Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 14 mai 2013

Dreaming of glorious beauty

a.k.a. Reika
麗華

     Societatea în care trăim, oamenii cu care alegem să ne înconjurăm, sau cei printre care suntem obligați de circumstanțe să trăim, sunt probabil un factor important care ne dictează percepția despre sine și despre modul în care ar care trebui să luăm decizii. E inevitabil și totuși frustrant, pentru că până la urmă ne lăsăm indirect controlați de ceilalți. Depinde de noi să alegem ce lăsăm și cun să ne controleze.

     Am zis asta o dată, se vede că n-am învățat nimic nou recent, se vede că școala mi-e inutilă. Nu s-a lipit mai nimic de mine anul ăsta de școală, if I look back now, și nu știu dacă asta e ceva rău sau bun. Perioada tezelor trece ciudat de ușor, mai am doar două din patru, și cele ușoare, română și engleză. Școala e ceva deja secundar în viața mea.
     Am niște kanji de învățat asap și, trecând azi prin Amnesia, am recunoscut niște kanji oe care la începutul jocului nu-i știam. Am reluat sesiunile de joc, am să scriu despre când termin cu un final prost al lui Shin. Momentan e haotic pentru că dau skip și e mai mult de așteptat.
     După Otaku am fost ciudat de obosită. Au venit ai mei acasă și au adus cu ei o atmosferă mai vivace, ciocolată și gălăgia tipică familiei mele. M-am obișnuit cu ambele medii, fie cu ai mei sau fără, astfel că alternarea în sine are mereu mai mult impact.
Ofc they had to strip Ren duuuuuh
     Programul de anime e haotic deși sunt cam în mare la zi. În fiecare sezon mă apuc de serii la care aș putea foarte bine să nu mă uit fără regrete. UtaPri de săpătmâna asta a fost atât de stupid încât stăteam și mă uitam gândindu-mă "cââât de idioată e chestia astaa și eu voiam să-i dau zece parcă sezonul întâi a fost mai bun de ceva". Face Koori "păi când te-ai uitat la primul sezon erai mai mică și proastă"...adevărat. Chiar așteptam cu nerăbdare episodul lui Ren, don't ask me why, și a fost cel mai stupid dintre toate, măcar la celălalte râdeam de prostie dar aici a fost prea multă deodată, it left me speachless. Aaacuma să vedem episodul lui Natsuki, abia aștept (i mean Satsuki plz). 
Kakumeiki Valvrave a devenit un mic mare haos fără sens dar asta nu e neapărat ceva rău, adică a devenit unul dintre favoritele mele, Karneval continuă cu povestea lui solidă, iar Chihaya și Shingeki no Kyojin continuă să fie genială. Suisei no Gargantia, de la care aveam așteptări, credeam că o să fie ceva cu acțiune interesantă, se rezumă momentan la aventurile adaptării unui străin într-o lume total diferită, și asta interesant într-un anume mod.
     Zilele trecute a fost ziua lui Ono Daisuke, am impresia. Uitasem total, și asta mi-a amintit că interesul meu pentru seiyuu s-a schimbat în ultimul an, atât în intensitate cât și în particularități. Mă gândeam că, în loc să aștept până la zilele lor de naștere, perioadă în care probabil o să-mi pierd interesul, să postez mai des, despre mai multe nume odată. Dunno though rlly. Mai am o tonă de postări de făcut șiiiii Amnesia de jucat.
     Momentan stă să plouă, mai am o oră de școală, și idoții fără umbrelă pare că se vot căra. Go idiots, goooo and make my air more free of stupidity. Ofc i have an umbrella duuuh dacă urăsc ceva e să mă plouă pe țeastă.
     Având în vedere că eu urăsc ploaia (mai bine zis vijeliile venite din adâncul iadului...zici că-și suflă cineva mucii pe noi wtf), nu știu ce să cred despre vremea asta care alungă canicula. Păcat că nu omoară și țânțarii.
În ultimul timp am realizat că știu ce carieră voi urma și viitorul meu pare cel puțin parțial decis într-un mod convenabil. Ceea ce mă face să mă simt mândră.
     Aaaam uitat să menţionez, mi-am amintit când am ajuns acasă (wrote this at skool duh) şi mi-am scris mare pe mână ca să nu uit până ajung să postez asta hahaa AM VISAT-O PE REIKA. Să mooooooor, niciodată n-am visat pe cineva atâââât de repede după ce l-am cunoscut. Ţin minte foaaaaarte vag, şi mi-e ciudă. Azi de dimineaţă m-am trezit (ca bombardată, ca de obicei) şi după ceva timp am stat şi m-am gândit la ce am visat, am pus totul cap la cap şiiiii mi-am dat seama că am visat-o, n-a fost o fantezie intenţionată de-a mea! Visul în sine seamănă practic mult cu ceea ce aveam eu conştient în creier, tot ce ţin minte e că eram la o cafenea undeva (probabil pe Lipscani [adică locul ăla din care a făcut ea poză Sara]), era vară şi frumos şi ea era frumoasă şi vorbeam în japoneză şi eu eram puţin jenată de japoneza mea şi-mi zice ea ceva de genul, oricum foarte blând şi frumos "stai liniştită că vorbeşti bine, chiar foarte bine". 
Dat cafenea on the right Sara I wanna take you there
Deeeeeeeja-vu, că mi-a mai fost spusă chestia asta, exact la fel, de altcineva, in real life ofc, de o americancă şi aia frumoasă (la 60 de ani arăta genial) în tren spre mare vara trecută. Uitasem că eu am unde să stau dacă vreau să merg în America, heehe >.<

Everybody loves somebody
Oh my gawd sunt atââââtea parodii Shingeki no Kyojin, e de speriat.

5 comentarii:

  1. The coke on is crimiiinal.

    Şi eu am visat-o pe Reika, deşi visul meu a fost mai lipsit de sens.
    Dar mi-a plăcut. Poate dacă ajungi în Bucureşti mergem şi prin centrul vechi să căutăm asemănări cu Shingeki no Koyjin. Haha.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ajung*
      ugh, limbajul meu e praf când sunt obosită.

      Ștergere
    2. AI VISAT-O PE REIKA?!
      I wanna hear moaaaaaaaaaaaaaar.
      Asemănări cu Snk? Numai un străin cred că le vede, sincer.
      Dont worry about typos, mai mereu nu le observ :))

      Ștergere
    3. Da... era o chestie destul de ciudată. Avea pe fundal Maji 1000% Love şi ea apărea făcând cosplay după fiecare tip şi imitându-le comportamentul... It was weird şi fără sens.

      Ștergere
    4. Loooool write that shit down. Scrie că ai să uiţi şi eu vreau să aud totul în detaliu. Normaaal că ai visat-o în UtaPri, duuh, păcat că nu dădea din cur ca Tokiya şi Masa =))

      Ștergere

 
back to top