Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 19 mai 2013

Eurovision 2013

        Sau când Europa merge la război, dar se îmbată puţin şi hotărăşte să trimită în prima linie cântăreţi care şi ei se pare că au tras ceva pe nas.
        Unii au luat atât de mult că au devenit plictisitori şi unii au făcut supradoză serioasă încât ne-au transmis şi nouă cumva şi ne-au făcut să-i vedem interesanţi. Ăia care par interesanţi din prima pur şi simplu au rămas ei înşişi şi prezenţa lor e adevărată şi originală.
        Nu credeam că Eurovision-ul poate fi aşa de amuzant, mă aşteptam să fie plictisitor, dar cred că am subestimat puterea de tolerare a drogurilor şi alcoolului a europenilor. La anul vreau să-l văd alături de cineva. Aşteptam să am timp să fac altceva cu melodiile pe fundal, dar am zis să mă bucur de spectacol şi am văzut totul până la final. Experienţa a fost şi mai interesantă că am bântuit pe tag-ul de pe tumblr şi oamenii de pe tumblr n-au inhibiţii. Plus, pe parcursul concursului mi-a trimis şi mama mesaje (că i-am zis să-şi mişte curul şi să vadă şi ea că până la urmă concursul e mişto) şi am râs o grămadă din cauza ăstora.
        Mi-a plăcut cum au organizat suedezii, a fost mişto. Prezentatoarea, Petra Mede, a fost foarte simpatică şi carismatică, îmbrăcată de Gaultier şi serios de amuzantă. Am prins şi ultima parte din semifinala de joi că voiam să-l văd pe Cezar, dar nu m-am stresat să mai ascult melodiile din concurs înainte de finală.
        Show-ul a fost tare. Singurii care m-au enervat grav au fost ungurii fiindcă nu le suport limba şi melodia aia n-a fost ceva extraordinar, în rest a fost distractiv. La final au fost vreo cinci melodii care mi-au plăcut. Spaniolii, cu un cântec optimist şi o fată simpatică îmbrăcată frumos parcă nu s-au clasat prea bine. Moldova cu fata aia frumoasă cu voce frumoasă şi spectacol frumos şi versurile alea în română ah my heart. Aaapoi habar n-avem că Cascada sunt nemţi. Eram sigură că sunt americani. Aici a fost şi ceva nostalgie pentru că atunci când eram mică puştoaică îmi plăceau rău câteva melodii de la ei, dar şi asta sună foarte mişto. Apoi suedezul ăla tipic cu melodia aia repetitivă dar catchy rău care i-a plăcut şi mamei şiiiii în final frumoasa aia din Norvegia cu melodia aia superbă, cu nişte versuri miştoace rău.
        Am votat pentru Moldova cuz why not we always give 12 to Moldova. Am rămas puţin O.O când Moldova nu ne-a dat 12 (told u about war), dar why should i give a fuck. Când am văzut că Danemarca se detaşează, a început să mi se facă somn. Melodia lor e bună, e frumoasă, dar nu mi se pare ceva special. Pur şi simplu favorita a câştigat, ca şi anul trecut. Mama se consuma rău, era nervoasă - sincer, şi eu voiam ca Cezar să ia un loc bun, chiar speram undeva în adâncul inimii că va câştiga, dar era imposibil ca un întreg continent să aprecieze ceva de genul ăla. Eu am râs la voturi, drăguţa aia de Lena care câştigase parcă în 2011 a gafat în faţa Europei dar whatevă oricum voturile se ştiu faza asta cu transmisiunile directe din fiecare ţară e pierdere de timp.
        Top-ul mi s-a părut ok, Azerbaijan (locul 2) a venit cu o melodie şi un spectacol foarte bun, eu le-aş fi dat şi premiul numai să nu fie ca în fiecare an (adică frate mereu câştigătorul ia premiul detaşat, vreau şi eu să văd cum sar ţările ca la party nebun pe tabela de scor între poziţii). Ucraina mi s-a părut ok dar aia nu era melodie de locul 3 şi tipa aia, da, avea corp, dar s-a mişcat ciudat pe scenă (adică n-avea nimic de-a face ritmul melodiei şi versurile cu modul în care dădea ea din cur). Grecii au fost miştoci. Adică melodiile mi s-au părut în mare bune. Pe tumblr se bucurau englezii că nu sunt pe ultimul loc, that was funny.
        Mă uit şi la anul că de ce nu. I still find this thing funny as hell:
Vai de când n-am mai downloadat melodii din alte surse decât site-urile mele cu muzică japoneză.
Până la anul, pace!

ŞI AAAAAAAAAAA DA Japonezul ăla care a prezentat voturile pentru Suedia WAT THE...=)) [after some days] lol tipul e suedez pur, şi asta e de speriat

3 comentarii:

  1. nu ma asteptam sa te uiti tu la asa ceva. eu sincer nu stiu de ce ma mai uit (daca trasul cu urechea din cand in cand se numeste uitat), aproape in nici un an nu castiga cine vreau eu, so I stopped caring. bine, e un fel de traditie, ma uit mereu cand e romania in finala, de prin 2002.

    de departe cea mai memorabila/epica editie a fost cand a castigat lordi (monster costume wearing rockers). eram fana lordi la vremea aia and I still apreciate the trolling

    ala din suedia chiar era japonez? eu faceam altceva atunci si cand ma uit si il vad pe tipul ala zic "au sunat in Japonia din greseala?".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te aşteptai? Haaha, eu ştiu anime de vreo 3 ani de zile doar, şi recunosc că-mi plăcea Hannah Montana când eram mică, dar mereu m-a atras spectacolul. En fin. Şi eu voiam doar să trag cu urechea şi să fac altceva pe lângă, dar m-a prins războiul ăla strălucitor. I also stopped caring cuz the world is mainly filled with people that don't like the things I like. Apropo, ai avut vreun favorit anul ăsta?

      Eu nu ştiu de când mă uit, de când eram copilă şi niciodată consistent. Prima dată când am văzut Eurovision îmi amintesc că-mi zicea mama că n-a mai pus ochii pe chestia aia de când câştigase Israelul cu transsexualul acela (mama e homofobă dar fie).

      LOOOOOORDI ofc I know 'em they rocked the whole fucking Europe dat year. Măi să ştii că tipul era japonez l-am auzit zicând konnichiwa minna-san dar şi eu eram O.O Gosh he was much more weird than the whole european bunch pfffft japonezii ăştia

      Ștergere
  2. mi-a placut malta, dar nici danemarca nu mi-a displacut. reascultand-o apoi mi-a placut chiar mai mult.

    sper ca mama ta nu a vazut pupicul lesbi de la sfarsitul melodiei din finlanda :))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top