Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 28 mai 2013

Ikki I

イッキ I

"Doar putem să fim numai noi doi, singuri. Haide să ne aşezăm acolo."
"Aaamm...eşti prea aproape."
"Eh...? Şi cu toate astea eu mă abţineam. În mod normal, chiar şi în cel mai rău caz, măcar umărul l-aş îmbrăţişa. Şi totuşi, dacă tu nu-mi interzici, aş putea face orice aici. Doar suntem numai noi doi. În timp ce artificiile se ridică, nimeni nu se va uita pe acoperişul clădirii. ...Eh? Ce, devii precaută? Haa, acum e târziu. Dacă vrei să mă eviţi, ar trebui să o faci înainte să ajungem singuri într-un loc întunecat. ...dar, dacă nu vrei, nici măcar să ne ţinem de mână, nici măcar să stăm ghemuiţi unul lângă altul, atunci chiar acum dă-mi drumul şi fugi.Deşi par calm, să ştii că mă lupt cu propriia-mi raţiune. Intenţionez să nu fac nimic, dar nu pot promite cu siguranţă. ...şi totuşi n-am să fac nimic. Nu vreau să mă urăşti şi, surprinzător, sunt mulţumit cu atât. Oare de ce. Surprinzător, doar pentru că stau alături de tine...nnn...cum să spun, probabil sunt...foarte fericit.
...Îţi simt parfumul. Mâna ta, e fină. Pentru că am venit fugind, e foarte caldă. Pentru că stăm ghemuiţi unul lângă altul, mă simt calm. Aşa că, adunând toate astea...surprinzător, sunt mulţumit. Nu e rău.
Şi, tu? Dacă nu fugi, înseamnă că, cel puţin acum, pot să cred că nu mă refuzi? Dar mai mult? Încă nu mă laşi să te sărut...? A, eşti emoţionată? Mâna, îţi tremură.
...Haai, spune ceva."
ATENŢIE, ÎN CONTINUARE SUNT NUMAI SPOILERE PENTRU JOC! 
.
.
.
.
        Am intrat pe ruta lui Ikki cu un anume entuziasm, pentru că momentan, chiar şi după cam jumătate de rută jucată, totul este imprevizibil. M-am ataşat de personaj pentru că am avut şansa să-l cunosc mai bine şi am râs copios la unele inconsistenţe şi diferenţe ale lumii lui Ikki faţă de cea a lui Shin.
       Mă aşteptam ca ruta lui Ikki să fie grea, probabil cea mai grea, dintr-un simplu motiv - el nu-şi dă seama că fata nu mai are amintiri şi ea alege să nu-i spună, aşa că există veşnic opţiunea de a apărea îndoiala între cei doi.  Însă nu e chiar greu, pentru că, după şocul primelor zile în care fata se comportă mai ciudat, totul revine la normalul acela al lor. Tocmai acest "normal" este cauza pentru care Ikki nu se prea stresează.
They also look sexy from the back, you know (¬‿¬)
       Relaţia lor nu era de la bun început ceva solid. Nu ştiu cum au ajuns împreună, nu s-a explicat încă, dar nu se iubeau. Până la eroina mea, Ikki nu mai dăduse de o fată care să nu se îndrăgostească repede, dacă nu instant de el, deci probabil el n-a iubit niciodată serios, n-a avut cum. Şi cum eroina e puţin densă, destul de înceată şi se reţine de la a-şi exprima sentimentele, n-a avut cum să existe ceva între ei înainte. Asta e sigur pentru că Ikki spunea că nu s-a mai "chinuit" aşa niciodată. Şi totuşi, comportamentul lui Ikki este unul foarte frumos, e amabil şi blând, deloc insistent (deşi pare), dar are momente în care e uşor disperat.
       Ochii ăia ai lui, am stat şi m-am gândit şi înainte de joc, şi el mi-a confirmat-o, sunt o pacoste. Oricât de frumoşi ar fi, faptul că atunci când o femeie se uită în ei devine parcă vrăjită, e adevărat (oare cum ar funcţiona chestia asta şi tipi I mean gay guys pffft). Adică orice femeie. Inclusiv Sawa, de la care mă aşteptam să fie imparţială. Astfel că, Ikki poartă mereu când e afară, în locuri cu oameni mai mulţi, ochelari de soare. 
...he can...actually make such a face...
       Am început cu ideea de a prinde ending-ul perfect şi m-am folosit de parametrii din prima zi. Care începe cam aşa...
        După micul prolog cu Orion, fata se trezeşte în camera ei. Se uită puţin pe acolo, îmi apare o listă maare cu diverse locuri în care se putea uita (de ce nu toate? probabil alegerea nu e importantă) şi am pus-o să se uite în geantă, unde şi-a găsit, printre altele, telefonul. Bamf apel de la Ikki (de menţionat că atunci când cineva sună normal că peste coloana sonoră se pune şi tonul de apel şi mereu Orion simte nevoia să zică vreo 5 replici inutile şi toate astea îmi încetinesc jocul şi-mi vine să-i dau una serioasă lui Orion având în vedere că eu sunt genul de persoană care răspunde la telefon rapid, fără să gândească prea mult înainte). Ikki îi aminteşte fetei că în acea zi aveau o întâlnire - şi el, şi celălalte personaje, îi amintesc tipei de unele chestii destul de importante, which is veeery good. La început, există opţiuni despre modul în care ea se adresează lui Ikki (pentru că frumoasa limbă japoneză poate crea şi probleme grave prin diversitatea ei). Am mers pe ceea ce ştiam din anime, astfel că fata îi vorbeşte lui Ikki pe limbaj politicos, nu e un keigo curat fiindcă acela ar fi prea mult, dar e prea politicos pentru o relaţie de genul. Apoi, în telefonul ei, care e cam gol deci aparent nou, probabil înlocuit după ce acela vechi s-a stricat, Ikki e trecut "Ikkyuu-san" (acuma îmi dau seama că e posibil ca Ikki să se fi trecut aşa pfffft), astfel că la un moment dat apare o alegere care m-a făcut să râd: cum să-l cheme fata pe Ikki. "Ikki-san" ofc, ştim din anime.
        Prima zi a fost lungă rău să ştiţi. Thank God că Ikki îşi mişcă el cracii şi vine s-o ia pe tipă de la ea de acasă. Daaaaar, cu tot cu ochelarii de soare, insectele alea nemâncate de fane ale lui vin hăăăăi după el până la uşa blocului tipei. Eu ştiu ce e cu ele, ştiu cum să le tratez, dar fata habar n-are cum să reacţioneze (având în vedere că în trecut ea ar fi trebuit să fie obişnuită cu asta). Sincer, e păcat că am văzut anime-ul, ar fi fost mult mai mişto şi cred că mai greu să joc jocul fără informaţiile din anime, daaaar fie. Halul în care le tratează Ikki e fenomenal, pe insectele alea. Sunt dudui care sunt în stare să ţipe kyaaaah în jurul unui tip adevărat, foarte enervante şi totuşi ignorabile. Ikki niciodată nu le refuză, dar nici nu le dă un răspuns clar, le distrage uşor cu nişte replici simple dar de efect şi le face să plece dându-le ceva relativ satisfăcător, adică să meargă cu ele până la staţia de metrou sau chestii de genul. Oricum, fiinţe mai nemâncate n-am văzut în viaţa mea.
        Fata coboară, le vede, şi se cară înapoi în camera ei. Situaţia e enervantă, dar se pare că e inevitabilă şi trebuie acceptată. Dacă eram eu pe acolo, în rolul oricui, apoi trăgeam palme şi le ziceam "zât!". Aşteptându-l pe Ikki, Orion zice ceva de genul "dar de ce nu stăm noi pe lângă tipul ăsta doar cât să fie nevoie să obţinem informaţii, şi apoi vă despărţiţi?" şi apare o alegere, dar am uitaaat care era aia bună. În fine, se disipă roiul şi într-un final fata şi Ikki pleacă, la un film. Pentru că a făcut-o să aştepte, Ikki îi spune că-i poate îndeplini orice rugămite, şi apoi faza aia care e şi în anime:
Dacă ar fi după mine, aş prefera o rugăminte mai deocheată.
        La sfârşitul zilei am ales ca ziua următoare Ikki să vină şi să o ducă pe tipă la servici. Zis şi făcut. În această lume, Ikki lucrează alături de fată la Meido no Shitsuji. E amuzant că împreună cu ei este Shin, care atunci când nu îndrăgostit, e pur şi simplu un personaj direct şi cam acru. Haaaabar n-am ce relaţia are tipa în această lume cu Shin şi Toma, iar Toma oricum nici măcar n-a apărut până acum. Nu m-ar deranja dacă n-apare deloc, ar fi chiar interesant. Dar Waaaka-san, pfai Waka-san e genial aici - ştiam din anime că în lumea lui Ikki tipul o să fie încruntat şi mânios mai mereu, dar în joc le vorbeşte cu "kisama" (un soi de "nenorocitule"), se comportă ca la armată şi salutul lui la muncă este "clientul este inamicul!" =)). E problematic, pentru că foloseşte termeni ceva mai arhaici şi mai de specialitate, exaaact ce nu ştiu eu. Bine că nu vorbeşte mult.
        Prima zi de muncă a fost ok, am ajuns la faza cu  parfait-ul ca şi în anime şi baaang tipa şi-a amintit cum Ikki stătea foarte aproape de ea şi-i şoptea frumos în ureche ce să facă cu frişca aia. ...de unde ştie Ikki să facă "The maid's handmade parfait"?  Îîîn fine, cum ar zice Orion, "memorii getto!". Aaaapoi wild order. N-am reţinut nimic din infinitatea aia de troace pe care le ceruseră clienţii, aşa că m-am dus înapoi şi am numărat, atunci când mi-am dat seama că trebuia să ştiu. Dacă-i întrebam pe idioţii ăia de clienţi încă o dată ce mi-au cerut, sigur ar fi uitat chiar şi ei. După muncă, iarăşi insectele hăăăăi pe Ikki. Înainte să iasă afară, el i-a spus tipei s-o aştepte la "locul obişnuit", dar ia-l pe ăla de unde nu-i. Faza s-a rezolvat şi la următoarea ocazie fata l-a urmărit pe Ikki ca să-şi dea seama unde e locul acela - ei se întâlneau acolo după muncă, după ce Ikki se debarasa de insecte, ca să meargă împreună acasă.
        În acea seară se pare că Ikki avea unul dintre momentele astea în care ajunge la limită. Ştiţi, el e frustrat că fata nu se îndrăgosteşte de el, deşi el se străduieşte să fie foarte galant cu ea. Nu s-o fi gândit şi el că poate nu e genul ei? Haaha. Dar, deşi e frustrat, habar n-am ce sentimente are pentru ea, lăsând la o parte faptul că el tolerează acele insecte, dar pare a simţi ceva pentru ea. Însă nu o forţează, e foarte blând şi o ia încet, şi probabil tocmai pentru că simte ceva pentru ea, se mulţumeşte mai mereu cu chestiuni minore. Ăştia doi nici măcar nu s-au sărutat, deci relaţia lor e la pământ. Eu personal nu înţeleg de ce mai rămân împreună, dar fie.
        Ajunşi la blocul fetei, deja era întuneric. Ikki, simţindu-se puţin mai îndrăzneţ, o plasează frumos pe fată între el şi un zid şi vrea s-o sărute. Faza se ştie din anime, ea nu reacţionează aşa cum ar trebui, rămâne mirată cu ochii deschişi şi nu spune mai nimic. Se conturează astfel algoritmul momentan al alegerilor când vine vorba de relaţia amoroasă dintre fată şi Ikki - de obicei sunt două, din una reiese un refuz subtil şi deseori neintenţionat, şi din una reiese ceva care-l fac pe Ikki să spună "e bine că măcar eşti conştientă de relaţia noastră/sentimentele mele/situaţia noastră", adică nu-l refuză. A doua opţiune este deseori cea bună, ca să vă daţi seama cât de la pământ este relaţia celor doi. Şi normal că aici Ikki n-o sărută (it's too early folks).
...Încă nu? Se vede că prinţesa aceasta nu prea vrea să se dea bătută.
        Aaaaa doua zi la muncă, la "adunarea" de dimineaţă, aşa cum îi zice Waka-san, acesta dezbate următoarea problemă (încerc să vă traduc şi să vă rezum): "Astăzi aş dori să încep prin a vă adresa următoarea înştiinţare: din informaţiile ce reies dintr-o anumită sursă, se pare că ieri au existat nişte probleme legate de relaţiile dintre angajaţii acestui local. Mi-a fost raportat că un anume angajat a încercat să comită un act obscen faţă de o anumită angajată, fiind refuzat." Apoi Waka-san le spune frumos să păstreze probleme personale în afara serviciului. Ikki sătetea şi se uita O.O Apoi se uită la Shin şi îl întreabă "tu ai făcut asta?", iar acesta îi răspunde simplu şi fără ezitare "da". *infinte lolz* Normal că era o neînţelegere, dar lui Ikki puţin îi păsa, inclusiv faptul că au fost văzuţi. După ceva timp, Ikki îl întreabă de curiozitate pe Waka-san "dar ce ţi-a zis Shin mai exact?" şi el răspunde cam aşa "Tu nenorocitule ai insitat să-i dai fetei o sărutare, însă în schimb chipul tău a fost nevoit să devoreze o palmă din partea ei, care apoi a fugit plângând." Nu ştiu ce e mai amuzant, minciuna lui Shin, care, nu v-am zis, se pare că şi pe ruta lui Ikki locuieşte foarte aproape de apartamentul fetei şi probabil i-a văzut chiar de la fereastră, sau modul în care vorbeşte Waka-san. Care apropo, se adresează colectivului cu "shokun!", care înseamnă ceva de genul "doamnelor şi domnilor!".
         Ikki şi eroina lucrează aproape în fiecare zi, deşi e vacanţă. Privind pe programul de lucru, observă că şi ea, dar şi Ikki, au liber între 19 şi 21 august. Uuuuu interesaaant. Apoi apare Sawa, venise s-o vadă pe eroina noastră (dacă în lumea lui Shin Sawa lucra alături de fată, aici sunt doar prietene), e puţin vrăjită de ochii magnifici ai lui Ikki, însă acesta îi spune frumos că, dacă nu se uită la ei, totul va fi bine, şi se aşază în spatele acesteia, care se trezeşte din transă. Pfuuaaa ciudat. Aflăm de la Sawa de nişte zvonuri, apoi întreabă "şi mai aveţi o lună, nu?". Şi Ikki, pe la începutul jocului, zice ceva de genul "mai e o lună". Eu ştiu din anime ce-i cu aia deci nu mă stresez. Apoi, după muncă, fata face cumva şi întreabă de zilele alea libere, ca să afle că pare a fi o excursie în grup la Shinano (acelaşi loc din ruta lui Shin).
"Oare de ce...doar ţinându-te de mână, simt cum mă doare pieptul."
         Până acum, pentru că fata lucrează mai mereu, acţiunea e cam repetitivă - fata merge la muncă, află nişte informaţii, şi interacţionează cu Ikki în drum spre casă. Dar mereu se întâmplă ceva nou, aşa că n-are cum să fie plictisitor. Bun bun buun, în ziua respectivă Mine-chan revine, se pare că duduca a fost în vacanţă. În ruta lui Shin n-am avut nimic cu ea fiindcă nici ea n-a avut nimic cu mine, sau mai bine zis cu eroina, dar aici latura de insectă (în cadrul postărilor cu Ikki cred că e clar că idioatele moarte după el sunt insecte) e clar enervantă. Stând de vorbă cu ea reuşesc să mai aflu ceva de la ea, pe lângă faptul că îl vreaaaaaa pe Ikki atâââât de mult şi că deee ceee nu se despaaarte eroina mea odată de eeeel şi că oricuuuum mai sunt vreo 3 săptămâni "da' credeam că e deja timpul să vă despărţiţi" arrgh lemme slap u bitch don't get into other people's shit if u don't wanna get dirty. Eu personal nu mă bag niciodată în relaţia cuiva, mai ales dacă e un cuplu. După muncă Mine cică vrea să vorbească cu Ikki and I'm like "go for it bitch you ain't gonna get anything" and ofc she doesn't. Normal că Ikki îi zice zât, chiar dacă relaţia lui curentă nu e satisfăcătoare, tipul ăla are şi el nişte reguli după care-şi ţine insectele în frâu. Viaţă grea are Ikki, să ştiţi. Pe drum spre casă pare destul de...distras, să zicem, de ce naibii discutase el cu Mine, şi eu sunt destul de generoasă încât să-l las s-o ţină de mână pe eroina mea. Haaha. Ofc I get the CG, I get the points and I get a piece of Ikki's mind. Yeeeesh! Normal că şi el se întreabă cam aceeaşi chestie ca şi mine (wtf I am thinking like a man noooo cuz otome men are such hibrids) - de ce femeile nu ezită să încerce să fure un bărbat, deşi acesta este într-o relaţie. Like wtf women let the couple be fucking happy don't destory the whole thing cuz the chances of the guy actually choosing you over the other girl are really low and all you'll get is either being rejected straight out or some drama chaos if the actual girlfriend reveals her bitchy side.
"Uneori...mă gândesc că s-ar putea ca eu să urăsc cu adevărat fetele"
          Ceva mai târziu seara, fata primeşte un mesaj de la Ikki. Defapt, aproape în fiecare seară - ia ceva efort să le descifrez, dar de obicei nu sunt lungi/complexe, deci e ok. O întreabă pe fată într-un mod indirect cam ce ar face ea dacă ar fi în situaţia lui Mine, dacă s-ar îndrăgosti de un bărbat care deja e într-o relaţie (nu că Mine ar fi pe bune îndrăgostită de Ikki, she's just being a bitchy insect). 
Erau trei opţiuni "n-aş interveni, nu m-al confesa", "dragostea poate fi dovedită şi prin altceva decât cuvinte" şi "aş încerca să-l fur". Am mers pe a doua opţiune pentru că e intermediară şi până acum când am avut trei alegeri, extremele nu m-au ajutat. Ikki răspunde cu ceva de genul "presupun că există şi acest mod de gândire". Sincer, mă bucur că Ikki s-a gândit şi a simţit nevoia să se bazeze pe eroină.

          Sfârșitul următoarei zile mi-a adus o surpriză plăcută: după muncă, eroina, ca de obicei, s-a dus să-l aștepte pe Ikki la locul stabilit. KEEEEEEEENT! Chiar mă întrebam de ce nu mai apare, abia așteptam să-l văd interacționând cu "Ikkyuu". Stătea acolo pur și simplu, uitându-se la eroină fără să zică nimic. Prima reacție a lui Orion a fost genială:
Se știe, Kent are un metru nouăzeci și niște craci superbi. Bine, și Ikki îi are miștoci, dar ai lui Kent sunt luuungi și arrrrgh! După niște schimburi de priviri mute, în care Orion e ceva de genul "la ce naibii de uiți?!" și eu pur și simplu râdeam că doar pe Kent îl cam durea undeva, aaaaapare Ikki.
GOSH I LOVE THIS SO MUCH loook at Ikki's face arrrrgh
Și mai departe vă traduc "discuția" dintre Kent și Ikki, pentru că e mult mai ușor decât să încerc să vă reproduc, și se merită:

Ikki "Scuze, c-am întârziat. Te-am făcut să aşte...pţi...
--Tu eşti, Ken?"
Kent "Nu ne-am mai văzut de mult, Ikkyuu"
Orion "Eh? Or fi cunoştinţe? Dar se simte un fel de atmosferă perioculoasă..."
Ikki "Aşa deci...în sfârşit, s-a ajuns şi aici"
Kent "Aah...am aşteptat mereu momentul acesta al confruntării cu tine"
"Ha...Dinspre partea mea, nu m-ar fi deranjat dacă n-ar fi venit niciodată"D
"Hmmhm, ce păcat. Dacă vrei să implori pentru viaţa ta, o mai poţi face acum. Eu însă, pentru a te doborî pe tine, am construit arma supremă, să ştii."
"Arma supremă...? Aşa deci...să înţeleg că nu există şansă de scăpare. [către eroină] Tu, du-te mai în spate. Să mă dobori pe mine, hmm...Dar eu, nu voi cădea în faţa ta. Dacă crezi că mă poţi doborî, eşti liber să încerci."
"--Hmm, normal că asta intenţionam, Ikkyuu. Această armă care va elibera viitorul...eu pentru ea, nu, pentru tine, am sacrificat tot timpul meu pentru a o crea. Cercetare, dosare, somn--da, tot timpul pe care l-am avut, l-am dedicat producerii acestei arme."
"Ce spui...!? Ken, ai făcut atâtea, pentru mine...!?"
"Aşa că...regret, dar trebuie să ne despărţim. Eu voi folosi această armă, pentru a te condamna pe tine, nenorocitule, la veşnică uitare. Pregăteşte-te, Ikkyuu! Prin suprema operă de artă pe care eu am creat-o, îţi voi da ţie, nenorocitule, întregul cunoaşterii--!"
"ARRRRGGHHHH!"

    WAT. I mean WHAAAT. Pfffft haaaahahahaaaaha *infinite lolz* wait wat are making me choose how to reaaact wat whyyy?! Și alegere între "vă rog opriți-vă!" și "etto..." adică un soi de "ăăă..." (inclusiv interjecțiile sună mișto în japoneză), am ales să rămân confuză pentru că aveam impresia că nu e nimic cu adevărat serios. Ce era? Un puzzle matematic, noua provocare a lui Ken pentru Ikkyuu.
Apoi Ikkyuu îl invită pe Ken și pe eroină la el acasă. Aspectul ăsta a fost și în anime, dar facem pariu că dacă includeau faza cu invenția, anime-ul ieșea mai bun?
    La Ikki acasă am aflat ooo grămadă de informații interesante. Am avut șansa ca eroina mea să stea de vorbă cu asul nostru de treflă i mean Kent, care aparent e doctorant în mai multe subiecte I mean WOW. Știam că tipul e studiat, e absolvent de mate și e întruchiparea gândirii logice. Și vorbește elevat și complex, adică mare parte din farazele lui de până acum a trebuit să stau să mi le traduc, nu știu ce mă fac pe ruta lui. Ikki e student la economie, deci se descurcă și el bine cu numerele, tocmai d'aia Kent îl mai distruge din când în când cu câte o nouă revoluționară armă. Din câte știam eu, Ikki are 22 sau 23 și Kent are 25, cei doi s-au întâlnit când Ikki intrase la facultate. Foarte interesant modul în care s-au întâlnit: Kent era alături de o tânără cu care era într-o "relație" - exact ăsta e termenul, deci nu pot fi total sigură că era romantică relația, dar sunt mari șanse. Fata s-a îndrăgostit la prima vedere de Ikki și astfel Kent a ajuns să-l cunoască, dar în final singura relație rămasă a fost prietenia dintre cei doi. Kent nu părea să regrete, însă ce nu înțelesese el la momentul respectiv era faptul că Ikki îi spunea că atracția a venit din cauza ochilor lui, și el personal nu e intersat de fată. In the end Kent a rămas prieten cu Ikki pentru că e intresat de "condiția" acestuia, având în vedere că (normal că) în medicină nu există o explicație. Cei doi se înțeleg foarte bine și am început să cred că în loc de un clasic otp ar putea forma un superb brotp. Se pare că Kent (până acuma am încercat să evit cacofonia but screw this shit) era și relativ interesat de eroina mea, având în vedere că ea e prima tânără care nu s-a îndrăgostit de Ikki, dar văzând-o, normal că i se pare "banală". Orion, deci prin extensie și eroina, se supără grav and I'm like why do u do that i mean it's obvious u'r normal I consider myself unique but i still won't get upset if someone calls me normal. At the end of the day apare și Ikki cu cafea, se pare că e cam dependent de ea. Nooormal că apare ideea ca fata să rămână peste noapte dar nooormal că nu rămâne înnnnsă Ikki lansează frumos propunerea de a locui împreună. Și totul se oprește aici, cuz we know the heroine doesn't know how to fucking react.
     Se pare că inclusiv evenimentele pe rute coincid. Ei bine, lumile sunt perfect paralele, deci normal că se întâmplă aceleaşi chestii. Şi de data aceasta era focuri de artificii în perioada respectivă, dar de data asta se pare că fata mergea singură cu Ikki, iar restul colegilor lor pe cont propriu. La muncă, Mine vine şi zice nişte tâmpenii nesemnificative, cum că să se distreze alături de Ikki, să nu le lase pe insectele alea să intervină (deci ea nu se simte insectă ei bine nici nu mai e că a fost refuzată dat bitch)...Mine has a point u know. Eu de la începutul rutei, când mi-am dat seama de relaţia seacă a celor doi, mi-am întrebat de ce ei mai stau împreună. Mine cu această întrebare s-a dus la Ikki, de ce menţine o relaţie deloc satisfăcătoare (din care chiar pare să şi sufere zic eu), şi că ar putea să fie împreună cu ea decât cu fata asta care nici măcar nu-l iubeşte. Logica e adevărată, daaaar nu te bagi aşa în relaţia cuiva pentru că te arde pe tine curul. D'aia n-o suport eu aici, în ruta lui Ikki. Şi-a încheiat cascada de tâmpenii cu ideea că ea simte că sunt rivale. Wat u sayin bitch rivalii încep pe picior egal şi tu-i eşti eroinei mele ca un gândac.
     Seara, fata merge acasă, se schimbă într-un yukata frumos şi îl aşteaptă pe Ikki să vină s-o ia...dar normal că Ikki întârzie. Fata coboară şi iese din bloc, normal că în faţă era Ikki înconjurat de insecte. Ikki se comportă ca de obicei, el e foarte relaxat când vorbeşte cu astea, le sictireşte cu stil şi fără să le jignească. Şi spune, printre altele, "iubita mea poate să aştepte". Normal că le minte p'alea dar se pare că eroina mea l-a luat în serios şi s-a supărat (şi eu m-aş indigna, daaar...). Apoi insectele astea îndrăzneţe, care ştiau că Ikki trebuia să meargă să vadă artificiile cu fata şi tot ce făceau e să tragă de timp ca să strice seara celor doi, îi zic lui Ikki "dacă ne pupi pe fiecare pe obraz, plecăm". Ikki normal că era dispus să facă ceva aşa minor, la câte fete a sărutat el nici nu mai conta, doar ca să scape de ele. Îîîînsă apare Rika, care zice ceva de genul "nu credeţi că-l deranjaţi pe Ikki-sama, uite, iubita lui aşteaptă". Everybody is like WAT. Mai ales Ikki. Ikki îi zisese să aştepte sus, asta fusese clar. Şi astfel fata a fost luată la trei, bine, într-un mod uşor, dar totuşi vina pe ea a fost dată, şi din partea lui Ikki, şi din partea Rikăi. Şi wild choice "Ikki-san I HATE YOU!" sau "îmi cer scuze...". Am mers cu a doua pentru că pe ruta lui Ikki se pare că principala strategie se bazează pe suportat (probabil aşa e şi la Toma). Şi totuşi...există posibilitatea să fie o situaţie d'aia cu rezultat invers, să fi zis "te urăsc!" să fi fost defapt mai efectiv. Meh, aflu eu la un moment dat.
     Într-un sfârşit insectele s-au disipat, însă era deja târziu. Ikki şi fata au fugit pe acoperişul unui bloc din zonă ca să mai prindă focurile de artificii. Şi cam tot momentul e tradus la început. Când ajung înapoi la fată acasă, acolo aştepta Rika, cică voia să-l mai vadă o dată pe Ikki sau ceva de genul. Pentru că merg pe acelaşi drum acasă, Ikki sugerează să meargă împreună şi apare opţiunea de a mă împotrivi. I-am lăsat în pace pentru că dacă o fac pe eroină geloasă pe Rika nu obţin nimic.
      Ziiiua următoare, la servici, apare Uuuukyo. Pentru o secundă mi-au înghețat oasele pentru că momentan mie de Ukyo mi-e frică, dar când l-am văzut că zâmbește și vorbește frumos (abia îi recunoscusem vocea), îmi venea să-l iau în brațe. Și atunci mi-am dat seama de o chestie: Ukyo apare prin rute la fel ca în anime, în ruta lui Shin abia dacă l-am văzut, însă în episoadele lui Ikki a venit și a vorbit cu fata. Astfel că a intrat în vorbă cu eroina, i-a zis ceva de genul "îmi pare bine de cunoștință, deși noi ne cunoaștem", normal că ea n-a înțeles nimic și mie mi-a venit să plâng, nu alta. I mean he loves her so much but she's forgotten him. Apoi a avertizat-o (cam asta face mereu Ukyo când dau de el), i-a spus să aibă grijă să nu cumva să trezească ura celor din jur. Ikki a observat discuția și s-a dus să vorbească cu Ukyo, habar n-am ce, dar când a revenit a zis ceva de genul "se pare că persoanei respective îi pasă de tine, dar nu uita că atunci când ai nevoie de cineva pe care să te bazezi, mă ai pe mine, iubitul tău".  
       După serviciu, Ikki a propus ca cei doi să meargă să vadă un film. I still don't like the idea of a movie on a date since i wanna concentrate on my partner but yeah. Ajunși la cinematograf, Ikki, care până atunci alesese el singur filemele pe care cei doi le vedeau, a întrebat-o pe eroină ce film ar prefera. Am avut trei opțiuni de titluri: "Sexual Love", "Matilda's daily life" și "Deadman's War". Am ales prima opțiune, din motive...evidente? Deși, din răspunsul lui Ikki am impresia că orice aș fi ales, n-ar fi fost vreo diferență. În timpul filmului Ikki a ținut-o frumos de mână și i-a zis ceva de genul "dacă îmi dai drumul înainte de sfârșitul filmului, te voi pedepsi". Defapt el folosește "batsu geemu", care are sensul de...un joc cu provocări, să zicem, "batsu" înseamnă pedeapsă și "geemu" este game în katakana adică joc. 
      Momentele lui Ikki au o tentă provocativă, și totuși jucăușă, el pentru asta atrage. Probabil are tendința de a fi un sadist, din acela ușor glumeț, care râde amuzat când persoana pe care vrea s-o facă să sufere, suferă, poate chiar și posesiv. Abia aștept să-l văd la final. 
      În aceeași seară fata primește un telefon de la Sawa, care e destul de drăguță să-i amintească de ieșirea lor planificată ziua următoare (trăiască scenaristul jocului). Și eroina, dar și Ikki aveau liber acea zi, și eu speram la un date, dar se pare că Ikki era ocupat și tocmai de aceea a invitat-o la film în acea seară.
     Ziua următoare am aflat informații noi de la Sawa: fetele ieșiseră pentru a petrece mai mult timp împreună, dar și pentru a face cumpărături pentru excursie. Se pare că în excursie vor veni persoane din mai multe grupuri, aproximativ 15 indivizi, care probabil, în principal, vor fi insectele nemâncate care stau după Ikki. Apoi Sawa întreabă de relația fetei cu Ikki, însă am ales să refuz să-i spun ceva pentru că practic nu știu nimic. Sawa, printre altele, a întrebat dacă eroina îl iubește, ceea ce e bine pentru că o va face, să sperăm, să se gândească la sentimentele ei pentri Ikki. Astfel că eroina și-a amintit niște chestii care, dacă erau importante mi le-aș fi amintit și eu acum. Însă informația a fost prea multă deodată și fata a leșinat din cauza șocului. 
Când se trezește, primea persoană de care dă este... 
WAT
I MEAN WAT. Mă întrebam eu de ce nu l-am văzut deloc pe...nenorocitul ăsta și chiar mă gândeam că ar fi interesant să nu-i văd moaca toată ruta, dar nuuuuuu. Aici am să mă opresc, cu intenția de a vă lăsa în suspans. 

More about Ikki latér

În weekend mă joc DRAMAtical Murder biaaaatchezzz! Ai mei pleacă de vineri şi în sfârşit am şi eu timp, iar jocul merge perfect pe calculatorul meu. My house is gonna be filled with moans.

2 comentarii:

  1. Cam ce e şi în anime a fost până acum. Sunt curioasă în legătură cu excursia.
    I still like Ikki.

    WAKA E GENIAL.
    And I knew it was Toma.

    De Dramatical Murder am tot dat pe tumblr. Looking forward to your opinion.

    RăspundețiȘtergere
  2. NO REACTION TO IKKI VS KENT?!
    Eeemmm...în anime a fost mai rezumat i mean u kno the game's bettah. Faza cu excursia...şi eu sunt puţin curioasă dar mă gândesc să nu fie ceva asemănător cu ruta lui Shin. Faptul că se duc într-o excursie în acelaşi loc deja e puţin dezamăgitor pentru mine.
    Oh ofc u still like Ikki, I bet he has a good reason for doing the shit he's doing and I think it'll turn out all good.

    Waka? Waka este un MONARH peste tâmpiţii ăia, asta este.
    Wat do u mean u knew it was Toma. WAAAT? Eu eram ceva de genul "ce naibii cauţi tu aici tu frustratule credeam că nu-ţi văd moaca toată ruta maaaaaaarş!".

    Măăi cu Dramatical Murder s-ar putea să fie naşpa...se ştie că jocurile de la nitro chiral sunt urâte şi deşi pe tumblr fanart-ul arată drăguţ (şi la togainu arată drăguţ şi când mă uit acum după ce l-am jucat pur şi simplu îmi vine să râd de ironie). Adică mi-e frică să nu fie foaaaarte dur şi foaaarte crud DEŞI ASTA E POSIBIL problema e că mi-am făcut aşteptări şi parcă văd BAMF BLOOD INSIDE if u know wat i mean.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top