Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 17 mai 2013

Leapşăăhăhăhă

01: tell me the truth, what made you start liking the person you like right now?
Ăăăă...faptul că-mi recunoaşte calităţile şi mă face să mă simt superioară (nu faţă de persoana respectivă în sine, bineînţeles)
02: what on your body is hurting or bothering you?
Deci zilele trecute m-am lovit serios cu degetul arătător de la mâna stângă de piciorul lui tata (mai exact de fluierul piciorului) şi încă şi acum mă mai doare. Ceea ce e foaaaarte ciudat.
03: what was your last thought before going to bed last night?
*thinking hard* Nu-mi amintesc!
04: what are you listening to?

Adică acel cântect din postarea aia cu videoclipul de prezentare Amnesia Crowd.
05: what’s something you’re not looking forward to?
ŞCOAAALA.
06: where do you think your best friend is right now?
Acasă şi într-o stare nu foarte bună.
07: have you kissed anybody in the last five days?
Normal, depinde la ce fel de sărut se gândeşte fiecare
08: favorite song ?
Evanescence - The Last Song I'm Wasting On You
09: kiss on the first date?
...da, dar numai dacă sentimentul pentru persoana respectivă e deja foarte puternic
10: is there one person you want to be with right now?
Nu neapărat *finally getting my weekly dose of solitude*
11: are you seriously happy with where you are in life?
YEEEESH *raises hands*
12: is there something you would like to say to someone?
 "Mulţam' şi poate ne vedem odată la o prăjitură sau o bere, ce vreţi voi", vouă ăstora care vă pierdeţi timpul p'aci
13: what are three things you did today?
Mâncat ciocolată, mâncat ciocolată, mâncat ciocolată neagră cu mentă şi după chiftele şi machiat şi deschis umbrela după trei picături de ploaie CUZ I HATE RAIN ON MY HAIR ARRRRGH
14: would you rather sleep at a friend’s or have them over?
La mine că de obicei nu-i nimeni acasă şiiiii am pivniţă hăăăhă i can kill people so easly.
15: what is your favorite kind of gum?
Excuse me, eu nu rumeg ca şi caprele. 
16: are you friends with any of your ex boyfriends/ girlfriends?
Nu...*loling*
17: what is on your wrists right now?
VEEENE. Nu port nimic când sunt acasă.
18: ever liked someone you thought you didn’t stand a chance with?
Adică vrei să spui fiecare crush al meu
19: does anyone have strong feelings for you?
Cu siguranţă
20: are you slowly drifting away from someone?
Nu acum, dar am făcut-o
21: have you ever wasted your time on someone?
I'm doing that everyday
22: can you do the alphabet in sign language?
Mie-mi place să vorbesc mult, deci nu
23: how have you felt today?
PRODUCTIVE...until now
24: you receive £60 without any reason, what do you spend it on?
[deeeci chestia asta e făcută de un engleză] lemme convert that shit...HĂLEU 3 milioane păi manga sau chestii japoneze ofc
25: what is wrong with you right now?
Mă mănâncă degetul mic =)) Adică doare...
26: is there anyone you’re really disappointed in?
DUMNEZEU de ce ai făcut prostia?! Nu prea.
27: would you rather have starbucks or jamba juice right now?
Am ciocolată lângă mine deci nu mersi.
28: why aren’t you in ‘love’ with your last ex anymore?
*more lols* Să zicem pentru că am realizat că era un idiot
29: how late did you stay up last night and why?
Până pe la 1 parcă pentru că nu voiam să dorm, ca de obicei
30: when was the last time you talked to one of your best friends?
Acum... 2 minute?
31: what were you doing an hour ago?
Scriam pe blogul ăsta (`・ω・´)”
32: what are you looking forward to in the next month?
BUUUURSA MEAAA vinooo la mamaaaaaa
33: are you wearing jeans right now?
Nu, dar când sunt afară numai blugi port (rochii odată la un miliard de ani)
34: are you a patient person?
Foarte. DAR FOARTE. Şi foarte iertătoare.
35: do you think you can last in a relationship for three months?
Nici n-o numesc relaţie după doar trei luni, iar dacă e vorba de băieţi, de obicei nu mă încurc cu cineva cu care cred că n-o să reziste. Deci nu e problema de "rezistat", cu siguranţă nu mă despart de cineva după trei luni.
36: favorite color?
Neeeeegru
37: did you have a dream last night?
Sigur că da dar nu-mi amintesc
38: are you wearing jeans, shorts, sweatpants, or pajama pants?
Pijamale cu flori frumoase şi albastre
39: if someone could be cuddling you right now, who would you want it to be?
*twitch*...etto...ano...Misaki >.>
40: do you love anyone who is not related to you?
*srsly wtf expression* NORMAL how do u expect me to get married if I cant even do that
41: if someone liked you right now, would you want them to tell you?
...ăăăă...habar n-am...să-şi exprime sentimentele sincer? chiar dacă acel cineva mă place, nu înseamnă că sentimentul e reciproc
42: do you like meeting new people?
Da până îmi dau seama că sunt toţi idioţi
43: are you afraid of falling in love?
Sincer, îmi place durerea care vine odată cu îndrăgostitul (pentru că eu nu fac gafe)
44: ever self-harmed or starved yourself?
lol Am încercat odată să-mi ţin respiraţia mai mult de douăzeci de secunde dar mi s-a făcut chef de aer
45: has anyone ever told you that you have pretty eyes?
NICIODATĂ deşi eu spun asta des
46: have you ever felt like you weren’t good enough?
...NICIODATĂ *lol*

I think this shit was a waste of my time but whatevă now let's play Amnesia...deja mi-e frică doar gândindu-mă. Mai e nevoie să menţionez că lepşele mele le poate lua oricine vrea?
Finally a decent 9gag post. Click pentru imagine pentru link la postare, comentariile sunt absolut geniale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top