Miiiisaki~
4. Are you easy to get along with?
Depends on how stupid the one I need to get along with is

5. If you were drunk would the person you like take care of you?
I don't have a crush but I mainly fall for jerks (that's why don't ever confess) so maybe no
6. What kind of people are you attracted to?
Oameni carismatici? De care toată lumea e atrasă? Sunt doar un peşte în marele ocean, cu nimică diferită de ceilalţi? Nuuuu. Oameni...care mă pot fascina printr-o discuţie. I had almost fallen so someone who's face I haven't seen.

7. Do you think you'll be in a relationship two months from now?
Cel mai probabil nu.
8. Who is on your mind?
REIIIIKA. Mâine merg la Otaku şi o văd. Cine altcineva?
9. Does talking about sex make you uncomfortable?
Pffffft adooor să vorbesc despre asta nu-mi vine să cred că ăla a fost primul lucru la care m-am gândit. Dar e adevărat.
10. Who was the last person you had a deep conversation with?
Koori? If getting scolded means deep
11. What does the most recent text that you sent say?
...mmmm "Ok so i downloaded dat album it has nojima kenji and kenn among other thank u dear koori & tumblr for giving me my nest weeks music". 
12. What are your 5 favorite songs right now?
Haaaha tocmai trec la un album nou, daaar (in no particular order ofc)
1. Suwabe Junichi - Jirettai

2. Camus (Maeno Tomoaki) & Aijima Cecil (Toriumi Kousuke) - NorthWind and SunShine (loolol utapri music)
3. GRANRODEO - Hendai no Rondo
4. angela - Boku ja nai
5. Nana Mizuki & T. M. Revolution - Preserved Roses
13. Do you like it when people play with your hair?
I LOOOVE IT  (´∀`)♡
14. What good thing happened this summer?
M-am plimbat mult, am văzut juma' de ţară, i love to travel.
15. Would you kiss the last person you kissed again?
Normal. Pffft haaha
16. Do you think there is life on other planets?
I couldn't care less but mainly no
17. Do you like your neighbors?
Da pentru că nu prea există sau mai bine zis nu mă deranjează cu nimic.
18. What are your bad habits?
...nu-mi vine nimic în minte. Îmi rodeam unghiile, dar am vrut să mi le las să crească şi m-am oprit fără probleme.
19. Where would you like to travel?
NIHOOOON. Japonia şi Australia cred.
20. Do you have trust issues?
Nu le pot numi probleme pentru că de obicei eu pur şi simplu nu-mi pun încrederea în nimic şi nu mă stresez cu asta. If you got my trust than you mainly got my love too. Maybe.
21. Favorite part of your daily routine?
What's so nice about daily life and brushing my teeth? Desertul?
22. What part of your body are you most uncomfortable with?
No such thing. Baaaa ar fi bărbia dar n-o prea bag în seamă.
23. What do you do when you wake up?
Mă gândesc dacă să mai dorm sau nu. Apoi primul loc către care mă duc e baia ofc.
24. Do you ever want to get married?
Normal. Şi devreme. Consider că o fată nemăritată la 25 de ani e cam ratată. Copii frumoşi şi sănătoşi se fac devreme şi se cresc la tinereţe, asta consider eu. Nu e ca şi cum nu poţi să te distrezi în familia, I've been doing it all my life and it's much better than any crazy party.
25. Which celebrities would you have a threesome with?
...threesome? What about no...? Nu mă deranjează neapărat ideea dar prefer s-o ţin în lumea mea imaginară ŞI să nu implic oameni reali. It's kind of disgusting.
26. Do you play sports? What sports?
Ţţţ, nu. Am jucat volei câteva luni de zile.
27. What are your favorite stores to shop in?
Deci mie mi-e scârbă gravă de magazine când intru şi văd marfa mediocră şi preţurile mari. Daaaar îmi place Marks&Spencer deşi sunt praaaaf de scumpi pentru că hainele sunt de calitate şi stau supeeerb pe my booty şi mai e un brand franţuzesc, Cache Cache, care are nişte chestiuţe mult prea drăguţe.
28. Do you believe everyone deserves a second chance?
Normal. Eu sunt foarte iertătoare.
29. Do you smile at strangers?
*smiles without knowing why* Bineînţeles.
30. Trip to outer space or bottom of the ocean?
...ocean dar nu jos de tot că sunt peştii ăia de mare adâncime care-mi dau fiori
31. What makes you get out of bed in the morning?
"Treeeebuie să mă scoool. Aaaaam anime de văzuuut"
32. What are you paranoid about?
...când am pe cineva care troll lângă mine, colegă'mea de bancă defapt haaha, sunt ciudat de paranoică.
33. Have you ever been high?
Noope
34. Have you ever been drunk?
Almost but still no
35. Have you done anything recently that you hope nobody finds out about?
Mmmm...da, dar nu mă simt vinovată. Eee complexă treaba.
36. What was the colour of the last hoodie you wore?
Gri (cu inimioare negre)
37. Favourite makeup brand?
Singurul machiaj pe care-l folosesc, concealer-ul meu e de la Bourjois...
38. Favourite colour?
Tot ce e aproape de negru, prună, vânătă, grena
39. Favourite food?
DULCIUUURI
40. Last thing you ate?
Ciocolată lol
41. First thing you ate this morning?
Ciocolatăăăăă  =)))
42. Been suspended/expelled? For what?
Never, I'm too lazy to get into trouble
43. Been arrested? For what?
Niiici
44. Tell us the story of your first kiss.
Pfffft...unii dintre voi s-ar putea să ştie, deci eram în staţia de autobuz cu o fată şi voiam să ne pupăm de obraji de la revedere şi eu am dat spre obrazul ei stâng şi ea spre obrazul meu drept şi ne-am întâlnit în bot. 
45. Facebook or Twitter?
Niciunul dar pe twitter n-am intrat anul ăsta, deeeci
46. Twitter or Tumblr?
The fangirling's mine of gold TUMBLR
47. Are you watching tv right now?
Am trei aparate electronice cu ecran în cameră şi nici unul nu e tv
48. Names of your best friends?
Ioana
49. Craving something? What?
Baaaaani mulţi pentru Otaku
50. How many pillows do you sleep with?
Una mare şi una mai mică şi lungă pe care o cam iau în braţe, defapt o pun între mâinile mele întinse, thats just the way I sleep
51. Do you sleep with stuffed animals?
Nnnnnnnu. Le-am dat aproape pe toate acum ani de zile
52. Favourite animal?
MÂÂÂÂÂŢE. Măi deci am o grămadă în vecini şi a venit primăvara deci sunt în călduri şi s-au bătut toată noaptea acum câteva zile deci era război de "mioooorrrrlaaauurrrrgh" afară, făceau urât rău de tot şi mai şi cădeau de pe card şi auzeam baaamf p'afară vaaai cât am râs.
53. What colour is your underwear?
Negru. Mai mereu defapt
54. What colour shirt are you wearing?
Negru heehe
55. Favourite tv show?
...am zis că mă uit din când în când la H2O noaptea, nu? Cam atât.
56. Favourite movie?
The Shawshank Redemption şi dacă ar fi anime, seria Mardock Scramble
57. First person you talked to today?
Se pune un mesaj cu Koori? Ai mei nu's acasă.
58. Last person you talked to today?
Mhmm...
59. Last movie you watched?
"Billy Elliot", un film destul de vechi englezesc difuzat pe tvr2 parcă despre un băieţel de zece ani orfan de mamă care în loc să se ducă la box, dădea banii câştigaţi cu greu de taică'su pe lecţii de balet. L-am descris cam sec, filmul e frumos, e o poveste de viaţă, are o tentă psihologică.
60. Favourite actress?
No such thing.
61. Favourite actor?
Mainly no such thing again but yeah Matsushita Yuya and Gerarad Butler
62. Have any pets?
Fire de praf? Păienjeni? Ţânţarul de aseară pe care n-am reuşit să-l plesnesc?
63. How are you feeling?
Mi-e foame
64. Ever been to a bonfire party?
Nope dar vreaaaaaau să dau foc la ceva
65. Ever broken someone's heart?
Nu cred că atât de tare încât să se numească heartbreak dar cu siguranţă am făcut nişte oameni să sufere cumva
66. Have you ever been on a horse?
Ponei se pune? Haaaha
67. What should you be doing?
Watching anime a fost prima chestie care mi-a venit în minte
68. Is something irritating you right now?
Stomacul. N-am nevoie să-mi fie foame
69. Have you ever liked someone so much it hurt?
Ah? Ce spui? Sentimentul ăla pe care-l am mereu când iubesc pe cineva? Dragostea e frumoasă, zici?
70. Who was the last person you cried in front of?
N-am plâns în viaţa mea în faţa cuiva, urăsc să mă vadă cineva plângând, dar probabil tata mi-a zărit lacrimile cel mai mult.
71. What was your childhood nickname?
N-aaam avut *sobs*
72. Have you ever been out of your province/state?
Am văzut Vienaaaaaa
73. Are you listening to music right now?
NORMAAAL. De când am început să scriu am trecut deja odată peste albumul ăla deci acuma ascult iar Jirettai a lui Suwabe vai cât ador melodia aia
74. Favourite book?
MAAHAHAHANNNGA. Carte...naaaaa.
75. What your zodiac sign?
Proud Saggitarius
76. Do you sleep with your doors open or closed?
Închise
77. Was today a good day?
Depinde de ce voi mânca şi când anime voi vedea
78. Get the closet book next to you, open it to page 42, what's the first line on that page?
"But I was sure it was Vivaldi..." Heart no Kuni no Alice, capitolul 12. Normal că am pus gheara pe o manga, ce voiaţi de la mine.

Leapşa asta a fost doar o schiţă muuult timp, d'aia ora şi titlul nu se mai potrivesc.
You're free to steal it if you want it.



Suwabe Junichi YAAAAAY
Ok deci m-am gândit de ce să nu vă arăt desktop-ul laptopului...mmm...familiei, că nu mai e al meu. Nu-l folosesc zilnic din diverse motive dar totuşi îmi trebuie şi mă mai găsesc derping pe net de pe el şi cum mi-e lene să organizez chestiile alea totul a devenit un maaaare dezastru. Still liking my Shin wallpaper though.

Un comentariu:

  1. Haha. Total de acord cu tine în legătură cu căsătoria şi familia! De tânăr îţi întemeiezi o familie and that's how it is.

    Reika! Reika! Reika!
    Şi Otaaaku. Mor de entuziasm.

    I like your wallpaper.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top